Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik kan @Claudius nog wel taggen hoor.

Gisteren waren er wat onprettige woorden op het forum, misschien speelt dat mee. 

Een leerzaam forum, dat wel, vind ik.

Goedemorgen allemaal, trouwens.

Geplaatst

Wie is Maia nou weer, nog nooit  van gehoord.

Maia wat er ook met jouw gevoelens gebeurd, je bent daar altijd zelf verantwoordelijk voor niet Claudius. Als je een ander daar verantwoordelijk voor stelt, hoef jij niet te veranderen, als jezelf de verantwoordelijk voor jouw gevoelens neemt, kan je daar in WEL veranderen. Is moeilijk ik weet het maar niet onmogelijk, succes.

Geplaatst
16 minuten geleden zei Bob:

Ik kan @Claudius nog wel taggen hoor.

Gisteren waren er wat onprettige woorden op het forum, misschien speelt dat mee. 

Een leerzaam forum, dat wel, vind ik.

Goedemorgen allemaal, trouwens.

Ja je hebt gelijk Bob. Maar zijn naam kwam  altijd meteen te voorschijn als ik de C intoetstte..nu moet ik zijn hele naam intoetsen. En idd ik had het ook gelezen, een klein akkefietje op het forum. 

Geplaatst

Goedemorgen. Vandaag lekker een dagje vrij. Zit nu op dag 7. Gaat prima en op een paar momenten in het weekend na eigenlijk geen trek. Wel moe, maar slaap ook vreselijk slecht de laatste weken. Hoop dat dit nog wat bijtrekt.

Geplaatst

goeiemooiemorgen frummers:sun:

wat er achter de schermen gebeurt tussen maatjes
en hier naar boven komt borrelen vind ik best lastig.
een beetje alsof je bij een relatiecrisisje staat en geen partij wilt/kunt kiezen?

Geplaatst

Ik heb hier op deze site geef ik toe, al veel aan ’t zeuren of klagen geweest. Voor de rest alleen maar mensen proberen te helpen. Maar waarvan karin123 mij beschuldigd al helemaal niet. 

Ik vind het wel spijtig dat mensen geen onderscheid kunnen maken tussen helpen en pesten. En privé en openbaar. 

Geplaatst
2 uur geleden zei Yana:

Hoe gaat het @Claudius? Het is natuurlijk prima als je even afstand van het forum wilt nemen maar niet gaan drinken hoor, dat zou zo zonde zijn.

Ik ga geen alchohol gebruiken hoor, dat heeft mij nog nooit wat bijgebracht. Misschien vinden anderen er nog troost ofzo in, ik niet meer. 

Geplaatst (bewerkt)

Even uit de categorie ander nieuws: ik ben nu tussen de middag bezig het zwembad leeg te hevelen met de tuinslang. Je moet dan vreselijk hard zuigen en net voordat je een gore sloot water binnenkrijgt het ding weer uit je mond. Het is een smerig klusje maar wel goed gelukt.

Eet smakelijk overigens 😁

bewerkt door bumperjim
Geplaatst
5 uur geleden zei Yana:

Goed bezig @Emmy, een fijne dag 7 gewenst!

Is er iets aan de hand vandaag dat je een dagpact start @Rosee of is dat voor de gezelligheid?

Dagpact:

Rosee

Yana

Yana, nee, gewoon omdat het kan.:) Wil sowieso komende 2 dagen niet drinken, want 20 juni drink ik dan precies een half jaar niet. Hoe ga jij nu? Want jij drinkt ook alweer een tijd niet toch?

Geplaatst

Ik ga als een zonnetje @Rosee, ik heb nog nooit zo'n lange periode niets gedronken, 105 dagen zit ik nu op. Gek genoeg heb ik opeens helemaal geen zin meer in dat gedoe van wel drinken maar de hele tijd remmen. Ook al lukte het me, dit is relaxter, de meeste dagen denk ik er niet eens aan.

Een half jaar is een mooie mijlpaal!

Geplaatst

Zo ik heb vreselijk veel nieuws

Gisteren ziek gemeld op het werk terwijl ik 100% arbeidsongeschikt ben... Sinds maandagavond, hoe zeg ik dat netjes? Wat onrustig down under, maar dan op de verkeerde manier.. 

Verder vandaag gaat het gelukkig wel weer beter, maar voel me nog erg slap en geen grapjes over down under.. 

Ik kreeg net onder de wandeling een vreselijke trek in de high van een joint, want dit gebruikte ik het laatste jaar (vorig jaar) ipv alcohol (prima ruilmiddel) werkt ook... 

Gelukkig lig ik er niet ondersteboven van, maar ik moet er wel scherp op zijn. 

Trigger, het weer

Trigger, ziek gemeld 

Trigger, voel me toch al slap & shit

Dus wat maakt het uit? Lekker naar de * gaan... Dat soort gedachten

Blijf ik de baas

Geplaatst
8 uur geleden zei Claudius:

Maar waarvan karin123 mij beschuldigd al helemaal niet.

Heb het netjes gehouden en zei alleen maar klieren.

Zo groot was die beschuldiging nu ook weer niet.

Geplaatst
6 uur geleden zei bumperjim:

Even uit de categorie ander nieuws: ik ben nu tussen de middag bezig het zwembad leeg te hevelen met de tuinslang. Je moet dan vreselijk hard zuigen en net voordat je een gore sloot water binnenkrijgt het ding weer uit je mond. Het is een smerig klusje maar wel goed gelukt.

Deze methode is voor de stoere jongens .

Makkelijker , en zeker in het geval van een niet doorzichtige slang zou ik ;

slang onder water leggen zodat deze zich geheel vult, dan het ene einde onder water houden en het andere met een vinger afsluiten en over de rand onder het zwembadniveau pas lossen.

Cool.

Geplaatst
5 uur geleden zei Yana:

Ik ga als een zonnetje @Rosee, ik heb nog nooit zo'n lange periode niets gedronken, 105 dagen zit ik nu op. Gek genoeg heb ik opeens helemaal geen zin meer in dat gedoe van wel drinken maar de hele tijd remmen. Ook al lukte het me, dit is relaxter, de meeste dagen denk ik er niet eens aan.

Een half jaar is een mooie mijlpaal!

Lekker @Yana! Zo ervaar ik het ook een beetje. Dat gedoe met wel/niet drinken, wanneer wel, wanneer niet en hoeveel dan. Dan ben je er alsnog steeds mee bezig. Ik zeg nooit nooit, maar het is zo wel even lekker overzichtelijk. 

Geplaatst (bewerkt)
8 uur geleden zei karin123:

Heb het netjes gehouden en zei alleen maar klieren.

Zo groot was die beschuldiging nu ook weer niet.

Zo groot is mijn kennis van mijn eigen taal niet en ik heb daarom klieren opgezocht. 

Ten eerste ik heb ook mijn gevoelens, ik vind nog steeds dat ik de persoon was die hier aangevallen werd, door iemand die zich plots verveelde? 

Ik heb die persoon steeds proberen te helpen. Maar een zeer zachte aanpak werkte helemaal niet dus ik probeerde haar op sommige dingen te wijzen. 

We zijn hier zeker voor ons alcoholprobleem, daar worstel ik ook nog steeds mee. Wie zegt dat ik er geen last van had? 

bewerkt door Claudius
Tekst was nog niet af.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...