Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Na een lang weekend met een beetje teveel excessen -- heel gezellig maar niettemin excessen -- gaan we nu weer soberen. Ook de telefoon moet weer ver weg, want dat blijft een gemodder. Het is gewoon gedachtenloos scrollen. Mindful moeten we eerst weer worden. Balen dat het mindfulness appje dan weer op de telefoon zit. We maken het onszelf ook niet eenvoudiger vandaag de dag 😤

Geplaatst (bewerkt)

Goedemorgen, hier voor de wekker aan, best lekker geslapen, ook al vindt mijn horloge sinds de burnout dat ik bagger slaap.. Met alcohol had de horloge ook gelijk.. Misschien nu ook wel..? Nouja, ik voel me iig wel fijn, dat scheelt. 

Mindfull, kan prima zonder app @bumperjim, probeer eens alles wat langzamer te doen en details op te merken..? En daarbij rustig in en uit te ademen, iets dieper dan normaal en iets langzamer

3 uur werken vandaag, eerst eens een bakje van @Yvonne

Dagpact:
Claudius
Kunsie
Yvonne
Fonny 🌞

Freekie 

bewerkt door Freekie
Geplaatst

@Berkje ja de motor rijdt steeds beter, ohnee ik bedoel de bestuurder rijdt steeds beter en strakker :lol:

Met de kids gaat het ook goed, nog 8 dagen zonder,dus heb ik mooi tijd voor mezelf en huis & tuin.. 

Ik heb verdorie de film gewoon uitgedrukt vanavond en ik heb een boek opgezocht in huis en ben spontaan begonnen met lezen, wat ik al heel lang wil maar nooooit zin in heb. Ik dacht waar zit ik nu naar te kijken? 2 nep-vechtende mannen op tv? 

Is er een aanleiding geweest @Berkjedat je gedronken hebt? Goed dat je voor jezelf besloten hebt om de 'stop' er weer in te drukken :present:

Geplaatst

Zo….lekker uitgehuild op het werk. Maar het luchtte wel op moet ik zeggen. Voel me prima nu. Geen idee allemaal. Het is ook wel grappig al die moodswings. ( als ik me niet zo rot zou voelen).

Geplaatst

O was ik bijna vergeten, vandaag heb ik telefoon gehad van mijn psychologe van MSOC (Medisch Sociaal Opvangcentrum), wat ik reeds vermoedde en waarschijnlijk hier al vroeger ergens geplaatst heb, ze wil niet meer met mij praten. Ze ziet de noodzaak niet meer. Volgens haar heb ik geen of bijna geen drugsgerelateerd problemen meer. Langs een kant ben ik zeer blij dit te horen, maar dit klopt gewoon niet, ik heb zeker nog te pas en onpas craving. En ik ga het zeker zelf niet uittesten of ik een bier voor mijn neus kan laten neerzetten. Een psychologe kan ik zeker nog gebruiken, ik heb nog problemen genoeg. Desnoods over koetjes en kalfjes praten. Maar goed ze wil niet meer.  

Geplaatst

Nu ja, ben hier niet voor niks zal maar zeggen. Is gisteren mis gegaan. Aanleiding was opluchting over iets, en daar ging ik op mn snufferd. Vandaag mezelf weer bij elkaar rapen.

@Freekie tsja ik dacht dat ik weer af en toe kon drinken. Dat werd elke dag en toen was ik weer waar ik niet wil zijn. Knap dat jij nog steeds gestopt bent, chapeau!

Geplaatst
25 minuten geleden zei Berkje:

Nu ja, ben hier niet voor niks zal maar zeggen. Is gisteren mis gegaan. Aanleiding was opluchting over iets, en daar ging ik op mn snufferd. Vandaag mezelf weer bij elkaar rapen.

Okee je hebt in het verleden gekund, je kan het nu ook. Laat dat vergif staan. 

Geplaatst
10 uur geleden zei Claudius:

Desnoods over koetjes en kalfjes praten. Maar goed ze wil niet meer.  

Claudius, psychologen kosten handenvol met geld! Die zijn er niet om over koetjes en kalfjes te praten. Er staan ontzettend veel mensen op de wachtlijst, dat zal in België niet anders zijn dan in Nederland.

Er komen ook steeds meer verwarde mensen. Dat is inherent aan de tijd waarin wij nu leven.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...