Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen @Claudius en goedemorgen frummers, 
En inmiddels is het alweer dinsdag. 
Een rustig dagje vandaag hoop ik. 
Naar het stadje verderop voor wat boodschappen en cadeautjes, lekker op mijn gemak. 
En verder aan de slag in de tuin, daar is het onkruid (of hoe je het ook wilt noemen) in een paar dagen werkelik omhoog geschoten. 
Maar ja, als er logees zijn dan ga je niet aan de slag daar image.png.bd4a3cc17424874263b0ce683006a1d5.png

En verder.... lekker haken en rommelen in huis, want de zon schijnt dan wel, maar dat zal hij niet de hele dag doen. 

Geplaatst
36 minuten geleden zei Yvonne:

En verder aan de slag in de tuin, daar is het onkruid (of hoe je het ook wilt noemen)

Ze noemen het tegenwoordig ongewenste kruiden, denk ik toch 😉

Geplaatst

Een hele goede morgen allemaal,

Hier is de lucht blauw en schijnt het zonnetje
Gisteren 5 uur in de tuin gewerkt en had het zo gehad gisterenavond dat ik al om 20.45 in bed lag.
geslapen tot 7.00 uur

Maar...het resultaat mag er zijn
Tomaten , paprika en komkommers uitgeplant in de kas
Uitjes buiten geplant
Slaplantjes uit geplant.
hele stukken onkruid gewied en graskantjes geknipt

Vandaag een rustiger dagje.
Vanmiddag naar de oude mevrouw, die ik nog regelmatig bezoek.
Eerst naar de winkel voor 2 hoeslakens, die ze zo heerlijk op haar bed vind liggen ☺️

Fijne dag allen

Geplaatst

Ik ben te laat voor de koffie :blush: 

Gisteren een topdag gehad.Had me heel dik aangekleed, maar we stonden binnen :D.Gisteren dus moe, maar voldaan en er werd uit volle borst over "mijn Rotterdam" gezongen.Dat was voor mijn lief wel even intergreren, als Brabo :P.Heerlijk, al die geluksstofjes die dan vrijkomen. Dat heb ik een tijd gemist. Ook weer nieuwe leuke mensen leren kennen.Dat doet een mens goed!

Geplaatst (bewerkt)

nou bakkie thee dan maar @Spirit:P
Ik kom net terug van Rotjeknor. Ik heb sinds kort
een 65+ Flex Dal Vrij abo bij NS en in plaats van
zwemmen ben ik op de trein gesprongen voor de leuke di-markt daar.
Met 2 tassen vol koopjes terug en amper een paar uurtjes weg geweest.
Altijd leuke sfeer daar en ik weet inmiddels precies waar ik wezen moet
voor o.a. 2 kg rode puntparika's voor 1 euro. Dat wordt straks lekker
roosteren in de oven en smullen. waarom het daar 4  zo goedkoop is als bij ons
snap ik dan weer niet echt, maar nu etra blij met mn trein abo, gratis op en neer.

bewerkt door lady jane
Geplaatst

Hallootjes allemaal. We hebben keihard gewerkt de afgelopen week. Alle slaapkamers geverfd, behangen. Beneden alles geverfd. Inieminie krijgt een groot bed. We hebben nagedacht over thema's. Maar tot de conclusie gekomen dat we de slaapkamers neutraal houden. Zodat je over een jaar niet weer wat anders moet, omdat ze peppa big niet meer leuk vinden. Deze week krijgen we een nieuw aanrechtblad. Gaat S een ombouwkast maken in de bijkeuken, bij de wasmachine en droger. Krijgen we een nieuwe eettafel en kast. Alles schoonmaken, gordijnen/rolgordijnen ophangen. Dan kunnen we zaterdag over. Wat een geluk met deze woning! Uiteraard wel wat doen, maar alles is recentelijk vernieuwd/verbouwd. Heb er heel erg tegen aan gezien, maar nu zo'n zin om hier te wonen. De meiden vinden het geweldig hier. Kunnen zo speeltuintje in. Gaat goed komen, een nieuw hoofdstuk ligt voor ons. 😊

Geplaatst

Heb ik gedaan. Maar ik heb signalen opgevangen. Een forum lid schrijft met twee gezichten op twee verschillende forums. Als ik mijn zorgen wil laten blijken gaat dat niet, want ik ben geblokkeerd. Ik denk dat je het zelf nog kon zien, voor dat ik de boel verwijderd heb.. reden tot zorg, of maar laten gaan ??

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...