Claudius Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius
Freekie Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Goedemorgen @Claudiusen iedereen die langs komt konings-dag-wippen. Nouja ik ben al een uur van bed en nog langer wakker.. Gistermiddag een slaapje gedaan op bed, dat slaapje werd een grote meer dan een uur slaap.. Meest slechte uitvoering ooit zeg maar Gisteren ben ik maar anderhalf uur op het werk geweest ipv 2 uur.. Ik was geregeld op standje 'afwezig', ik ben dan nu ook al 5 dagen achterelkaar opgebrand. Een terugval van de afgelopen 4 week.. Het ging veel te mooi, het was heerlijk en nu is er een hele lange energie kater. Ik dacht dat ik van de katers af was. Ik laat koningsdag mooi aan mij voorbij gaan, motor rit met de club sla ik ook over, het is niet verstandig en mijn energie-level staat het niet toe. Battery low
IJsvogel Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Dagpact: Claudius IJsvogel Koningsdag... vroeger was Koninginnedag een van mijn favoriete dagen. Nu ga ik aan de studie en een beetje in de tuin werken. Dat zijn nu mijn favoriete dagen :-) Dag 9 helemaal op de 0, bevalt goed. Gisteren wel bij de vrienden langs gegaan waar ik vaak wel drink, nu een 0.0 biertje genomen. Dat moet weer inslijten. Nu eerst naar de sportschool. Fijne dag allemaal! Lonster1 reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 4 uur geleden zei Claudius: Goeiemorgen iedereen. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius Ijsvogel Fonny🌞
Yvonne Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goedemorgen frummers. Mistig en nog koud hier. Maar het belooft een mooie dag te worden. Zo nog even wat rommelen in huis, misschien de tuin even in, en verder een lekker luie dag, wat haken, wat lezen en een gebakje bij de koffie... En heel even de tv aan... Maar eerst een bakje hier
Lika Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goedemorgen. Wakker zonder zorgen deze ochtend. Ik ga koffie zetten en naar buiten met de honden. Hup hup!
Yvonne Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Dagpact: Claudius IJsvogel Fonny🌞 Lika Yvonne
lady jane Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden goeiemooiekoningsmorgen frummers en laten we de paus ook niet vergeten. tegenstellingen horen bij het leven he. gisteren na de volley een oranje tompouce gegeten ik eet die dingen nooit (doe mij maar bitterballen) maar ja 2 geblesseerde vrouwen kwamen elk met een doos aanzetten. En we waren al maar met 6 speelsters dus zeg dan maar eens nee. De laatste weken voor de de zomervakantie wordt het tobben met het aantal die-hards die trouw blijven komen, en het loont wel, want harder werken is vaak alerter en beter spelen. elk nadeel hep sijn foordeel. Wat ik vandaag ga doen is nog open. het zal wel spelen, de was, een brood bakken en op de oranjeboulevard struinen worden. En hopelijk geen rommel kopen.
ikkanhet Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goeiemorgen lieve frummers Even een update van mijn kant. Heb nog niets bijgelezen kom er even niet aan toe. Er gebeurd teveel op dit moment. Heb net 3 bestralingen achter de rug van de bijnieren. Krijg dinsdag een telefoontje of ik een rug operatie krijg. Inmiddels 3 forse wervelverzakkingen. 7 mei krijg ik een MRI van het hoofd. Dat is de spannendste van allemaal. 15 mei een scan van de longen en denk laatst mei een van de bijnieren.
lady jane Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden ach @ikkanhet wat een roller-coaster aan gebeurtenissen, onderzoeken en wat staat jouw leven toch totaal op zn kop. Red je het qua emoties en piekers ook een beetje? Je zult denk ik veel steun hebben aan je man. En heeft hij ook een persoon bij wie hij terecht kan? Want dit is me nogal niet een test/zware periode voor jullie samen ook.
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden de indrukwekkende pracht en praal van de begrafenis achter de rug nu. even een lekkere pannenkoek aan het bakken als overgang naar het feestgedruis buiten straks. en ook dat heeft dan weer wat. mooie dag!
karin123 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @ikkanhet Ik wens je heel veel sterkte om deze mentaal en lichamelijk moeilijke maanden te doorstaan. En vergeet niet! Jij bent de baas, jij bepaalt.
IJsvogel Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik zit aan de studie, de wintermaanden te weinig gedaan en nu ben ik de pineut met het mooie weer Maar ik mag zo als pauze even een rondje door de festiviteiten en dan weer hard aan het werk. Ik ben blij dat ik de koning niet ben. Zag ze net gaan op tv, wat een ongemakkelijk gedoe is dat toch, de hele tijd belangstellend toekijken. Soms zie je de twijfel, lopen we door, wat doe jij maxima. Ongemak ten top. Iedereen let op je. Fijne dag!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden