Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goeiemorgen iedereen. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius
Fonny Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 53 minuten geleden zei Claudius: Goeiemorgen iedereen. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius Fonny🌞
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Zo zeg, ik heb geslapen als een bos rozen. Goedemorgen! lady jane en Prana reageerden hierop 2
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen. Ook heerlijk geslapen. Prana reageerde hierop 1
Prana Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Dagpact: Claudius Fonny🌞 Prana Goedemorgen, het gaat nog steeds niet helemaal (of beter helemaal niet), zoals het moet. Vandaag op het dagpact en wat beter mijn best doen. Dat kan ik en dat wil ik. De overblijfselen van Pasen net door de gootsteen gegoten. Fijne dag allemaal! Lonster1, Maia, Yana en 1 andere reageerden hierop 4
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) 2 uur geleden zei Claudius: %s om %s bewerkt door Lika Ander dagpact
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 1 minuut geleden zei Prana: Dagpact: Claudius Fonny🌞 Prana Lika
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen frummers. De was hangt inmiddels, ben er al lekker uit geweest met de hond, nu is het tijd voor een bakje. En ook ik heb als een roosje geslapen, dat komt niet al te vaak voor. Welkom terug @Prana, goed dat je de stap weer hebt genomen... En ook @Lika op het dagpact, gezellig... Dagpact: Claudius Fonny🌞 Prana Lika Yvonne Fonny reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen. Zet m op @Prana,goed dat je er weer bent. Paasdagen achter de rug met familie en logees. Tussen m'n moeder en mij gaat t soms nogal ingewikkeld, om het zo maar te zeggen. Jongste zoon stopt nu met zijn tweede opleiding en is enorm dom bezig en zit straks ook nog met een studieschuld, maar hij luistert nergens naar dus tja. Hij heeft net gesport en om half 8 s ochtends een biefstuk gebakken in de keuken (ik als vegetariër ga daar bijna van over mijn nek) afgelopen dagen alleen maar zitten kleffen met z'n vriendinnetje die hier vier dagen logeerde. Oké genoeg geklaagd nu. Ik drink niet! lady jane reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Biefstuk s'morgens ? Ik dacht dat ik rare gewoontes had. Maar verder als een ei bakken om vier uur ben ik nooit gegaan. Rosee reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s goeiemooiemorgen frummers ook hier als een roos geslapen tot 9 uur! Maar ik ging dan ook kei kapot naar bed, want 6 uur hard gewerkt en voor 37 man asperges geschild. En we hebben heerlijk gekookt en gegeten. Zo dankbaar werk daar. Al waren er nu wel wat mensen met spatjes, allerlei wensen. Extra kleine portie van dit, die weer van dat, klodders saus achtergelaten, uitgekauwde asperges terug op het bord (heeft zeker net zo'n slecht gebit als ik, maar ik slik het braaf door en ja ze waren wel goed geschild!) Gelukkig ook terug voor extra porties, dat zie ik liever en alles ging schoon op. Maar ik heb nog nooit zoveel vaatmachines in en uitgeruimd. Dat moest ook tussen de gangen door, want alles moest op aparte borden. En ik heb geen ei op, niet van chocola en geen gewone. en dat met Pasen. Precies zoals ik het graag zie. Maia reageerde hierop 1
Lonster1 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Dat klinkt leuk Lady Jane, zo werk ik ook in een buurthuis. Daar is gelukkig wel een professionele afwasmasjien en niet zo'n vaatwasser als in een gewone keuken. En met zo'n grote kraan waarmee je alles eerst afspuit. Hard werken en niet best voor je rug, maar ik vind het heerlijk om meer fysiek te werken. Je word er heel anders moe van dan achter de laptop werken. En het gevoel samen een klus te klaren is fijn. lady jane reageerde hierop 1
Maia Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Dagpact: Claudius Fonny🌞 Prana Lika Yvonne Maia. -- Ik sluit me aan. Hier trouwens ook iemand die zowel geen kippenei als chocolade-ei heeft gehad. Ik ben gisteren wel uiteten geweest (Spaanse tapas) en dat was heel lekker (en gezellig!) Mijn "foodlover-in-crime" dronk bier bij het eten, ik heb me prima vermaakt met de cassis. Trots, ik dacht dat het lastiger zou zijn. %s om %s bewerkt door Maia Lonster1, lady jane, karin123 en 1 andere reageerden hierop 4
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s @Lonster1 ook wij hebben zo'n prof. machine hoor, maar evengoed veel werk en stoom. Het was eigenlijk mijn saunadag dus die heb ik amper gemist. Lonster1 reageerde hierop 1
Freekie Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Verkeerde dag wakker geworden haha. Nu plaats ik het maar op vandaag... Het is toch vandaag? Ik zat op gisteren... Goedemorgen, nou ik val met de boter in de Netflix neus pot, waar ist kofschip, dit klinkt niet goed.... Het doet me goed, jullie te lezen, ik voel me net zo slecht zei de dove tegen de blinde Ik kon me gisteren niet verzetten naar een wandeling, kon me niet verzetten naar een ontspannende sauna en tussendoor baantjes in buitenbad te zwemmen.. En ik denk nu, opeens tijdens het typen.. Ja dat mag gewoon, wat is daar mis mee? Nouja idd de 12-10 Netflix of soortgelijks iets. Nog wel even met zuslief een uur gebeld, die zit op het randje, van te ver door gaan in je energie opmaken.. Dat noemen ze overspannenheid geloof ik. Ik heb van 10 tot 9 geslapen, ik heb net 1 vensterbank afgestoft terwijl de koffie bezig is en nu ligt dit veenlijk in bad. Ik heb in tijden niet meer zo lang op bed gelegen omdat ik me ook behoorlijk aan slaaprestrictie schema hou, niet langer dan 8 uur slapen, anders lig ik tussen 2 en 4 weer wakker
Freekie Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Dagpact: Claudius Fonny🌞 Prana Lika Yvonne Maia. Freekie
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Heb zo een gesprek in het verzorgingstehuis van mijn moeder. Om te kijken hoe het met haar gaat. Alsof ik zelf (door haar) afgewezen kan worden. Als ze mijn moeder maar leuk en lief vinden… dat gevoel. Haha! Ik ga gewoon even zitten en kijken wat er gebeurt. Verder niets. Rustig aan Lika!!
Freekie Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Voelt het misschien een beetje als ter adoptie stellen @Lika? Alhoewel ik daar geen ervaring mee heb, maar ik kreeg dat idee toen je zei, 'als ze haar maar leuk en lief vinden'... Lika reageerde hierop 1
Freekie Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Zo even een spontane gedachte, tussendoor Wat ben ik blij dat ik de sigaren & bier & joints niet meer aanraak, Jeminee Lonster1 reageerde hierop 1
IJsvogel Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Dagpact: Claudius Fonny🌞 Prana Lika Yvonne Maia. Freekie IJsvogel
Lonster1 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 4 uur geleden zei Freekie: niet langer dan 8 uur slapen, anders lig ik tussen 2 en 4 weer wakker Als je om 23 uur naar bed gaat en om 7 uur opstaat heb je toch meestal korter geslapen. Ik vind 23 uur best laat, ik ga tussen 10 en half elf, en sta om 7 uur op. Dan word ik meestal vlak voor de wekker wakker en heb ik 8 uur geslapen.
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Morgen zie ik mijn psychiater weer, deze keer samen met een begeleidster van Hestia. Tenminste als ze mee binnen mag van de psychiater. Ik hoop dat het deze keer weer geen vechtgesprek gaat worden en dat we het over het meeste eens kunnen worden.
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Deze middag had ik spaghetti bolognaise .
Freekie Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) @IJsvogelja @Lonster1 (bedoel. Ik, ipv ijsvogel) daar heb je wel gelijk in. Ik lag wel om 11 in bed, maar dan slaap je nog niet en snachts ben je tussendoor ook nog wel wakker. 11 uur was ook wel een opgave, ik heb dit verlaagd naar 10 uur - half 11. Maar vervolgens ook de wekker een half uur eerder gezet.. Dus dan zit je nog met precies hetzelfde. Afgelopen dagen waren dan ook wel weer druk, ik ga nu proberen om 8 uur 'slaap' te halen, ipv 8 uur lang op bed liggen. Het helpt iig wel want ik slaap nu alle nachten door %s om %s bewerkt door Freekie
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s @Freekieja. Zoiets is het! Ik weet niet precies wat er mer me is. Ik schiet te pas en te onpas uit mijn slof. Ben boos en verdrietig. Geen reden voor lijkt het.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden