ikkanhet Geplaatst 18 maart Rapport Geplaatst 18 maart (bewerkt) Op 16-3-2025 om 08:17 zei Yana: Hoe gaat het met jou @Rosee, lekker droog? En @ikkanhet, hoe is het verder gegaan na die paar drankjes die je gedronken had? Drink je nu weer vaker? En geniet je van je sigaretten? Ik heb gisteren de hele dag in het campertje gezeten terwijl het buiten zeikstraalde en m'n lief ziek van de hoofdpijn was, ik heb gewoon pijn in m'n lijf van gebrek aan beweging. Het is nu droog dus zo even een stuk lopen en dan weer een paar uurtjes rijden. Dagpact: Claudius Yana Nou @Yana het smaakte naar limonade dus heb erna ook niets meer van alcohol gehad. Ook totaal geen behoefte aan. Van mijn sigaretten geniet ik wel als zelfs de longarts zegt rook jij maar lekker en mijn oncoloog en huisarts. Waarom zou ik me dan druk maken. Gisteren een scan gehad vsn de longen dat is wel heel spannend. Heb in 1052 dagen alleen die 2 glaasjes gehad dus ben dik tevreden 18 maart bewerkt door ikkanhet lady jane, karin123 en Yana reageerden hierop 3
Claudius Geplaatst 18 maart Auteur Rapport Geplaatst 18 maart 12 minuten geleden zei ikkanhet: Nou @Yana het smaakte naar limonade dus heb erna ook niets meer van alcohol gehad. Ook totaal geen behoefte aan. Van mijn sigaretten geniet ik wel als zelfs de longarts zegt rook jij maar lekker en mijn oncoloog en huisarts. Waarom zou ik me dan druk maken. Gisteren een scan gehad vsn de longen dat is wel heel spannend. Heb in 1052 dagen alleen die 2 glaasjes gehad dus ben dik tevreden Heb je nog alchohol in huis?
karin123 Geplaatst 18 maart Rapport Geplaatst 18 maart 11 uur geleden zei cassianwood: Ik heb precies hetzelfde schema, maar ik voel me er slecht bij. Dan weet je wat je te doen staat! Omkeren! Je kunt het in stukjes doen, twee uur eerder naar bed en twee uur vroeger eruit enz. Ik zeg niet proberen maar doen..
ikkanhet Geplaatst 18 maart Rapport Geplaatst 18 maart 1 uur geleden zei Claudius: Heb je nog alchohol in huis? Ja heb altijd alles in huis ook voor visite en als mijn man eens wat wilt drinken
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden