Claudius Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: Claudius
Rosee Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Goedemorgen. Hopelijk wat beter geslapen @Claudius? Hoe gaat het met je @ikkanhet?
Claudius Geplaatst 14 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 14 uur geleden @Rosee Ik heb weer eens weinig geslapen
Lika Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Goedemorgen. Ook slecht geslapen. Maar niet getreurd.
Yana Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Hoe gaat het met jou @Rosee, lekker droog? En @ikkanhet, hoe is het verder gegaan na die paar drankjes die je gedronken had? Drink je nu weer vaker? En geniet je van je sigaretten? Ik heb gisteren de hele dag in het campertje gezeten terwijl het buiten zeikstraalde en m'n lief ziek van de hoofdpijn was, ik heb gewoon pijn in m'n lijf van gebrek aan beweging. Het is nu droog dus zo even een stuk lopen en dan weer een paar uurtjes rijden. Dagpact: Claudius Yana
Roberto Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden (bewerkt) Goedemorgen allemaal, Ik had mij voorgenomen om op mijn eigen draadje van mj af te schrijven. Maar er gebeurd voortdurend zoveel dat mij dat niet lukt. Raak geblokkeerd. Lees hier wel de dagdraad deels. Gisteren weer een heel gedoe met mijn buurman. Was mij mij thuis, in mijn luie tv stoel in slaapgevallen, kon niet meer op zijn benen staan. Hij drinkt, slikt pillen en eet bijna niet meer. Compleet ondervoed. Ik wilde hem naar huis krijgen, maar dat lukte mij niet. Een aantal buren om hulp gevraagd, lukte ook niet. Die zijn er inmiddels ook helemaal flauw van. Politie, doktersdienst, 112 gebeld, die wilden niet komen. Gelukkig heeft een buurvrouw ook 112 gebeld, toen kwam er een ambulance. Zij hadden gehoopt dat hij met de ambulance afgevoerd zou worden, voor de zoveelste keer. Dat hebben ze niet gedaan, wel naar zijn vervuilde huis gebracht en op zijn bank neergezet. Eigenlijk is ambulancepersoneel daar niet voor. Maar wie dan wel? Mijn buren zeggen nu: niet meer binnenlaten. Lastig, maar ga ik toch maar proberen. Het is nu zondag en hij heeft sinds gisteren geen wijn meer in huis. Als ik dat niet voor hem haal komt hij bij mij om een taxi te bellen, terwijl hij zelf ook een telefoon heeft. Dan haalt hij met de taxi 3 pakken wijn, geen eten. Jammer van dat geld, maar uiteindelijk niet mijn probleem. Consequent nee blijven zeggen vind ik lastig. 13 uur geleden bewerkt door Roberto
Roberto Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Na mijn intakegeprek bij Solutions voor een maandopname en natraject heb ik met mijn hulpverleners vaan VNN overlegd. Ik had nog wat vragen, daar heb ik telefonisch contact met Solutions over gehad, afgelopen vrijdag. Mogelijk knelpunt is het gebruik van earplugs of oordopjes. Koptelefoon met noice cancelling mag niet. Die casemanager gaat intern overleggen of dat op medische indicatie mogelijk is. Dat hoor ik komende week.
Claudius Geplaatst 12 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 12 uur geleden @Roberto dat is inderdaad een moeilijke situatie met je buurman. Maar ik zou voor hem geen alchohol gaan halen.
Roberto Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden @Claudius, mijn buurman stond net voor mijn deur, heb hem niet binnengelaten. Hij probeerde mijn deur nog open te duwen, die had ik op een kier, maar daar is hij te zwak voor.
Yvonne Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goedenavond frummers. Vandaag hoefde helemaal niets, dat komt niet vaak voor. Maar heerlijk. Wat haken, wat lezen, even wandelen met de hond... ... en hier nog even een bakje neerzetten. Dagpact: Claudius Yana Yvonne
Claudius Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden Ik had vandaag de overschot van het stoofvlees met verse puree.
Lika Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Pasta (oricietti) met pesto zelfgemaakt en even in de oven met tomaat en mozzarella. Yana reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 3 kazenravioli, kruidenkaas, prei en daslook, jammie wat lekker. Ik had nog nooit daslook op, maar gisteren van schoondochter gekregen op de Noordermarkt in Amsterdam. Yana en Lika reageerden hierop 2
Yana Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ja, lekker hè, daslook. Ik heb het onderweg ergens uit een berm langs het water geplukt en er flink wat van door een soort rösti gedaan vandaag. Een sausje met wasabi erover en een rijke (wildpluk)salade erbij. Was heerlijk. lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Ik had al 2 rauwe blaadjes gesnoept, erg sterke knoflooksmaak, heerlijk. Gisteren rauw door de salade en nu mee geroerbakt. Ik ga gauw eens zoeken waar ik het kan vinden, zal wel n groenteboer worden want om er voor naar de Veluwe te reizen? Dochter zelf is nu 2 tomaten aan het bbqen op de volkstuin van haar schoonmoeder haha, wel een verschil in avondeten. 2 uur geleden bewerkt door lady jane
Lika Geplaatst 51 minuten geleden Rapport Geplaatst 51 minuten geleden Ik had daslook in de tuin. Heerlijk ja. Sinds 2017 niet meer beschermd lees ik. Ik weet hier vlakbij een plekje waar ze groeien. Mjammmm.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden