bumperjim Geplaatst gisteren om 05:35 Rapport Geplaatst gisteren om 05:35 (bewerkt) Yo! Leuk weekend gehad onder het thema hond, driekwart vh weekend buiten geweest. Zaterdag hadden we een stage op de hondenclub, met iemand die dat heel goed deed. Iedereen neemt dan wat te snaaien mee, ik koffie en croissants en de anderen allemaal andere zaken. En wat dan grappig is, NIKS wordt van tevoren afgesproken want zo gaat daar hier, we waren met zn 12en en iedereen neemt voor 12 mee dus er is dan voor 144 personen te eten en te drinken (bij wijze van spreken dan hè 😁) en alles wat over is gaat vrolijk weer terug naar huis. Geen tikkies of andere saaie administratieve toestanden 😜 Het is echt een gezellige club op dit moment. Ik pomp er ook een hoop energie in, ben niet voor niks gestopt met drummen want ik moest de club weer op de rails krijgen. Das nu inmiddels aardig gelukt. gisteren om 05:41 bewerkt door bumperjim Wendy75, Bob, bolletje en 4 anderen reageerden hierop 5 2
Claudius Geplaatst gisteren om 05:49 Rapport Geplaatst gisteren om 05:49 Goeiemorgen iedereen Dagpact Claudius
Fonny Geplaatst gisteren om 06:23 Rapport Geplaatst gisteren om 06:23 33 minuten geleden zei Claudius: Goeiemorgen iedereen Dagpact Claudius Fonny🌞
lady jane Geplaatst gisteren om 07:01 Rapport Geplaatst gisteren om 07:01 goeiemooiemorgen frummers het lijkt mijn volleybalclubje wel @bumperjim ook zo'n intuitief dozijn. bumperjim reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst gisteren om 07:06 Rapport Geplaatst gisteren om 07:06 Dan zal dat de dierenarts misschien voorstellen Claudius, dan hoeft dat geen groot probleem te zijn. Ik ben heel benieuwd. Het zal een hele zorg minder zijn als je weet wat ze mankeert. Goeie morgen allemaal.
Yvonne Geplaatst gisteren om 07:33 Rapport Geplaatst gisteren om 07:33 Goedemorgen frummers. Zo, een gat in de dag geslapen, ik had wat in te halen. De zon schijnt al gul, heerlijk. Eerst maar even een bakje.
Wendy75 Geplaatst gisteren om 07:53 Rapport Geplaatst gisteren om 07:53 Goedemorgen allen! Ik ga maar weer eens vaker posten, ik kan het blijkbaar niet zonder jullie steun. Vandaag weer dag 1 na gisteren weer onderuit te zijn gegaan. Kroontje op, knietjes schoon en door, toch? Dagpact Claudius Fonny🌞 Wendy Spirit reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst gisteren om 08:14 Rapport Geplaatst gisteren om 08:14 Goedemorgen @Wendy75, ik doe met je mee: Dagpact Claudius Fonny🌞 Wendy Yvonne
Yvonne Geplaatst gisteren om 08:15 Rapport Geplaatst gisteren om 08:15 En wéér kom ik niet aan bijlezen toe helaas. Goed, het is niet anders, ik hoop vanavond.... Maak er ee mooie dag van luitjes....
Yana Geplaatst gisteren om 08:54 Rapport Geplaatst gisteren om 08:54 Hoi @Wendy75, had je lang niet gedronken en ging het erg mis gisteren? Ik kom erbij op het dagpact, een beetje forumsteun is nooit weg, zeker niet op een dag dat er weer een supermarktbezoek op de planning staat... Dagpact Claudius Fonny🌞 Wendy Yvonne Yana Wendy75 reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst gisteren om 09:49 Rapport Geplaatst gisteren om 09:49 Dagpact Claudius Fonny🌞 Wendy Yvonne Yana Spirit
Wendy75 Geplaatst gisteren om 10:00 Rapport Geplaatst gisteren om 10:00 1 uur geleden zei Yana: Hoi @Wendy75, had je lang niet gedronken en ging het erg mis gisteren? Ik kom erbij op het dagpact, een beetje forumsteun is nooit weg, zeker niet op een dag dat er weer een supermarktbezoek op de planning staat... Dagpact Claudius Fonny🌞 Wendy Yvonne Yana Klopt, sinds 1 januari niet. En gisteren ging het finaal mis, als in meer dan een anderhalve fles mis. Ik ben er echt hondsberoerd van (op meerdere manieren). Kan mezelf wel voor mijn kop slaan. Maar ja, gedane zaken nemen geen keer. Ik probeer niet boos te zijn op mezelf maar dat is verrekte lastig. Ik vind mezelf beste een slappeling nu. Bleh! Yana reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst gisteren om 10:10 Rapport Geplaatst gisteren om 10:10 Een hele goede morgen allemaal, Hier ook idioot lang geslapen. Zal wel komen door het pak koekjes wat ik gisteravond heb opgegeten, want energie is nul nu 😒 Van zo,n pak koekjes kan ik net zo hard balen als van een fles wijn wat ik zo vaak deed. zo gek, soms gaat het weken/maanden goed en dan komt ineens de klad erin en ga ik ineens weer onwijs veel snoepen en ongezond eten. Vandaag weer super goede voornemens. afgelopen met die flauwekul !!!! Zo, dat staat ! Goed van je @Wendy75, dat je je weer meld. We gaan ervoor he ! 😊 Wel jammer , na zo,n lange tijd, maar ja heb zelf ook zolang op die manier door getobt
Spirit Geplaatst gisteren om 10:10 Rapport Geplaatst gisteren om 10:10 Het heeft een behoorlijke impact gehad, het afgelopen weekend.blijkt. Ben ook nog steeds niet de oude.Heb me goed ingelezen op een drugsforum over kratomgebruik en omdat ik er cold turkey mee Ben gestopt, schijnen deze ongemakken erbij te horen.Dacht dat het onschuldig spul was, het gaf mij rust en wekte de eetlust op. Vandaag hou ik rust Alles gaat toch wel door zonder mij.Maar even naar mijn lichaam luisteren. Voldoende drinken (water he] Staar zo eaar op een alcoholforum . goed naar m'n lichaam luisteren en kleine beetjes eten Laat mijn vriend wat fruit halen, kwark en meer lichtv verteerbaar voedsel. Het is even, wat het is nu. en, geen stress!!!
Claudius Geplaatst gisteren om 11:17 Rapport Geplaatst gisteren om 11:17 Ik heb ook lang geslapen. Terug mijn bed ingegaan na mijn aanmelding. Ik had vanmiddag bloemkool met kip en aardappelen. Spirit reageerde hierop 1
Yana Geplaatst gisteren om 13:19 Rapport Geplaatst gisteren om 13:19 Als je vanuit dat woeste, lege, kale, ongenaakbare Spanje komt en de Pyreneeën oversteekt dan kom je echt wel in la douce France terecht. 1000 soorten lentebloemen buitelen over elkaar heen in groene heuvels, alle struiken staan bloeiend te juichen en de grote magnolia's in alle tinten wit en roze zijn oogverblindend. We zijn neergestreken in een veldje vol blauwe ereprijs, witte madeliefjes en geel speenkruid en het zou hier stil zijn als de vogels niet zouden jubelen in de nog kale bomen. Oh, wat hou ik veel van bloemen en van alles, je zou er poëtisch van worden. Bob, bumperjim, Lika en 1 andere reageerden hierop 4
Yana Geplaatst gisteren om 13:24 Rapport Geplaatst gisteren om 13:24 3 uur geleden zei Wendy75: Klopt, sinds 1 januari niet. En gisteren ging het finaal mis, als in meer dan een anderhalve fles mis. Ik ben er echt hondsberoerd van (op meerdere manieren). Kan mezelf wel voor mijn kop slaan. Maar ja, gedane zaken nemen geen keer. Ik probeer niet boos te zijn op mezelf maar dat is verrekte lastig. Ik vind mezelf beste een slappeling nu. Bleh! Oh bah ja, daar word je heel beroerd van, maar je hebt gelijk, je doet er niets meer aan. Bekijk het maar van 'the bright side'... je hoeft je de rest van je leven niet meer zo te voelen! Heel goed van je dat je meteen weer aanhaakt hier Wendy75 reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst gisteren om 16:00 Rapport Geplaatst gisteren om 16:00 Op advies van mijn vriend, ga ik er toch mee naar de huisarts. Ik zit maar te malen erover. 3 weken diaree is toch wel lang. Betekend wel dat ik naar mijn eigen huisarts moet.. Vandaag is de praktijk niet meer bereikbaar. Wachten dus tot morgen. Ben echt heel bang dat ik iets ernstigs heb, daarom dat malen. Het houdt me teveel bezig.
Rosee Geplaatst gisteren om 16:34 Rapport Geplaatst gisteren om 16:34 @Spiritkan dat niet met je nieuwe antidepressiva te maken hebben? Je gebruikt nu toch iets anders dacht ik? Goed dat je langs de huisarts gaat. @Wendy75zet m op! Snap hoe het voelt, iedereen wel hier denk ik. @Yanaheerlijk zie het helemaal voor me die omgeving. @rapilosik had gisteren een grote reep chocola op. herkenbaar. rapilos en Wendy75 reageerden hierop 2
Wendy75 Geplaatst 22 uur geleden Rapport Geplaatst 22 uur geleden (bewerkt) @Spirit Probeer eens Manuka honing, google maar eens wat het doet bij diarree. Is wel flink prijzig (je moet wel een hoge graad hebben, dan is het medicinaal). Het heeft mij ook geholpen na een week last te hebben gehad. 22 uur geleden bewerkt door Wendy75
Spirit Geplaatst 20 uur geleden Rapport Geplaatst 20 uur geleden 1 uur geleden zei Wendy75: @Spirit Probeer eens Manuka honing, google maar eens wat het doet bij diarree. Is wel flink prijzig (je moet wel een hoge graad hebben, dan is het medicinaal). Het heeft mij ook geholpen na een week last te hebben gehad. Bedankt voor de tip.Ga het straks eens opzoeken. Inmiddels ben ik iets verder gekomen op een drugsforum en die vertelde mij, dat dit tijd nodig heeft, het erbij hoort, hoe vervelend ook.Mijn darmen moeten zich weer herstellen. Ze hebben er zelfs een topic over, waar ik met al mijn vragen terecht kan. Maar nogmaals bedankt voor de tip.Ga het bestellen! Wendy75 reageerde hierop 1
Wendy75 Geplaatst 20 uur geleden Rapport Geplaatst 20 uur geleden (bewerkt) @Spirit Ik heb deze: New Zealand Honey Co.Rauwe Manuka-honing UMF15 (besteld op Amazon sorry, de link werkt niet) 250 gram, 38.88 euro En deze is ook te gebruiken op wonden, eczeem etc. Probeer ook eens probiotica, heel goed voor je darmen... 20 uur geleden bewerkt door Wendy75
Spirit Geplaatst 20 uur geleden Rapport Geplaatst 20 uur geleden 2 uur geleden zei Wendy75: @Spirit Probeer eens Manuka honing, google maar eens wat het doet bij diarree. Is wel flink prijzig (je moet wel een hoge graad hebben, dan is het medicinaal). Het heeft mij ook geholpen na een week last te hebben gehad. Meteen besteld.Morgen al in huis! Wendy75 reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden