Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Ze slapen nog en ik merk op dat er de laatste tijd wel veel nieuwkomers geweest zijn die veel in Wie is Wie posten maar waarvan de meeste weer stilletjes verdwijnen.
Roberto Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen Bolletje en Claudius, ik ben rond deze tijd meestal wel wakker, maar log niet gelijk in.
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen frummers. Het is niet meer zo koud als gisteren... ik ben benieuwd wat de dag ons gaat brengen. Nu is het eerst even tijd voor een bakje.
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s goeiemooiemorgen frummers lekker tussen de dekentjes genesteld met koffie en beschuit onder handbereik. wie doet me wat. IJsvogel reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen allemaal, Was vroeg wakker vanochtend. Een lang weekeinde weg geweest in een all inclusief hotel in Drenthe wat is dat toch een prachtige provincie. heel veel gezien en geleerd over de kolonieen die je daar hebt gehad. Verschillende musea bezocht en lange bos wandelingen gemaakt in de kou. Enfin, was heerlijk ! lady jane en Maja reageerden hierop 2
Freekie Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Goedemorgen, iedereen. Toevallig in Assen geweest @rapilos? Straks even naar de IKEA voor een paar plankjes en langs de bieb en wat in huis rommelen en niet te vergeten, ontspannen... Jeetje, wat is dat toch moeilijk als je weer wat energie terug hebt.. Als je op de bank zitten, niets doen voor een half uur meerekent.. Een wandeling, lijkt me makkelijker. Vanavond komen de kids weer, dan moet ik wel ontspannen, aangezien dat toch onmerkbaar en onbewust veel energie kost %s om %s bewerkt door Freekie
Lonster1 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Of Veenhuizen, @rapilos? Daar ben ik afgelopen zomer geweest. Ja Drenthe is prachtig. Ik heb vanmorgen even wat gewerkt. Heb net een opdracht (waarschijnlijk) aangenomen waarbij ik weer veel achter de laptop zal zitten. Dat is wel jammer, want ik wilde graag achter het bureau met laptop weg. Maar ook weer leuk, nieuw en spannend. Ondertussen houd ik gewoon mijn baantje in de zorg aan. Ik heb tussendoor zoveel vrij, dat ik me af en toe verveel. Ontspannen is voor mij nu erg makkelijk. De onrust zoals jij beschrijft Freekie heb ik zelden. Maar ik heb geen kinderen, dat zal schelen. En lichamelijk een intensieve baan. Waarvoor ik ook nog ruim een half uur heen- en terug fiets.
Freekie Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s @Lonster1 mijn baan is niet lichamelijk actief, alleen geestdodend, ik bedoel veel uitzoeken en nadenken en controleren.. Maar de onrust zit in het beestje.. Niet in zijn baan
rapilos Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Nee, niet in Assen @Freekie, dat lag net wat te ver uit de route Wel Veenhuizen o.a. bezocht @Lonster1, dat lag dertig km. Bij ons vandaan. Ik vond de geschiedenis van die omgeving fascinerend
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Boeh Ik sta te koken en het is laat en ik heb honger en lichte hoofdpijn en 2 bier in de koelkast maar ik wil een droge dag. dus ik zit nou aan de bancha hojita, gegrilde groene thee, waarvan ik eigenlijk nooit weet of het nou wel of niet lekker is. Wel, beslis ik. rapilos reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goeie beslissing @bumperjimdat zijn van die verraderlijke momenten. Eigenlijk betekent dat gewoon dat je wat moet eten en dan slapen
Rosee Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Hier drukke dag gehad, vanavond gesport met sauna en nu lekker onder dekentje op de bank met beker warme chocolademelk zonder chocola dan want die was op (kortom gewone warme melk dus), en kaarsje aan. lady jane reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 21 uur geleden Rapport Geplaatst 21 uur geleden (bewerkt) 8 uur geleden zei Rosee: Goeie beslissing @bumperjimdat zijn van die verraderlijke momenten. Eigenlijk betekent dat gewoon dat je wat moet eten en dan slapen Ja precies!! Het slaat nergens op wat wij alcoholisten altijd deden. Overal de verkeerde oplossing bijslepen. "ik ben moe" 👉🏻 ik ga aan de zuip "ik heb honger" 👉🏻 ik ga aan de zuip "ik voel me eenzaam" 👉🏻 ik ga aan de zuip Nee, als je moe bent ga je naar bed 🤣 Het is echt vreselijk helder nu je dit zegt, bedankt! 21 uur geleden bewerkt door bumperjim Rosee en rapilos reageerden hierop 2
Claudius Geplaatst 20 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 20 uur geleden 13 minuten geleden zei bumperjim: Ja precies!! Het slaat nergens op wat wij alcoholisten altijd deden. Overal de verkeerde oplossing bijslepen. "ik ben moe" 👉🏻 ik ga aan de zuip "ik heb honger" 👉🏻 ik ga aan de zuip "ik voel me eenzaam" 👉🏻 ik ga aan de zuip Nee, als je moe bent ga je naar bed 🤣 Het is echt vreselijk helder nu je dit zegt, bedankt! "ik ben gewoon te drinken" 👉🏻 ik ga aan de zuip Dat is een belangrijke vind ik. lady jane reageerde hierop 1
Lonster1 Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden (bewerkt) Ik heb het in de koelkast staan > ik ga aan de zuip Als je het niet in huis hebt kun je het ook niet opdrinken. 18 uur geleden bewerkt door Lonster1
bumperjim Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden There you go! Kan geen speld tussen 😜
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden