Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ze slapen nog en ik merk op dat er de laatste tijd wel veel nieuwkomers geweest zijn die veel in Wie is Wie posten maar waarvan de meeste weer stilletjes verdwijnen. 

Geplaatst

Goedemorgen frummers. 
Het is niet meer zo koud als gisteren... ik ben benieuwd wat de dag ons gaat brengen. 
Nu is het eerst even tijd voor een bakje. 
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

Was vroeg wakker vanochtend.
Een lang weekeinde weg geweest in een all inclusief hotel in Drenthe 
wat is dat toch een prachtige provincie.
heel veel gezien en geleerd over de kolonieen die je daar hebt gehad.
Verschillende musea bezocht en lange bos wandelingen gemaakt in de kou.
Enfin, was heerlijk !

Geplaatst (bewerkt)

Goedemorgen, iedereen. Toevallig in Assen geweest @rapilos?

Straks even naar de IKEA voor een paar plankjes en langs de bieb en wat in huis rommelen en niet te vergeten, ontspannen... 

Jeetje, wat is dat toch moeilijk als je weer wat energie terug hebt.. Als je op de bank zitten, niets doen voor een half uur meerekent.. 

Een wandeling, lijkt me makkelijker. 

Vanavond komen de kids weer, dan moet ik wel ontspannen, aangezien dat toch onmerkbaar en onbewust veel energie kost

bewerkt door Freekie
Geplaatst

Of Veenhuizen, @rapilos? Daar ben ik afgelopen zomer geweest. Ja Drenthe is prachtig. 

Ik heb vanmorgen even wat gewerkt. Heb net een opdracht (waarschijnlijk) aangenomen waarbij ik weer veel achter de laptop zal zitten. Dat is wel jammer, want ik wilde graag achter het bureau met laptop weg. Maar ook weer leuk, nieuw en spannend. Ondertussen houd ik gewoon mijn baantje in de zorg aan. Ik heb tussendoor zoveel vrij, dat ik me af en toe verveel. Ontspannen is voor mij nu erg makkelijk. De onrust zoals jij beschrijft Freekie heb ik zelden. Maar ik heb geen kinderen, dat zal schelen. En lichamelijk een intensieve baan. Waarvoor ik ook nog ruim een half uur heen- en terug fiets.

Geplaatst

Boeh

Ik sta te koken en het is laat en ik heb honger en lichte hoofdpijn en 2 bier in de koelkast maar ik wil een droge dag.

dus ik zit nou aan de bancha hojita, gegrilde groene thee, waarvan ik eigenlijk nooit weet of het nou wel of niet lekker is.

Wel, beslis ik. 

Geplaatst

Hier drukke dag gehad, vanavond gesport met sauna en nu lekker onder dekentje op de bank met beker warme chocolademelk zonder chocola dan want die was op (kortom gewone warme melk dus:P), en kaarsje aan.

Geplaatst (bewerkt)
8 uur geleden zei Rosee:

Goeie beslissing @bumperjimdat zijn van die verraderlijke momenten. Eigenlijk betekent dat gewoon dat je wat moet eten en dan slapen:)

Ja precies!! Het slaat nergens op wat wij alcoholisten altijd deden. Overal de verkeerde oplossing bijslepen.

"ik ben moe" 👉🏻 ik ga aan de zuip

"ik heb honger" 👉🏻 ik ga aan de zuip

"ik voel me eenzaam" 👉🏻 ik ga aan de zuip

Nee, als je moe bent ga je naar bed 🤣 Het is echt vreselijk helder nu je dit zegt, bedankt!

bewerkt door bumperjim
Geplaatst
13 minuten geleden zei bumperjim:

Ja precies!! Het slaat nergens op wat wij alcoholisten altijd deden. Overal de verkeerde oplossing bijslepen.

"ik ben moe" 👉🏻 ik ga aan de zuip

"ik heb honger" 👉🏻 ik ga aan de zuip

"ik voel me eenzaam" 👉🏻 ik ga aan de zuip

Nee, als je moe bent ga je naar bed 🤣 Het is echt vreselijk helder nu je dit zegt, bedankt!

"ik ben gewoon te drinken" 👉🏻 ik ga aan de zuip

Dat is een belangrijke vind ik. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...