Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Goeiemorgen iedereen Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Share Geplaatst %s om %s Tssss, iedereen slaapt nogĀ š Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Wakker! Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Ik ben al wel een paar uur wakker. Gisteren geen wijn gekocht bij het boodschappen doen dus: Dagpact: ClaudiusĀ Yana lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Share Geplaatst %s om %s 20 minuten geleden zei Yana: Ik ben al wel een paar uur wakker. Gisteren geen wijn gekocht bij het boodschappen doen dus: Dagpact: ClaudiusĀ Yana Goed zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s ik rol net mn bed uit, ook zonder wijn goeiemooiemorgen dus frummers. Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Ik ben al 4 uur lang op. Net aan de klant geschreven dat hij wat mij betreft het dak op kan. Zalig gevoel, dat zou ik elke dag wel willen doen maar das geen geweldig idee š¤£ Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Haha @bumperjim. Het lijkt mij zo grappig als er een keer in het jaar een 'eerlijkheidsdag ' is, waarin iedereen helemaal eerlijk tegen elkaar is. Op het werk, privƩ, op social media...Overal. karin123, Spirit en Tine reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Goedemorgen, Haha @RoseeĀ ja, te beginnen met eerlijk zijn tegen de spiegel. Er is een leuke film met/van Ricky Gervais over niet liegen, ken je die? The invention of lying.Ā Dag 19 DAGPACT Ā ClaudiusĀ Yana Etty bumperjim, karin123 en Rosee reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Oh, die ken ik niet! Benieuwd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s 3 uur geleden zei lady jane: ik rol net mn bed uit, ook zonder wijn goeiemooiemorgen dus frummers. Dat zou ook wel het laatste zijn wat ik van jou zou verwachten! Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Ik ga op mijn gemakje over een paar weekjes naar een jaar droog. Geen gemakkelijke weg, als je dagen depressief bent er de drank niet meer de schuld van kan geven. Gelukkig weet ik dat het door de maand december komt. Voor ons geen kerstmarkten en het koor ook een maand afgezegd.Heb het idee, dat het mij wel wordt afgerekend. Het beste is gewoon hier in de buurt iets te vinden. Mis nu wel het spelen en het plezier, wat ik eruit haalde. Daarentegen hebben we aan de orgel en keyboards clubjes ook veel voldoening. Leuk om opnames te maken en daar weer reacties op te krijgen. Met kerst zijn wel lekker samen. Geen kerstvisites. We gaan nog een paar daagjes naar mijn huisje. Maar deze maand veel rust voor ons.Af en toe moet m'n vriend wel wat klusjes doen, op de zaak, maar dat zijn lichte werkzaamheden. Heb m'n draai hier nog lang niet gevonden, maar zou nooit meer terugwillen naar mijn oude leven.Dat was toch wel een eenzaam bestaan, waar ik op het laatst wel vrede mee had.Het kabbelde langzaam voort.Nu zie ik mijn kinderen en kleinkinderen veel meer en ben ik echt Oma. Ach, we vinden hier ook wel weer wat.Geduld is een schone zaak. bolletje, Etty en Tine reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Wat een topper ben jij @Spirital bijna een heel jaar droog ondanks dat je het soms moeilijk hebt. Heel knap vind ik het van jeĀ Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s 2 uur geleden zei Rosee: Oh, die ken ik niet! Benieuwd! Het is al een oudje, ik geloof dat Prime Video 'm heeft.Ā Ā Ā Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Toppie Spirit, je bent eenĀ SUPERDESUPERKANJER. Spirit en Tine reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden