Freekie Geplaatst 8 december Rapport Share Geplaatst 8 december Goedenacht, ik zou even een beker warme melk drinken (ooit gelezen dat dat helpt) om weer in slaap te vallen. Want ik ben wakker na een aantal vreemde dromen, die niet heel eng waren maar waar je blijkbaar wel wakker van wordt. Verder voelt me buik ook wat raar.. Ohja en nu heb ik toch de hele week even bijgelezen... @Spud ik herken mezelf verliezen in iets, er maar mee doorgaan want ik wil het graag afhebben, maar waarom moet het meteen af? (daar zijn genoeg redenen voor, maar geen daarvan is urgent) Na mijn intake bij de psyloog zeggen ze. 'je hanteert de alles of niets strategie', ja dat zei de praktijkondersteuner ook al... Werk aan mezelf is nodig, ik moet doseeeeeeren. Zowel leuke als niet leuke dingen.. @Spirit ik lees vaak dat je het lastig vindt, rond de momenten dat jullie naar Rotterdam moeten/willen. Ik lees vaak moeten want willen, wil je niet zoals ik het lees. Was het maar weer voorbij? Of niet? Is daar niets in te veranderen? @Zbb drinken is geen optie.. Wil je weer terug naar de vicieuze circel waar we met zijn allen zo lastig uitgekomen zijn? Misschien werkt het als je je berichtjes terug leest? Toen de buurman bier voor je ging halen omdat je te ziek was voor de supermarkt? Die heb ik altijd onthouden.. Mijn intake bij de psycholoog ging goed, stress reductie, stress handvaten en emoties/gebeurtenissen accepteren waar je niets aan kunt veranderen? Emotie & stress regulering, daar gaan we mee bezig. Ik krijg nu al stress, dat ik de samenvatting nog steeds moet aanpassen, die ze heeft gemaakt want die klopt niet, daar staat in, sinds anderhalve maand geen alcohol of drugs gebruikt. Maar daar mag alcohol af, ik dacht als ik dat niet aanpas, dan staat er later in mijn dossier dat ik dus ook weer alcohol heb gebruikt? En zo leggen ze de woorden weer in je mond, die nooit gezegd zijn.. Over stress gesproken.. Nog maar even proberen te slapen, de melk is op en koud haha. Weltrusten Dagpact: Freekie Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 8 december Rapport Share Geplaatst 8 december Dagpact: Freekie Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 8 december Rapport Share Geplaatst 8 december Goedemorgen, DAGPACT Freekie Claudius Etty Ik ben elke dag heel erg vroeg wakker, te vroeg. Gisteren in het filmhuis ingedommeld, gelukkig niet lang want het was een een leuk film: La Cocina. Dat indommelen in de avond helpt niet echt bij beter slapen vermoed ik. Dus even geen dingen doen waarbij ik kan indommelen. FF naar buiten met een goede podcast bijv. December was bijna altijd een maand om mezelf helemaal te laten gaan, alle ergernissen en ongemak wegvreten en/of wegzuipen met de eindstreep in zicht: 1 januari, waarna ik er gelukkig mee mocht stoppen. Ik liet me helemaal meesleuren. Maar nu gebeurt dat niet, heel fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 8 december Rapport Share Geplaatst 8 december Oeh, dat indommelen. Dan voel ik me altijd zo’n ouwe kerel van boven de vijftig. Wat ik in wezen ook ben, maar ik voel me liever niet zo. Bij mezelf heb ik de indruk dat ik er minder last van heb als ik gezond leef. En na het eten naar buiten is ook een goeie. DAGPACT Freekie Claudius Etty Oskar Afijn, er is vast wel een lieverd die de witregels weer wil weghalen. Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 december Rapport Share Geplaatst 8 december goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 8 december Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december Goedemorgen, toch nog geslapen.. Duurde wel even.. Hier is uiteindelijk het wekkertje om 10 uur gegaan. Ik moet voor 12 uur nog een 2 deurs kleding kast die al in delen ligt, naar beneden sjouwen... Deze wordt verkocht via marktplaats. Dus eerst even rustig van bed dan rustig koffie. En over een uur zien we wel verder of de spieren er zin in hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 8 december Rapport Share Geplaatst 8 december DAGPACT Freekie Claudius Etty Oskar Afijn, er is vast wel een lieverd die de witregels weer wil weghalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 december Rapport Share Geplaatst 8 december Morning. Gestart met affirmaties en meditatie. Het lijkt of mijn hoofdpijn van de laatste dagen aan het weggaan is. Gisteren eerder weggegaan bij toneel daarom. Nu nog in bed. Voorzichtig eruit maar en naar mijn moeder. Zonder verdere verwachtingen de dag tegemoet maar. Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 8 december Rapport Share Geplaatst 8 december DAGPACT Freekie Claudius Etty Oskar IJsvogel Alles of niets.... heel herkenbaar. Ben ik net voor het eerst na 2 maanden weer naar de sportschool geweest, bedenkt mijn hoofd direct een soort "inhaalplan" waarin ik dan elke ochtend om half 7 opsta en voor mijn werk naar de sportschool ga . Ok, rustig aan maar, probeer eerst maar eens trouw 2x per week te gaan. ik merk dat ik toch vaak denk aan alcohol, en ga onderhandelen. Terwijl ik herken wat jij zegt Etty, blij dat ik niet tot januari hoef te wachten om te stoppen. Vanavond is er een verlaat gezellig avondje bij mij, met kinderen en hun partners. Was nog even een dingetje, zal ik toch wijn halen? Maar ik heb besloten om het niet te doen, als iemand perse iets wil drinken mogen ze het zelf meenemen. Ik hou het bij thee. Lika, Etty en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 8 december Rapport Share Geplaatst 8 december Hallo allemaal, mijn gemoedstoestand wisselt van dag tot dag. Ik ben me wel steeds beter bewust waar de negatieve gemoedstoestand door komt en probeer dat voor te zijn. In mijn geval betekent dat iets gaan doen. Ik heb een lijst opgesteld met taakjes die ik kan gaan doen zodra ik onvrede voel opkomen en dat werkt heel goed. Vraagt wel discipline. Gisteren besefte ik me ineens hoe gelukkig ik me voelde (en nog steeds voel). Ik heb het gevoel meer grip te hebben en alles loopt momenteel mede daardoor lekker. IJsvogel, Etty, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 december Rapport Share Geplaatst 8 december Zo hè, hè net dertien kilometer gelopen en de trap op 6 hoog naar boven Heb het nu wel even gehad hoor Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 december Rapport Share Geplaatst 8 december Wow @rapilos! Don’t overdrive… en @Sandrowat fijn je weer even te lezen! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 8 december Rapport Share Geplaatst 8 december 13 minuten geleden zei Lika: Wow @rapilos! Don’t overdrive… en @Sandrowat fijn je weer even te lezen! Insgelijks @Lika en fijn dat het beter gaat met je hoofdpijn. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden