Claudius Geplaatst 13 uur geleden Rapport Share Geplaatst 13 uur geleden (bewerkt) Goeiemorgen iedereen Dagpact Claudius 5 uur geleden bewerkt door Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 uur geleden Rapport Share Geplaatst 12 uur geleden Goeiemorgen lieve allemaal Wendy75 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 uur geleden Rapport Share Geplaatst 12 uur geleden goeiemooiemorgen grummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 uur geleden Rapport Share Geplaatst 12 uur geleden Goedemorgen frummers, Heerlijk en lang geslapen, de dieren hebben hun natje en droogje, nu eerst even een bakje hier neerzetten. ik heb weer een volle, maar leuke dag voor de boeg. @Claudius, ik schrok wel een beetje te lezen dat Femke vijf verdiepingen lager te horen is als jij weg bent. Ik hoop dat het helpt als je de raad van de buurvrouw opvolgt: een ongewassen kledingstuk van jouw in haar mandje leggen... Want ohohoh, wat kan het constante blaffen van een hond voor veel ergernis zorgen.... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 uur geleden Rapport Share Geplaatst 12 uur geleden DAGPACT: Claudius Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 uur geleden Rapport Share Geplaatst 12 uur geleden Fijn jou weer even te zien @ikkanhet, hoe is het nu met jou? Hoe voel je je, ben je aan het bijkomen van al die behandelingen? En zijn er al uitslagen van de onderzoeken?? Ik denk vaak aan je hoor... Ik móet nu echt even weg, maar lees hopelijk in de loop van de dag wel weer even bij... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 12 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 12 uur geleden 21 minuten geleden zei Yvonne: Goedemorgen frummers, Heerlijk en lang geslapen, de dieren hebben hun natje en droogje, nu eerst even een bakje hier neerzetten. ik heb weer een volle, maar leuke dag voor de boeg. @Claudius, ik schrok wel een beetje te lezen dat Femke vijf verdiepingen lager te horen is als jij weg bent. Ik hoop dat het helpt als je de raad van de buurvrouw opvolgt: een ongewassen kledingstuk van jouw in haar mandje leggen... Want ohohoh, wat kan het constante blaffen van een hond voor veel ergernis zorgen.... https://www.youtube.com/watch?v=WgvKuwg-d0Y Het is gehuil , zoals dit. Het trucje met het kledingstuk heeft niet gewerkt. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 uur geleden Rapport Share Geplaatst 12 uur geleden rapilos, Rosee, karin123 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 11 uur geleden Rapport Share Geplaatst 11 uur geleden Goedemorgen, vandaag weer een dagje zitten voor de opleiding. Dat is ook een hele opgaaf wanneer je gewend bent om de hele dag op en neer te moeten rijden voor een hb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 uur geleden Rapport Share Geplaatst 11 uur geleden Een hele goede morgen allemaal, Het is nu echt guur buiten (denk ik, zei in haar verwarmde woonkamer 😄) Straks maar eens gymen en er lekker op uit. Vanmiddag een nieuwe stofzuiger kopen, en nu eens een goede Dan maar wat meer betalen want oh ,oh, wat was dat andere ding een ergenis Snoer wat niet goed oprolt en steeds terug trekt Snoer veel te kort waardoor ik steeds een ander stopcontact moet zoeken. Stofzuigerslang wat je er steeds uit trekt, stofzuiger valt om af en toe En tot overmaat van ramp, steeds stof naast de stofzak inplaats van erin, ondanks steeds zorgvuldig terugplaatsen en filter schoon maken. wat een rot ding, niet te geloven. de fabriek die vroeger in Eindhoven zat en best een goed merk was is al sinds jaren verhuisd naar China troep dus 😒 Zo, ik heb mijn hart even gelucht 😂 Smaragdie, lady jane, Rosee en 1 andere reageerden hierop 1 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 11 uur geleden Rapport Share Geplaatst 11 uur geleden 25 minuten geleden zei Claudius: https://www.youtube.com/watch?v=WgvKuwg-d0Y Het is gehuil , zoals dit. Het trucje met het kledingstuk heeft niet gewerkt. Misschien zachtjes de radio aan laten als je weg bent zodat de omgevingsgeluiden wat minder bij der binnen komen en of een camera plaatsen waar je ook door heen kan praten om der te corrigeren als ze huilt/blaft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 10 uur geleden Rapport Share Geplaatst 10 uur geleden Tis de 18de. lady jane en Moeps reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragdie Geplaatst 8 uur geleden Rapport Share Geplaatst 8 uur geleden Goedemorgen, Is het alweer Sint Maarten? Weer snoep halen😊 2 nachtdiensten gehad. Zo lekker slapen. Nog 3 te gaan. Heftige diensten maar ze houden mij nog alerter dan. @ikkanhet fijn jou te lezen. En hoop dat het ondanks alles redelijk/goed met jou gaat. Denk ook veel aan jou♥️ @rapilos Gewoon een hele dure goede stofzuiger halen!!! Dat verdien je ook harde werkster. Krent/zuinig ben je....Kom op. Bestellen en gewoon doen. Als ik het al lees krijg ik een hekel aan die stofzuiger die jij had/hebt. Had er ook zo 1. Verschrikkelijk. Fijne dag allen. Ik ga slapen. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 5 uur geleden 5 uur geleden zei karin123: Tis de 18de. Dank U karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 5 uur geleden 5 uur geleden zei Zbb: Misschien zachtjes de radio aan laten als je weg bent zodat de omgevingsgeluiden wat minder bij der binnen komen Radio, tv, computer alle reeds geprobeerd, maar helaas. 5 uur geleden zei Zbb: en of een camera plaatsen waar je ook door heen kan praten om der te corrigeren als ze huilt/blaft. Heb ik dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 5 uur geleden Rapport Share Geplaatst 5 uur geleden Ik weet niet of je dat heb maar ze zijn voor niet als te duur te koop Voor Een paar tientjes kan je ze wel al kopen die van me ex blaft soms ook als ze weg is en dan meestal als ze getriggerd word door geluid van de buren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 uur geleden Rapport Share Geplaatst 4 uur geleden @Smaragdie gekocht hoor, vanmiddag, die dure stofzuiger van een degelijk Duits merk. heb dat altijd al goede stofzuigers gevonden, maar ja, zo duur he Tja, ik ben inderdaad een krent / zuinig 😅 Maar goed, blij mee nu, en met de lengte van het snoer kan ik door het hele huis heen. Yeeehh.. ☺️ Wat naar @Claudius, dat je hondje zo jankt als je weg bent. Dat is mijn grootste angst als ik over een poosje een pup heb. dus zal er alles aan doen om hem goed te trainen als hij klein is. Maar zou het niet komen omdat je hondje nu dement aan het worden is ? dan is hij misschien gewoon vergeten dat je weer terug komt als je weg bent geweest of de verlatingsangst is gekomen doordat hij zo,n tijd van zijn baasje is gescheiden. lady jane en Wendy75 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 3 uur geleden Rapport Share Geplaatst 3 uur geleden 9 uur geleden zei Yvonne: DAGPACT: Claudius Yvonne Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden Één van onze honden (die we van mijn schoonouders hebben overgenomen) blaft ook zo. Heeft ze altijd gedaan. Ze is nu 12, dus wij leren het haar niet af, maar ik vind het een heel gedoe. Steeds nadenken voordat je het huis verlaat of dat wel kan… Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden Te vergelijken met een huilbaby neem ik aan? Vreselijke machteloosheid, want ze kunnen het je niet vertellen he, waarom. Maar dat het niet iets positiefs is dat voel je. Bestaan er niet iets als hondenfluisteraars? Zoals ik het lees heeft het met (on)veiligheid te maken. Maar ik ben een leek natuurlijk. Bij baby's gaat het over gelukkig. Wat heb ik me schuldig en slecht gevoeld destijds. Even goed nieuws; na de NS is het de beurt van Heineken om te gaan staken! Dat er maar weinig geproduceerd en gedistribueerd mag worden. Wendy75 en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wendy75 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden Onze papegaai kan ook best schreeuwen. Wij kregen zo'n flinke burenruzie dat we daarom verhuisd zijn. Ik zal nooit, maar dan ook nooit een dier weg kunnen doen vanwege zeikburen. Liefst had ik onze 'lieve' buren compleet genegeerd maar manlief zou dan denk ik achter de tralies zitten wegens poging tot doodstraf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 3 uur geleden zei rapilos: Maar zou het niet komen omdat je hondje nu dement aan het worden is ? dan is hij misschien gewoon vergeten dat je weer terug komt als je weg bent geweest of de verlatingsangst is gekomen doordat hij zo,n tijd van zijn baasje is gescheiden. dementie zou kunnen. De vraag is of ze het op de zorgboerderij ook zo deed? Toen was ze ook dement en blind. Misschien is ze nu te veel alleen? Was er daar vaker iemand bij haar? Voelde ze zich daar veilig? Misschien kun je daar nog navraag naar doen @Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 27 minuten geleden Hoe dan ook : het is ingewikkeld. Die van ons blaft bij veel. Ook als ze meent dat er ‘leuk!!’ Iets gaat gebeuren. Overmatig kwispelen doet ze ook. Maar dat maakt geen herrie… Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden