Spring naar bijdragen

Zaterdag 21 september 2024


Claudius

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 
De zon schijnt al weer gul, ik ben al even aan het rommelen hier thuis. 
Nu is het tijd om een een bakje hier neer te zetten 
image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

Je hebt er mooi weer voor uitgekozen @Zbb ;) 
Lekker van genieten, niet teveel hooi op je vork nemen hoor. 

Alsnog gefeliciteerd met jouw verjaardag @Spirit
Ik hoop dat je inmiddels weer wat beter in je vel zit... 
Het is ook niet niets allemaal, vriendlief die even helemaal van het padje af was, de problemen in het gezin van jouw zoon... 
Heel knap dat je je staande houdt hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Ik wens jullie een fijne dag allemaal! Ik heb zin in dit weekend. Zomaar. Mijn huisje wordt steeds gezelliger. Leuk. En er komt langzamerhand meer hulp voor mijn moeder. En oudste dochter heeft zichzelf opnieuw uitgevonden in haar studentenleven. De ene stralende foto na de andere. Niet te geloven.

En @Spirit, ik sluit me helemaal bij Yvonne aan. Je doet het maar allemaal!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemooiemorgen frummers

gisteren dagje bij zoon doorgebracht
en uurtje strand tussendoor
valt in de middag zomaar een hoektand eruit
gelukkig zag ik pas thuis weer hoe ik voor Jan me de korte achternaam erbij liep/loop.
Vrijdagmiddag is wel de rotste dag ook om zoiets te hebben, dus ik ploeter maar door t
weekend heen zo. Hij zal niet teruggeplaatst kunnen worden en dan moet mn bovenbitje
dus naar t lab om er een tand bij te zetten.
Morgen VPRO filmdag in de Jaarbeurs.

@Spirit hoe deed jij dat ooit, met kauwgom/harde tandpasta???  Of iets heel anders?
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voelde me gisteren een beetje zielig, dus de verleiding lag op de loer. Niet aan toegegeven, een boek geluisterd in de tuin. Saaie avond, waarbij ik naar "We zijn er bijna" heb gekeken. :lol:  Fitte bejaarden die onvermoeibaar hun caravan steeds maar weer inpakken om naar de volgende plek te gaan. Lekker kneuterig. Jammer genoeg klonken die fitte bejaarden wel regelmatig met een borrelglas of glas wijn. Het zou toch een mooier voorbeeld zijn als ze de plaatselijke frisdranken gingen uitproberen.

Ontevreden naar bed gegaan want ik moest eigenlijk (van mezelf) klussen. Maar ja, waar gaat het eigenlijk over. Ik ben fit en gezond, tel mijn zegeningen, dus ik ga maar eens voor een ochtendwandelingetje en daarna iets nuttigs doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik ook. Net bijna overhaast n saunadag geboekt toen strandmaatjes afhaakten. Maar toch teruggedraaid voor laatste stranddag met n dik boek dan maar. 3 x in een week etentjes en sociaal gedaan nu maar even naar binnen toe en de rust opgezocht op n bijna uitgestorven stuk duin. Heerlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei bolletje:

Goeie  morgen vroege vogels,

ZBB sterk blijven hé? Je kan het.image.jpeg.8f73c21181a94a05bee6af2ff3ab771b.jpeg

Moggel Fon.

Vandaag een dagje stappen met een vriendin. Heb er zin in.

                                                              

Veel plezier Bol!🥳🥳

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Achter een duin gaan zitten? 

Ik heb heerlijk rondgeslenterd en in het zonnetje gekeken naar langsvarende partyboten. Ook nog even mijn Frans opgefrist door een dame die naast me kwam zitten en met haar kind Frans sprak. Heb me gewoon met hun gesprek bemoeid, ze was niet eens verbaasd dat ze in het Frans werd aangesproken. :lol:

Bij mij ging een sociale afspraak ook niet door, dus ik heb mezelf uitgelaten. Ondertussen weer eens de podcast "Wat wil je drinken" geluisterd. Nu kom ik het weekend wel weer ongeschonden door. Morgen wandelen, dan wordt er sowieso geen alcohol gedronken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei lady jane:

goeiemooiemorgen frummers

gisteren dagje bij zoon doorgebracht
en uurtje strand tussendoor
valt in de middag zomaar een hoektand eruit
gelukkig zag ik pas thuis weer hoe ik voor Jan me de korte achternaam erbij liep/loop.
Vrijdagmiddag is wel de rotste dag ook om zoiets te hebben, dus ik ploeter maar door t
weekend heen zo. Hij zal niet teruggeplaatst kunnen worden en dan moet mn bovenbitje
dus naar t lab om er een tand bij te zetten.
Morgen VPRO filmdag in de Jaarbeurs.

@Spirit hoe deed jij dat ooit, met kauwgom/harde tandpasta???  Of iets heel anders?
 

Met kauwgom en dan een mooie gevormde kiezelsteen, wat dan enigszins op een tand leek.

Erg hé? Maar ik moest wat he?

Gewoon maar even niet te uitbundig lachen hé?

Vanmiddag naar een braderie geweest met zoon, schoondochter en m'n kleinkids.

Uiteraard mijn vriend ook lekker mee geweest. Die 2 hebben zo'n klik samen. Ben ik heel erg blij mee

Nog steeds wat last van spanning. Maar dat is ook eigenlijk niet zo verwonderlijk.

Goed naar m'n lichaam blijven luisteren en niket teveel hooi op mijn vork nemen.

Ook het nieuwe shantykoor is wat veel. Vandaag hadden ze ook weer zo'n slopend shantyfestival. Heb me ziek gemeld en wat ze daarvan denken, zal mij een worst wezen.

Mensen vinden altijd wel iets van je. Misschien is het wel geen goede keuze geweest om weer zo'n shantykoor te begeleiden. Het geeft toch wel veel verplichtingen en spanningen.

Denk dat we er goed aan doen, om daar eens goed over na te denken.

Het laatste festival is me niet in de koude kleren gaan zitten. Volgens mijn was ik bevangen van de hitte.

Wat we nodig hebben, is wat rust in ons hoofd en lekker van elkaar genieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Lonster1:

Achter een duin gaan zitten? 

hielp ook niet, uiteindelijk aan het water, zodat ik steeds even de golven in kon, heerlijk.
soms dreunden de bassen dwars door het zand mijn lijf in, zo raar, en geluid draagt km's ver,
zelfs tegen de wind in. Gelukkig was het niet allemaal live, en werd het later rustiger. Het echte werk 
was voor vanavond, er zaten honderden yuppies en nieuwe hippies in het zand, boho's heten die geloof ik nu.
Het zag er echt heel gezellig uit en is goed voor de omzet ook natuurlijk. Maar omdat het denk ik mijn laatste stranddag was
was ik blij dat ik in alle rust kon afsluiten.  Heerlijke dag toch nog geworden.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...