Spring naar bijdragen

ZONDAG 2-6-2024


Aanbevolen berichten

Het is maar goed dat de zon in m'n hartje schijnt want buiten blijft het maar regenen, ik ben wel wat gewend in Frans Siberië maar dit slaat alles. Ik steek de kachel nog maar eens aan.

Ik wens @Freekie fijne dagen, het is heerlijk om te lezen hoe goed het met je gaat!

Is het al gelukt om je jongens op de hoogte te brengen @Francoise? En lukt het jou om kalmte in jezelf te vinden met dit verdrietige nieuws?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei bumperjim:

Let op volgende week is het misschien ineens 40 graden en dan ga je dit missen 😁

Haha, inderdaad. Ik zit sowieso m'n zegeningen al te tellen als ik lees dat het in India zowat 50 graden is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal.

Bij temperaturen tussen 25 en 35 graden voel ik mij het best.
Het hoogste wat ik meegemaakt heb was 43 graden, dan kun je echt alleen nog maar voor pampus liggen.

Mei / juni is de hitteperiode in India.
Daarna volgt de moessonperiode met gigantische regenbuien, echt fantastisch.
Dan kun je buiten op straat douchen en je haar wassen.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei bumperjim:

Let op volgende week is het misschien ineens 40 graden en dan ga je dit missen 😁

Nederland is een land van weerklagers.
Regent het dan willen ze zon.
Schijnt de zon dan willen ze regen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

Nou, hier komt weer eens zo'n klager hoor.
Waar blijft de zon nou toch eens ?

Wilde eindelijk weer eens naar de tuin, de zon zou komen vandaag maar ik zie nog niets
Alles is nat en veel verrot  door al die regen, vooral de uien

Nou ja, ochtendgym, meditatie, stuk wandelen, voordat vriend komt
Tenminste...weet niet of ik het allemaal op kan brengen hoor, maar zou wel goed voor me zijn 😊
(Wat zijn die emotions veel en klein geworden )

Enfin, eerst nog maar even een tweede en laatste bakkie koffie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat sportief @Lika! Is dat niet koud nu? 

Hier lekker uitgeslapen, daarna lekker naar buiten met de kinderen: flinke boswandeling gemaakt. Nou ja, flink voor hun korte beentjes.  Toch bijna 2 uur lekker buiten geweest. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook beetje suffe dag. Vanochtend de hond meegenomen wandelen, wou ik naar huis terugrijden was het batterijtje van de sleutel op. De auto zat al een paar dagen te klagen dat het bijna op was, ik had al batterijtjes besteld maar die heb ik nog steeds niet in de bus gehad. Had beter old school naar de winkel kunnen gaan. Enfin hij startte dus niet meer. Dus de Stier gebeld met de reservesleutel en nog wat batterijtjes die in een la lagen. Niks werkte 👿 de batterijtjes uit de la waren blijkbaar te oud en beide sleutels deden niks meer. Tot ik ineens god weet waarom het idee kreeg om de batterij van de ene sleutel in de andere te doen, toen deed ie het ineens weer.

Nou dat was weer groots en meeslepend leven 😒 ik zag mezelf al worden weggesleept door de Merkgarage voor een maandsalaris of misschien wel 2 ☠️ Moderne k-techniek, het is dat het zo lekker rijdt als alles werkt maar anders was ie al de laan uitgevlogen en had ik iets vintage gekocht.

Om de Stier te bedanken ff extra lekker gekookt 😜

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, kinderen liggen op bed en ik ook B). Vandaag toch eindelijk de Rattenkooi schoongemaakt met zijn allen. Ik wilde de motor nog schoonmaken voordat ik er mee op vakantie ging, maar vandaag niet aan toegekomen. 

Dochter mee geholpen met haar rekensommen die ze als huiswerk mee heeft gekregen, dat ging lastig, ze snapte er niet veel van, maar gelukkig zaten er ook nog wat sommen tussen die ze wel snapte. 

Ik heb 90% al ingepakt, morgenochtend moet de vuilniszakken waar ik alles in heb gedaan (tegen de regen) nog de motorkoffers in. 

Dat gaat natuurlijk passen, zoniet dan moet ik wat improviseren, komt ook wel weer goed. 

Weltrusten allemaal en @Roberto succes met je begin van alcohol vrijheid. Hopelijk ga je het zelf ook zo ervaren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...