Spring naar bijdragen

Vrijdag 31 mei 2024


Aanbevolen berichten

Goedemorgen!!

7 kittens zijn er afgelopen nacht geboren. In allerlei kleuren. De 1 nog ander mooier dan mooi En mijn kleine Mimi doet het goed met ze. Hoef niet bij te voeden, ze voedt ze goed, En mijn andere katten zijn zo lief. Ze ruiken aan ze en lief tegen ze, ze likken aan ze en ook het op kopje van Mimi. Ze zijn wel onder de indruk, allemaal zo nieuw

Ben opgelucht en blij! Wel doodmoe, zo even liggen.

Fijne dag allemaal!

 

 

 

bewerkt door Smaragdie
Toevoeging.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Smaragdie:

Goedmorgen!!

7 kittens zijn er afgelopen nacht geboren. In allerlei kleuren. De 1 nog ander mooier dan mooi En mijn kleine Mimi doet het goed met ze. Hoef niet bij te voeden, ze voedt ze goed, En mijn andere katten zijn zo lief. Ze ruiken aan ze en lief tegen ze, ze likken aan ze en ook het op kopje van Mimi. Ze zijn wel onder de indruk, allemaal zo nieuw

Ben opgelucht en blij? Wel doodmoe, zo even liggen.

Fijne dag allemaal!

 

 

 

Oohh wat fijn! Gefeliciteerd met dit moois <3

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat! Je bent opa geworden? Gefeliciteerd! 
vergeet niet de moederpoes bij te voeren. Ik zat voorheen bij een organisatie om zwangere poezen op te vangen: van die organisatie moest ik moeder natvoer en droogvoer voor kittens erbij geven. Om haar tekort weer aan te vullen.  Ik vond en vind het een beetje gek maar ik ging ervan uit dat ze het wel zouden weten.

image.jpeg.912d4d4bc740afb7d8ef6c8d3972a4e0.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei Smaragdie:

Goedemorgen!!

7 kittens zijn er afgelopen nacht geboren. In allerlei kleuren. De 1 nog ander mooier dan mooi En mijn kleine Mimi doet het goed met ze. Hoef niet bij te voeden, ze voedt ze goed, En mijn andere katten zijn zo lief. Ze ruiken aan ze en lief tegen ze, ze likken aan ze en ook het op kopje van Mimi. Ze zijn wel onder de indruk, allemaal zo nieuw

Ben opgelucht en blij! Wel doodmoe, zo even liggen.

Fijne dag allemaal!

 

 

 

Prachtig!! :heart: gefeliciteerd!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Nou @Smaragdie, dat is goed nieuws 😊
Maar hemeltje 7 !!!!
Dus je hebt nu 10 katten in huis.?
Nu hopen dat je voor allemaal een goed tehuis kan vinden.
Maar wel schattig natuurlijk en ook heel leuk op te zien dat het straks allemaal van die pluizenballetjes worden.

Verder hoor ik over de zon die zou schijnen.
Nou, hier helaas niet hoor, bewolkt en regen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt allemaal!

@rapilos voor 5 kittens heb ik al mensen gevonden die er 1 willen nemen. Had niet gedacht dat er 7 zouden komen. Hou er zelf nu 2. 5 is the limit.

Wat ook prachtig was dat er hier zon en regen was vanaf 5 uur en om 6 uur zag ik een prachtige regenboog. Nog nooit zo helder gezien. En ja  @Reacher Mimi ga ik bijvoeden, die tip kreeg ik al, bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei rapilos:

Verder hoor ik over de zon die zou schijnen.
Nou, hier helaas niet hoor, bewolkt en regen

Oooh... wat een pech weer, ik durf bijna niet te zeggen dat het hier weer stralend is   😌.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mensen,

Mijn pre-detox lukt mij redelijk.
Dagelijks een of zelfs twee buurtwandelingen van ongeveer driekwartier.
Zo meteen of straks de eerste.
 

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen. Mooi nieuws @Smaragdie, zeven stuks nog wel, goeie opbrengst. Je zit weer te snijden in andermans citaat @Roberto

In het kader van dagen invullen en daardoor een beter gevoel overhouden en minder voor me uit te staren, ga ik vandaag een van m'n boekenkast aanpakken. En wellicht eventueel misschien (waarschijnlijk niet) wat wegdoen. who am I kidding? boeken wegdoen???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...