Yvonne Geplaatst 31 mei Rapport Share Geplaatst 31 mei Goedemorgen frummers, De laatste dag van mei alweer, time flies..... Het zonnetje straalt, de dieren hebben hun natje en droogje gekregen, tijd voor een bakje voor onszelf. Smaragdie en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragdie Geplaatst 31 mei Rapport Share Geplaatst 31 mei (bewerkt) Goedemorgen!! 7 kittens zijn er afgelopen nacht geboren. In allerlei kleuren. De 1 nog ander mooier dan mooi En mijn kleine Mimi doet het goed met ze. Hoef niet bij te voeden, ze voedt ze goed, En mijn andere katten zijn zo lief. Ze ruiken aan ze en lief tegen ze, ze likken aan ze en ook het op kopje van Mimi. Ze zijn wel onder de indruk, allemaal zo nieuw Ben opgelucht en blij! Wel doodmoe, zo even liggen. Fijne dag allemaal! 31 mei bewerkt door Smaragdie Toevoeging. Reacher, Mai, Tine en 5 anderen reageerden hierop 8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ayla89 Geplaatst 31 mei Rapport Share Geplaatst 31 mei Goedemorgen! Ook hier een fijn ochtendzonnetje 🌞 Dagpact Ayla89 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ayla89 Geplaatst 31 mei Rapport Share Geplaatst 31 mei 1 minuut geleden zei Smaragdie: Goedmorgen!! 7 kittens zijn er afgelopen nacht geboren. In allerlei kleuren. De 1 nog ander mooier dan mooi En mijn kleine Mimi doet het goed met ze. Hoef niet bij te voeden, ze voedt ze goed, En mijn andere katten zijn zo lief. Ze ruiken aan ze en lief tegen ze, ze likken aan ze en ook het op kopje van Mimi. Ze zijn wel onder de indruk, allemaal zo nieuw Ben opgelucht en blij? Wel doodmoe, zo even liggen. Fijne dag allemaal! Oohh wat fijn! Gefeliciteerd met dit moois <3 Fonny en Smaragdie reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 mei Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei (bewerkt) Wow, dat is een felicitatie waard @Smaragdie. Ik las dat Mimi een adoptiekatje is uit Spanje.... gouden mandje voor haar dus bij jou, mooi man. Lekker van genieten. 31 mei bewerkt door Yvonne Tine, Smaragdie en Fonny reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 31 mei Rapport Share Geplaatst 31 mei Jaaaaa hoera gefeliciteerd @Smaragdie en wat fijn dat alles goed is gegaan en moeder en kinderen het goed maken wat zullen ze schattig zijn Reacher, Fonny en Smaragdie reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 mei Rapport Share Geplaatst 31 mei Wat! Je bent opa geworden? Gefeliciteerd! vergeet niet de moederpoes bij te voeren. Ik zat voorheen bij een organisatie om zwangere poezen op te vangen: van die organisatie moest ik moeder natvoer en droogvoer voor kittens erbij geven. Om haar tekort weer aan te vullen. Ik vond en vind het een beetje gek maar ik ging ervan uit dat ze het wel zouden weten. Smaragdie, Fonny en Tine reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 mei Rapport Share Geplaatst 31 mei Gefelicitaart @Smaragdie, een heel zevental, wow dat heeft Mimi toch maar even mooi geflikt he, klasse! en een hele mooiemorgen frummers Fonny, Smaragdie en Tine reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 31 mei Rapport Share Geplaatst 31 mei 38 minuten geleden zei Smaragdie: Goedemorgen!! 7 kittens zijn er afgelopen nacht geboren. In allerlei kleuren. De 1 nog ander mooier dan mooi En mijn kleine Mimi doet het goed met ze. Hoef niet bij te voeden, ze voedt ze goed, En mijn andere katten zijn zo lief. Ze ruiken aan ze en lief tegen ze, ze likken aan ze en ook het op kopje van Mimi. Ze zijn wel onder de indruk, allemaal zo nieuw Ben opgelucht en blij! Wel doodmoe, zo even liggen. Fijne dag allemaal! Prachtig!! gefeliciteerd!! Smaragdie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 31 mei Rapport Share Geplaatst 31 mei 38 minuten geleden zei Ayla89: Goedemorgen! Ook hier een fijn ochtendzonnetje 🌞 Dagpact Ayla89 Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 31 mei Rapport Share Geplaatst 31 mei Wat leuk, kittens. Gefelicistaart ook. Op vakantie was ik bij een kattenopvang en ook in handen gehad, en eigenlijk wilde ik ze niet meer terug geven. Ik word dan gelijk verliefd. Smaragdie en Fonny reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 mei Rapport Share Geplaatst 31 mei Goedemorgen allemaal, Nou @Smaragdie, dat is goed nieuws 😊 Maar hemeltje 7 !!!! Dus je hebt nu 10 katten in huis.? Nu hopen dat je voor allemaal een goed tehuis kan vinden. Maar wel schattig natuurlijk en ook heel leuk op te zien dat het straks allemaal van die pluizenballetjes worden. Verder hoor ik over de zon die zou schijnen. Nou, hier helaas niet hoor, bewolkt en regen Smaragdie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragdie Geplaatst 31 mei Rapport Share Geplaatst 31 mei Bedankt allemaal! @rapilos voor 5 kittens heb ik al mensen gevonden die er 1 willen nemen. Had niet gedacht dat er 7 zouden komen. Hou er zelf nu 2. 5 is the limit. Wat ook prachtig was dat er hier zon en regen was vanaf 5 uur en om 6 uur zag ik een prachtige regenboog. Nog nooit zo helder gezien. En ja @Reacher Mimi ga ik bijvoeden, die tip kreeg ik al, bedankt. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 31 mei Rapport Share Geplaatst 31 mei Ohhh 7 kittens!! 😍😍 Als ik nog steeds in jouw stad zou wonen, stond ik nu voor je deur!! Smaragdie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 mei Rapport Share Geplaatst 31 mei Gelukkig dat je al wat mensen hebt gevonden @Smaragdie Daarom was ze natuurlijk ook zo dik ! 7 is echt veel hoor ! Tine en Smaragdie reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 mei Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 25 minuten geleden zei rapilos: Verder hoor ik over de zon die zou schijnen. Nou, hier helaas niet hoor, bewolkt en regen Oooh... wat een pech weer, ik durf bijna niet te zeggen dat het hier weer stralend is 😌.. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 mei Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei @Francoise, wat verdrietig allemaal en wat moeilijk, heel veel sterkte.... Ik hoop van harte dat de behandelingen nu snel van start zullen gaan @ikkanhet. Pfff, even een dikke knuf voor jou.... Francoise en Tine reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 mei Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei DAGPACT: Ayla89 Fonny Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 31 mei Rapport Share Geplaatst 31 mei Gefeliciteerd @Smaragdie. Weet je al hoeveel roze en blauwe muizen je in huis moet halen, of kun je dat bij katten nog niet zo snel zien? Geef je Mimi ook even de felicitaties door? Veel plezier met alle drukte, de komende tijd. Roberto en Smaragdie reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 31 mei Rapport Share Geplaatst 31 mei Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 31 mei Rapport Share Geplaatst 31 mei 1 uur geleden zei Smaragdie: voor 5 kittens heb ik al mensen gevonden die er 1 willen nemen. Had niet gedacht dat er 7 zouden komen. Hou er zelf nu 2. 5. Gefeliciteerd @Smaragdie, is dit een Salomons oordeel? Of digi-taal? Smaragdie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 31 mei Rapport Share Geplaatst 31 mei (bewerkt) Beste mensen, Mijn pre-detox lukt mij redelijk. Dagelijks een of zelfs twee buurtwandelingen van ongeveer driekwartier. Zo meteen of straks de eerste. 31 mei bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 31 mei Rapport Share Geplaatst 31 mei Morgen. Mooi nieuws @Smaragdie, zeven stuks nog wel, goeie opbrengst. Je zit weer te snijden in andermans citaat @Roberto In het kader van dagen invullen en daardoor een beter gevoel overhouden en minder voor me uit te staren, ga ik vandaag een van m'n boekenkast aanpakken. En wellicht eventueel misschien (waarschijnlijk niet) wat wegdoen. who am I kidding? boeken wegdoen??? Smaragdie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 31 mei Rapport Share Geplaatst 31 mei 11 minuten geleden zei Quinn: Je zit weer te snijden in andermans citaat @Roberto Yes I know, snappez vous? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 31 mei Rapport Share Geplaatst 31 mei 11 minuten geleden zei Roberto: Yes I know, snappez vous? Ja, ik snap wat je bedoelt. Snap jij nog steeds niet wat ik zeg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden