Spring naar bijdragen

Maandag 20 Mei 2024


Aanbevolen berichten

Wij zijn vanochtend ook droog doorgekomen. Het is 10km geworden en warm/zwetend, elk zuchtje wind was fijn. Heerlijke tijd gehad met mijn lieve zusje. Gaan we vaker doen! 

Nu wachten op mijn pa, alles staat al klaar. Ik laat hem wat in de lead denk ik, anders wals ik er weer op mijn manier overheen, heb ik het idee.. 

We shall see, ofzoiets 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom nog even kijken hier 😁
Ik denk dat ik wat actiever moet worden wat betreft het stoppen. Niet alleen op het forum, maar in het algemeen. Misschien juist omdat ik druk ben met veel andere dingen en het niet drinken makkelijk ging, ben ik te laconiek geworden. Ik weet niet of ik me goed uitleg. Zo van: Ach, waarom ook niet? En een beetje teveel nieuwe sociale contacten hier. Die allemaal wel graag aan de vino zitten.
Nu weer bij de les. 
Ik heb me geconcentreerd op de lunch. Vietnamese lenterolletjes en een dipsaus. Duurde even om te maken, dus het gevaar van de laatste tijd (wijn bij de lunch en dan doordrinken) is voor vandaag geweken. 
Bij de les blijven en zeker niet naar de winkel. Manlief doet sowieso graag boodschappen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal.
Terug van weekje weg. Echt heel rustig aan gedaan, zeg maar weinig tot niets gedaan. Voornaamste bezigheid bestond uit camper elke dag stuk verder rijden naar de volgende mooie camperplaats, veelal aan riviertjes, kanalen, haventjes en meertjes. Vrouw met hond grote wandelingen maken, ik lekker veel lezen (en tukjes doen). Nog steeds verre van fit. Toch wel iets van genoten, vooral van het niets hoeven.
Nu hier een beetje (beetje!!!) teruglezen en dan weer wat méélezen. Onderweg was meelezen bijna niet te doen omdat we meestal zo afgelegen/afgezonderd stonden dat er niet tot nauwelijks bereik was. Oók wel lekker hoor, zo op z'n tijd.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei lady jane:

Maja; petje af 20 km! Rond 16u heb je een poncho nodig
als je dan nog wandelt. En nu regent het ook, dus mee dat ding!

Wandeling naar Wassenaarseslag en terug was heerlijk! Wel buien, maar niet zo kletterhard als waar ik zojuist in terecht kwam. En een stop bij het Puntje voor koffie en een zelfgemaakte haverkoek. Koek was niet gepland, maar zag er zoooo lekker uit. En zo smaakte ie ook😄

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...