Freekie Geplaatst 20 mei Rapport Share Geplaatst 20 mei Wij zijn vanochtend ook droog doorgekomen. Het is 10km geworden en warm/zwetend, elk zuchtje wind was fijn. Heerlijke tijd gehad met mijn lieve zusje. Gaan we vaker doen! Nu wachten op mijn pa, alles staat al klaar. Ik laat hem wat in de lead denk ik, anders wals ik er weer op mijn manier overheen, heb ik het idee.. We shall see, ofzoiets Prana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 20 mei Rapport Share Geplaatst 20 mei Ik kom nog even kijken hier 😁 Ik denk dat ik wat actiever moet worden wat betreft het stoppen. Niet alleen op het forum, maar in het algemeen. Misschien juist omdat ik druk ben met veel andere dingen en het niet drinken makkelijk ging, ben ik te laconiek geworden. Ik weet niet of ik me goed uitleg. Zo van: Ach, waarom ook niet? En een beetje teveel nieuwe sociale contacten hier. Die allemaal wel graag aan de vino zitten. Nu weer bij de les. Ik heb me geconcentreerd op de lunch. Vietnamese lenterolletjes en een dipsaus. Duurde even om te maken, dus het gevaar van de laatste tijd (wijn bij de lunch en dan doordrinken) is voor vandaag geweken. Bij de les blijven en zeker niet naar de winkel. Manlief doet sowieso graag boodschappen. Lonster1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 20 mei Rapport Share Geplaatst 20 mei @Reacher 😻 @Smaragdie mooi dat die pijn weg is (en dat bier!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 20 mei Rapport Share Geplaatst 20 mei Hier in Duitsland over de grens 5,70 Euro voor pakje shag 40 gram. Bekende merken zijn duurder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 mei Rapport Share Geplaatst 20 mei Hallo allemaal. Terug van weekje weg. Echt heel rustig aan gedaan, zeg maar weinig tot niets gedaan. Voornaamste bezigheid bestond uit camper elke dag stuk verder rijden naar de volgende mooie camperplaats, veelal aan riviertjes, kanalen, haventjes en meertjes. Vrouw met hond grote wandelingen maken, ik lekker veel lezen (en tukjes doen). Nog steeds verre van fit. Toch wel iets van genoten, vooral van het niets hoeven. Nu hier een beetje (beetje!!!) teruglezen en dan weer wat méélezen. Onderweg was meelezen bijna niet te doen omdat we meestal zo afgelegen/afgezonderd stonden dat er niet tot nauwelijks bereik was. Oók wel lekker hoor, zo op z'n tijd. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 mei Rapport Share Geplaatst 20 mei O ja, wat ik wel al las, er schijnen meer/nieuwe emoticons mogelijk te zijn geworden. Waar vind je die dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 20 mei Rapport Share Geplaatst 20 mei 9 uur geleden zei lady jane: Maja; petje af 20 km! Rond 16u heb je een poncho nodig als je dan nog wandelt. En nu regent het ook, dus mee dat ding! Wandeling naar Wassenaarseslag en terug was heerlijk! Wel buien, maar niet zo kletterhard als waar ik zojuist in terecht kwam. En een stop bij het Puntje voor koffie en een zelfgemaakte haverkoek. Koek was niet gepland, maar zag er zoooo lekker uit. En zo smaakte ie ook😄 lady jane en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 20 mei Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei Straks naar de AA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 20 mei Rapport Share Geplaatst 20 mei 5 uur geleden zei Kohtje: O ja, wat ik wel al las, er schijnen meer/nieuwe emoticons mogelijk te zijn geworden. Waar vind je die dan? Niet op het forum, gewoon met je toetsenbordje 🤡 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 mei Rapport Share Geplaatst 20 mei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 mei Rapport Share Geplaatst 20 mei 3 uur geleden zei Claudius: Straks naar de AA Waarom? Je bent dronken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 21 mei Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 5 uur geleden zei Quinn: Waarom? Je bent dronken. Inderdaad. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 mei Rapport Share Geplaatst 21 mei 12 uur geleden zei bumperjim: Niet op het forum, gewoon met je toetsenbordje 🤡 Van de telefoon, neem ik aan. Op het toetsenbordje van m'n laptop zou ik niet weten waar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 21 mei Rapport Share Geplaatst 21 mei 11 uur geleden zei Kohtje: Van de telefoon, neem ik aan. Op het toetsenbordje van m'n laptop zou ik niet weten waar... ja, bedoel ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 mei Rapport Share Geplaatst 21 mei @Reacherik heb je gelezen. Ik hoop dat je hier nog kunt en wilt komen. Ik wil je steunen. Weet alleen niet zo goed hoe. Hierbij. lady jane en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden