Yana Geplaatst 17 mei Rapport Share Geplaatst 17 mei (bewerkt) Goedemorgen Hup @Prana, samen droog vandaag? Mooie dag voor iedereen en een ❤️ voor @ikkanhet en een 🌹voor @Mai. 17 mei bewerkt door Yana Prana, ikkanhet en Smaragdie reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 mei Rapport Share Geplaatst 17 mei Goeie morgen Yana en iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 17 mei Rapport Share Geplaatst 17 mei (bewerkt) Goedemorgen allemaal hopelijk vandaag geen sfeerverziekers op het forum, daar zit niemand toch op te wachten ben namelijk ‘nog amused’ over een veeg uit de pan die ik gisteren kreeg, volstrekt onterecht. Ik vind als je iemand beschuldigd je eerst moet kijken of je het tegen de dader hebt Maar maak er een mooie dag van allemaal, nu eerst een lekker bakkie 17 mei bewerkt door Dune Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 mei Rapport Share Geplaatst 17 mei goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 17 mei Rapport Share Geplaatst 17 mei Ook goedemorgen Bol, Yana en Lady Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 17 mei Rapport Share Geplaatst 17 mei Na regen komt zonneschijn, veel stralen nu al na de regen van gisteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 mei Rapport Share Geplaatst 17 mei Morgen. Om negen uur kennismaken met een nieuwe therapeut. Dus koffie. Veel koffie. @Dune als iemand duidelijk emotioneel in de knoei zit, zoals Mai gisteren, is het een slecht moment om over diens interpunctie te beginnen. Just saying. Soms is er een goed moment om een ergenis aan te kaarten, soms niet. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 17 mei Rapport Share Geplaatst 17 mei (bewerkt) Dat zal allemaal wel, ik ergerde me er langer aan, nooit wat van gezegd, maar dat iemand tegen mij zegt dat ik dat steeds zeg valt bij mij even verkeerd! Mag dat ook? Is daar ook ruimte voor? 17 mei bewerkt door Dune Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 mei Rapport Share Geplaatst 17 mei Van mij gerust, waarom niet. Wat ik zeg, is dat het goed is te reflecteren naar wat en wanneer je zelf zei. Snap je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 mei Rapport Share Geplaatst 17 mei Goedemorgen frummers. Na een paar uur wakker liggen vannacht toch nog in slaap gevallen vanmorgenvroeg.... Geeft niet, ik slaap tussen de middag wel wat bij in de tuin. Wat een heerlijke dag was het gisteren ook weer. 's Avonds een welkome bui na een hele dag zon weer. Nu even teruglezen hier en een bakje neerzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 mei Rapport Share Geplaatst 17 mei Nog gauw even douchen. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragdie Geplaatst 17 mei Rapport Share Geplaatst 17 mei Goedemorgen, Kort en krachtig geslapen. Wakker geworden uit/met een nachtmerrie. Zo beeldend echt en altijd hetzelfde thema. Drinkend had ik nauwelijks nachtmerries. Het zal wel ergens goed voor zijn. Vanmiddag nog maar wat slapen want ga de nachtdienst in. @Quinn succes! Fijne droge dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 mei Rapport Share Geplaatst 17 mei Succes @Quinn, Ik heb nog even snel een extra bakje voor je voor onderweg gezet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 mei Rapport Share Geplaatst 17 mei Goedemorgen allemaal, Markt, nootjes, kaas Boterham smeren, fietsen, tuin Zo,n beetje in die volgorde dus @Yvonne, Jullie boffen maar met het weer daar in het noorden Hier zwaar bewolkt en hopelijk (nog) droog Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 mei Rapport Share Geplaatst 17 mei 23 uur geleden zei rapilos: .Gisteren zwaar bewolkt en regenachtig geweest(Zag op het weerbericht dat Yvonne vreselijk geboft moet hebben want het noorden was droog en zonnig) Vandaag weer hele dag regen...... Ja, al dagen achtereen heerlijk zonnig weer hier, ik krijg zo langzamerhand de indruk dat ik de enige ben hier met elke dag zonneschijn momenteel... Ook vandaag weer prima weer in de pen... 14 uur geleden zei ikkanhet: Even een korte update van mijn ziekenhuis bezoek. Zit met uitzaaiingen maar alleen in de longen dus al met al nog een opluchting hebben nog niet alles binnen hoor over 2 weken hoe verder. Voor nu best goed nieuws. Fijn dat er buiten de longen niets gevonden is @ikkanhet, ik hoop dat de overige uitslagen ook positief zullen blijken. Sterkte en ik hoop ook dat men snel met de behandeling kan beginnen... rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 mei Rapport Share Geplaatst 17 mei 1 minuut geleden zei rapilos: Jullie boffen maar met het weer daar in het noorden Hier zwaar bewolkt en hopelijk (nog) droog Ja, onze berichten kruisten elkaar dus. Ik heb het je al eerder gezegd: kom deze kant maar op, heerlijk rustig wonen en (nu dan even )heerlijk zonnig weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 17 mei Rapport Share Geplaatst 17 mei Goedemorgen Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 17 mei Rapport Share Geplaatst 17 mei Goeie morgen, laatste rechte lijn. Vandaag kookdag met mijn mama op het programma. Oa 5kg asperges schillen en een rabarbertaart van topchef Peter Goossens op de menu. Mijn man is al ontsnapt uit het huis want die kan een hele dag schoonmoeder niet aan. Ik bijt door… alles gaat voorbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 mei Rapport Share Geplaatst 17 mei Ja, lijkt me ook heerlijk rustig wonen bij jullie @Yvonne Maar ja, vriend houd van een beetje leven om zich heen, plus dat al mijn kinderen hier wonen, dat zou ik dan ook wel missen denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 mei Rapport Share Geplaatst 17 mei Prana, kom je ook weer op het pact staan?? DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 mei Rapport Share Geplaatst 17 mei Ja, dat kan ik me dan ook wel weer indenken @rapilos..... rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 17 mei Rapport Share Geplaatst 17 mei Goedemooiemorgen! @Yvonnewoon jij ook in Drenthe? Bij ons scheen de zon ook... Ik zit nu in Groningen op me werk, maar hier schijnt de zon ook! @Dune tip van flip, niet de hele dag met 1 opmerking in je maag zitten hé? Een half uurtje is genoeg En dan even op zijn Yvonne's, zo luitjes maak er een mooie dag, ik rommel even wat op mijn werk verder.. Vanmiddag kinderfeestje van mijn dochter die in maart 11 is geworden, lkkr trampoline springen! Als het tot 80kg is, mag ik ook springen maar misschien moet ik mij even 'inhouden'.. Ik kan nog wel een salto of een barani (arabier in de lucht) Koffie! Dune, Rosee, Reacher en 1 andere reageerden hierop 2 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 mei Rapport Share Geplaatst 17 mei Neen, ik woon in Groningen @Freekie... ik dacht altijd dat Drenthe het summum was om te wonen, maar op onze zoektocht indertijd merkten we dat Groningen net zo mooi kan zijn... Werkze en veel plezier met het feestje vanmiddag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 17 mei Rapport Share Geplaatst 17 mei DAGPACT: Yvonne Dune je hebt gelijk Freekie Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 mei Rapport Share Geplaatst 17 mei @Prana je krijgt er van mij zeven katten bij als je vandaag iets van je laat horen. Prana en Francoise reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden