Spring naar bijdragen

Maandag 29 april 2024


Aanbevolen berichten

8 minuten geleden zei bumperjim:

Ik schat hooguit een kwart. Maar heb ff geen tijd om te tellen.

Ja joh? Dat ga ik binnenkort eens checken. Ik denk dat er veel wat stillere types tussen zitten. 
Hoezo niet belangrijk? We moesten er toch zuinig op zijn? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei bumperjim:

Ik vind het overigens ook niet belangrijk, totdat ineens de opmerking gemaakt wordt dat het forum wordt overgenomen door zogenaamd grappige mannen van middelbare leeftijd. Dan denk ik wat nou zogenaamd :D :P 

gros is expat mannen, mijzelf incluis, die humor is dan zogenaamd grappig denk ik omdat ze van buitenaf naar dat kikkerlandje kunnen kijken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Roberto:

heb jij liever koffiegeleuter, poepluiers, eerste tandje, poes ziek, hondje slaapt, slakken die onder de heg doorkruipen, et cetera. Wordt eens wakker.

Nou, ik ben wel wakker hoor, en nuchter. Verder mag je het voor mij invullen zoveel als je wilt, daar wordt ik niet warm of koud van. Maar "tag" mij niet, dat doe ik ook niet bij jou.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Reacher:

Ja joh? Dat ga ik binnenkort eens checken. Ik denk dat er veel wat stillere types tussen zitten. 
Hoezo niet belangrijk? We moesten er toch zuinig op zijn? :D

We moeten op iedereen zuinig zijn. Hoe ze zich verder identificeren is voor mij niet belangrijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei herman0167:

gros is expat mannen, mijzelf incluis, die humor is dan zogenaamd grappig denk ik omdat ze van buitenaf naar dat kikkerlandje kunnen kijken

Ok dus alle expat mannen behalve jij zijn zogenaamd grappig omdat ze van buitenaf naar dat kikkerlandje kijken, 

bijzondere conclusie, maar zeker goed gefundeerd daar is geen speld tussen te krijgen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste reizigers? Het lijkt wel Schiphol of de NS. 

Van beide is wat te zeggen.. 

Middelbare leeftijd dat is 40+? Jemig wat een oud gezeik, ik ruik oudere mannen. 

Meer onzin ga ik niet uitkramen, over 2 jaar ben ik ook van middelbare leeftijd :D

Ik lig er ook al weer in, even bijgelezen. Ik ga met de kinderen op stok. Tok Tok. 

Weltrusten! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...