Spring naar bijdragen

Dinsdag 16 april 2024


Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers.
Zo, ik ben al lekker aan het werk geweest in huis, de stofzuiger is opgeruimd, tijd voor een bakje. 
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

5 minuten geleden zei Jac:

Mijn eerste 1000 uur :clock: AV zijn geschiedenis :D

Mooi @Jac, dat kunnen ze je niet meer afnemen post-1140-0-98271400-1403585154_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hieperdepiepppppppppppp, Jac heeft de 1000 uur gehaald

we hangen de slingers op en lopen in polonaise over het forum…. :D
gefeliciteeeeeerd Jac. :rose::rose::rose:

ga vooral zo door!


je bent een prettige, leuke, gezellige, gemotiveerde, geestige en vooral volhardende, sterk en zeer gewaardeerd lid van dit forum geworden. (Ik spreek voor mezelf, om vooral niet in de gevarenzone te komen ;))

PS: ik had het beloofd he!

 

IMG_0550.webp

IMG_0551.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Dune:

Hieperdepiepppppppppppp, Jac heeft de 1000 uur gehaald

we hangen de slingers op en lopen in polonaise over het forum…. :D
gefeliciteeeeeerd Jac. :rose::rose::rose:

ga vooral zo door!


je bent een prettige, leuke, gezellige, gemotiveerde, geestige en vooral volhardende, sterk en zeer gewaardeerd lid van dit forum geworden. (Ik spreek voor mezelf, om vooral niet in de gevarenzone te komen ;))

PS: ik had het beloofd he!

 

IMG_0550.webp

IMG_0551.jpeg

Dank je wel @Dune zoals ik hier eerder heb gelezen “ ik heb er niet veel voor hoeven doen en alleen wat voor te laten”

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Freekie:

Ik doe mee!!! Dag 58 vandaag, hoe meer zielen, hoe meer vreugde! 

Ja idd @Freekie je ligt 392 uur voor op mij en Ik hoop voor ons dat het gat van 392 blijft bestaan en dat je niet uitloopt en ik niet inloop 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal. Hier na een heerlijk weekend weer aan de slag met vanalles. 

Nog steeds aan het onderzoeken welke vorm van begrenzing het beste bij me past. Dankbaar voor de ruimte die ik (kennelijk) nog heb om hierin te proberen. Door het proberen (met de onthouding en met af en toe weer wat drinken), zie, voel en merk ik wel steeds beter de impact van mijn keuzes. En de daaraan gekoppelde gevolgen.

Fijne dag

bewerkt door TommyVanilla
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei TommyVanilla:

Door het proberen (met de onthouding en met af en toe weer wat drinken), zie, voel en merk ik wel steeds beter de impact van mijn keuzes. En de daaraan gekoppelde gevolgen.

Ik zou hem op je persoonlijke draadje zetten en op het bovenstaande na de zomer van 2024, deze opnieuw te bekijken 

“zie, voel en merk ik wel steeds beter de impact van mijn keuzes. En de daaraan gekoppelde gevolgen.” 

 

bewerkt door Jac
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei TommyVanilla:

Dankjewel Jac. Ga ik doen.

Goed plan. Dan kun je inderdaad later teruglezen hoe je jezelf voor de gek houdt.

Zo schreef je op 12 maart ook al dat je bang was gebruik te maken van schijnargumenten om 'af en toe een gezellig drankje te nemen' en zo 'de hele drankmachinerie weer in werking zou zetten', met een 'stapeling van problemen' als resultaat.

Tegen je eigen voornemens in, was je binnen een maand alweer op weg gegaan met die gezellige drankjes. En nu denk je alweer dat je het allemaal onder controle hebt.

Heel goed dus om na de zomer weer eens te kijken waar je dan staat. Of ligt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het probleem is dat gelimiteerd alcohol gebruik heel lastig, bijna onmogelijk is voor mensen van wie de rem kapot is. Denk dat het de kenmerken zijn van een alcoholist zoals ondergetekende 

voor mij een utopie om gezellig een glaasje of 2 te drinken. Gaat mij niet lukken, nu niet, nooit niet. En heb dat inmiddels geaccepteerd.

accepteren is ook een stap 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...