ikkanhet Geplaatst 15 april Rapport Share Geplaatst 15 april Goeiemorgen lieve allemaal bolletje, Fonny en Prana reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 april Rapport Share Geplaatst 15 april Goeiemorgen vroegert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 15 april Rapport Share Geplaatst 15 april Goeiemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 15 april Rapport Share Geplaatst 15 april (bewerkt) Goedemorgen dame en heren, en natuurlijk de rest die nog komt heb zin in vandaag! grote schoonmaak op het menu! poetsen tot alles glimt en vanmiddag een mooie grote bos bloemen kopen me ontdaan van alle negatieve ballast in elke vorm en natuurlijk mijn pilletje erin! mooie droge dag voor alles en iedereen, in de breedste zin van het woord uiteraard 15 april bewerkt door Dune bolletje, Prana, bumperjim en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 15 april Rapport Share Geplaatst 15 april Goedemorgen! Onstuimig weer op komst. Laten we het als tegenwicht rustig voortkabbelend en steunend houden op het forum. Pil erin, goede start van de maandag @Dune! dagpact Maja bolletje, Dune, Prana en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 15 april Rapport Share Geplaatst 15 april Goedemorgen allemaal! dagpact: Maja Fonny bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elonwyn Geplaatst 15 april Rapport Share Geplaatst 15 april Goeiemorgen allemaal, Vandaag twee sollicitatiegesprekken. Allebei lastig bereikbaar met het OV, maar het lijkt onstuimig weer te worden vanmiddag en heb ook geen zin om helemaal verregend aan te komen. Dus dan de lange reistijd maar voor lief nemen, denk ik. Zo eerst even sporten. dagpact Maja Fonny Elonwyn 7 minuten geleden zei Maja: Fonny en bumperjim reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 april Rapport Share Geplaatst 15 april Succes Elonwyn. Goeie morgen iedereen. Reacher, Roberto en Fonny reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 april Rapport Share Geplaatst 15 april Goedemorgen frummers, Voorlopig schijnt de zon hier gul, heerlijk. Tijd voor een bakje en daarna rustig aan de slag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 april Rapport Share Geplaatst 15 april DAGPACT: Maja Fonny Elonwyn Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Okkie Geplaatst 15 april Rapport Share Geplaatst 15 april Goedemorgen allemaal Dagpact: Maja Fonny Elonwyn Yvonne Okkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 15 april Rapport Share Geplaatst 15 april Goedemorgen allemaal Dagpact: Maja Fonny Elonwyn Yvonne Okkie Jac Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 15 april Rapport Share Geplaatst 15 april Dagpact: Maja Fonny Elonwyn Yvonne Okkie Jac Prana Goedemorgen iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 april Rapport Share Geplaatst 15 april goeiemooiemorgen frummers de zon schijnt nog, maar eens zorgen dat alle buitendingen klaar zijn voor het slechte weer losbarst. Ik heb het mooie weer helemaal uitgebuit deze week. En binnen valt nog meer dan genoeg te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 15 april Rapport Share Geplaatst 15 april Goeiemorgen iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 15 april Rapport Share Geplaatst 15 april (bewerkt) Gezellig ochtendje bij de fastfitter. De auto van de holenbeer remt niet meer . Of nauwelijks iig. Daar kwam ze zaterdagmiddag mee. Met gevaar voor eigen leven hierheen gereden vanochtend en nu maar hopen dat ze relatief snel blokjes en schijven hebben. Leuke vader/dochter operatie. Fijn ook om werk te hebben waar je wel ff een halve dag vrij kan nemen op de dag zelf. 15 april bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 15 april Rapport Share Geplaatst 15 april Goede morgen allemaal, Mijn nieuwe buurvrouw appte mij gisteravond dat ze binnen twee dagen gaat stoppen met de wijn, dat loopt weer uit de hand bij haar. Met de vraag of ik ook wil stoppen en wij elkaar daarbij kunnen ondersteunen? Hoelang duurt 'binnen twee dagen', dat is wat ik mij dan weer ga afvragen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 15 april Rapport Share Geplaatst 15 april (bewerkt) Ik zag vanochtend vroeg op Weeronline dat het hier vanmiddag gaat regenen. Gelukkig maar, scheelt heel veel emmertjes water halen uit het diep voor onze moestuintjes. Dat is vrij zwaar werk hoor. 15 april bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 15 april Rapport Share Geplaatst 15 april Goedemiddag, code geel is gisteren al begonnen op het forum lees ik... Ik heb er 2 dagen over gedaan om bij te lezen haha, gelukkig ben ik op het werk... Ik zet mezelf gewoon op het dagpact, kort en krachtig. Dagpact: Maja Fonny Elonwyn Yvonne Okkie Jac Prana Freekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 15 april Rapport Share Geplaatst 15 april Drukke dagen achter de rug met ook 2 avondoptredens met mijn koor. Nu weer wat meer rust in de tent. Vanaf zaterdag weer in mijn huisje.Merkte dat ik zaterdag en gisteren heel onrustig was.Het heeft best impact, dat heen en weer gereis.Tot overmaat van ramp mijn linker contactlens kwijtgeraakt.Had 2 lenzen in 1 oog gedaan . Onderweg proberen te wisselen, maar dat ging gigantisch mis en een contactlens in een auto verliezen is vaak einde verhaal. Voor de rest gaat het best goed met mij.Ook totaal geen craving gehad, ondanks de stress. Weet niet of @Zbb zich hier al heeft gemeld, maar als het goed is, gaat hij vandaag weer naar 0.Gelukkig contact weten te krijgen afgelopen zaterdag. Misschien heeft hij het zelf al gemeld, ik heb niet bijgelezen. Ga ik weer even verder hier.Genoeg te doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 15 april Rapport Share Geplaatst 15 april Wat eten we vandaag ? Ik ben de huisman hier in huis dus heb gekozen voor het volgende vandaag Gekookte aardappelen ( kost 0.29 per kilo) varkenshaas (verse kost 7.40 per kilo) met paddestoelen saus lof met ham ( lof kost 8.5 euro een kilo) kleine sla tomaat ei olijfolie salade zo zie je maar weer een huismans dag is nooit ten einde !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brazer Geplaatst 15 april Rapport Share Geplaatst 15 april Voor 7,50 per kilo heb je hier schouderkarbonade. die bak ik met een beetje zout en kerriepoeder 1 1/2 (anderhalf) uur zachtjes uit tot ze droog krokant zijn. daarnaast peen en uien oftewel hutspot. De aardappelen kook ik apart om ze droog te krijgen, dan stampen met boter en beetje hete melk, voorkom dat het een natte drek wordt. serveren met jus en mosterd. Jac reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 april Rapport Share Geplaatst 15 april (bewerkt) geraspte winterwortel met dressing, aard.bolletjes uit de airfryer en 2 dunne krokante speklapjes(ook airfryer). Kosten minder dan 1,50 incl. stroom. 15 april bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 15 april Rapport Share Geplaatst 15 april Kip in zoetzure saus met rijst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 april Rapport Share Geplaatst 15 april Zelfgemaakte kippensoep met veel groenten 2 volkoren boterhammen met filet en rosbief Vanmiddag naar de bioscoop geweest. De Terugreis Mooie ontroerende film Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden