Spring naar bijdragen

Zondag 31 december 2023


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal.
Om de een of andere reden heb ik nog niet geslapen, ik voel mij nog zo fris als een hoentje.
Normaal sta ik rond 8 uur op en ga rond 10 uur naar bed.
Ik ben nu alvast aan het koken: chili con carne.
Dan kan dan de hele dag staan, zodat de kruiden lekker in kunnen trekken en de smaak verbetert.

Daarna / zo meteen ga ik een vroege ochtendwandeling maken.
Met mijn favoriete muziekje daarbij.

 

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook goedemorgen.

Goed idee van die vroege ochtendwandeling @Roberto. Ik stap zo op mijn fiets voor een rondje. Alleen nóóit met muziek op: doe mij maar het gegakker van de ganzen hoog in de lucht en het prevelende liedje van een matineuze roodborst ergens vanuit een struik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen vroege vogels :D

Jullie zijn niet alleen ook al vroeg op, maar ook al vol energie ! Veel plezier bij het wandelen en fietsen!

Ik word lekker langzaam wakker onder het genot van mijn ochtendkoffie, ontbijtje en mooie muziek :musicnote:

Ik wens jullie ook allemaal een gezellige jaarwisseling. Tot volgend jaar!!

Beatrix:heart:

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

                                      kanweg.png.40f2bc21b88393944756a2c3c3f3e278.png

Goedemorgen frummers op deze laatste dag van dit jaar, 
Hier ook geen muziek, ik hou van de stiltegeluiden van binnen en buiten.... 
Wel een lekker vers en warm bakje. 

image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen lieve mensen

was laat voor mijn doen….

mijn geest maakt zulke vreemde twisten waar ik met mijn brein niet bij kan (bijvoorbeeld: gelukkig is het morgen 1 januari dan is het veilig en beter want dan hoef ik geen drank meer als in iedereen heeft goede voornemens) of een voorschot op de toekomst zo lekker dat dan 2024 een alcohol vrij jaar kan zijn….

waar dit allemaal vandaan komt, geen idee. Weet ik zeker dat ik nuchter het nieuwe jaar instap :D

voor iedereen die het nodig heeft, een dikke virtuele knuffel want er is veel gemis, verdriet in pijn onder ons allen:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • ikkanhet changed the title to Zondag 31 december 2023

Mogge.

Misschien een idee om voor de gelegenheid een oud en nieuw pact te sluiten met jezelf.
Voor de linkmiegels onder ons (ik was er zelf een en weet uit verhalen dat er meerdere zijn) die om twaalf uur denken: 'dagpact is voorbij, ik neem er gauw ééntje om op het nieuwe jaar te proosten', is het misschien beter om tijdens die overgang van vandaag(pact) naar morgen(pact) geen 'gat' te laten vallen...
Een oud en nieuw pact is dus niets anders dan éénmalig vandaag alvast ook voor morgen af te spreken om niet te drinken. :);):wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben waarschijnlijk alleen met oud en nieuw.Misschien ook wel beter, maar aan de andere kant kan  ik ook wel wat afleiding gebruiken.Mn zoon vond het vervelend, omdat mijn schoondochter graag malibu lust met oud en nieuw.Ik heb na mijn uitglijder totaal geen behoefte om te drinken.Neem mijn eigen gembersiroop wel mee.Dus, het kan vriezen of dooien.Wel of niet.Leuk, als het doorgaat, beetje jammer, als het niet doorgaat. Dan ga ik gewoon op tijd m'n mandje in.

Heb vannacht een liter tomatensap soldaat gemaakt.Waarom ik daar ineens zo'n trek in had, weet ik niet Misschien door de medicijnen of anders mijn andere druppels.

Wel vaker gehoord dat je daar trek in zoet van krijgt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen, ik wil jullie allemaal een fijn uiteinde toewensen en dat 2024 vooral veel pas op de plaats zal brengen. Vooral met alle verdriet en verderf dat er in de wereld plaatsvindt, wens ik uit de bodem van mijn hart dat er weer vrede, respect en acceptatie van elkaar komt. Snel!

Mijn avond zal rustig zijn. Aanvankelijk dacht ik naar een feestje te kunnen gaan vanavond, maar ik ben nog niet klachtenvrij. Suf gedoe, maar het is niet anders. :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...