Spring naar bijdragen

Zondag 31 december 2023


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal.
Om de een of andere reden heb ik nog niet geslapen, ik voel mij nog zo fris als een hoentje.
Normaal sta ik rond 8 uur op en ga rond 10 uur naar bed.
Ik ben nu alvast aan het koken: chili con carne.
Dan kan dan de hele dag staan, zodat de kruiden lekker in kunnen trekken en de smaak verbetert.

Daarna / zo meteen ga ik een vroege ochtendwandeling maken.
Met mijn favoriete muziekje daarbij.

 

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook goedemorgen.

Goed idee van die vroege ochtendwandeling @Roberto. Ik stap zo op mijn fiets voor een rondje. Alleen nóóit met muziek op: doe mij maar het gegakker van de ganzen hoog in de lucht en het prevelende liedje van een matineuze roodborst ergens vanuit een struik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen vroege vogels :D

Jullie zijn niet alleen ook al vroeg op, maar ook al vol energie ! Veel plezier bij het wandelen en fietsen!

Ik word lekker langzaam wakker onder het genot van mijn ochtendkoffie, ontbijtje en mooie muziek :musicnote:

Ik wens jullie ook allemaal een gezellige jaarwisseling. Tot volgend jaar!!

Beatrix:heart:

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

                                      kanweg.png.40f2bc21b88393944756a2c3c3f3e278.png

Goedemorgen frummers op deze laatste dag van dit jaar, 
Hier ook geen muziek, ik hou van de stiltegeluiden van binnen en buiten.... 
Wel een lekker vers en warm bakje. 

image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen lieve mensen

was laat voor mijn doen….