Spring naar bijdragen

dinsdag 14 november 2023


Oskar

Aanbevolen berichten

Mogge!

 

DAGPACT

Oskar

 

Er is vast wel iemand die de kleurdoos zo even over het pact wil halen. Ik kan dat niet.

Behalve wederom het drinken moet nu ook echt het roken eraan geloven. Dat vind ik een stuk lastiger. Als ik mij bijvoorbeeld erger wil ik niet naar de slijter maar wel direct naar de tabakszaak. Maar nee. Ik loop maar weer rond met de Zilveren Dollar op zak om mij eraan te herinneren dat het echt klaar is.

Maak er een mooie dag van mensen!

bewerkt door Oskar
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen 

@Oskar vroege vogel jongen…

knap dat je roken wil opgeven, ik rook, nou niet echt iqos en vape, maar ik ben te kort in herstel om dat en snoepen op te geven. Dat vraagt teveel in 1 keer, en wat ik voor mijzelf heb geleerd.. babysteps. Maar jij staat ergens anders. Succes met je plan.

dagpact

Oskar

Dune

( de kleurdoos laat ik aan de creatievelingen onder ons :D)

mooie dag allen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

@Oskar wat goed, stoppen met roken! Succes! Voor mij is dat ook nog iets voor in de toekomst.

Dag 3 voor mij vandaag. Gisteren na het werk fietsen naar huis en toen had ik het zwaar, want dat is normaal een moment om naar de winkel te gaan. Was boos en gefrustreerd, maar fijn om te merken dat dat gevoel over gaat en nu blij dat ik fris ben opgestaan.

Fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Ik heb heerlijk geslapen. 
Moest er wel 3 keer uit vannacht, maar ja, daar ben ik wel aan gewend inmiddels. 
Binnen is het 18,5 graad, buiten 10, dus niet half zo koud meer als gisteren. 
Het is al bijna helemaal licht.
Er staat inmiddels een bakje klaar. 
Dus kom maar op met die dinsdag. 
image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen iedereen,

Dag 9 vandaag. 

Dochter net naar school gebracht. En veel aan het nadenken deze 9 dagen. Ik merk dat ik ook veel onopgeloste irritaties en frustraties in mijn relatie heb. Die komen er helaas allemaal uit en zin om te praten heb ik nu niet. Maar leuk is anders. Het positieve is 9 dagen geen alcohol. Voel me moe maar geen kater. Volgende week weer naar de verslavingszorg. Hele fijne dag iedereen en goed bezig! 

Stoppen met roken knap hoor @Oskar . Dat wil ik in de toekomst ook zeker nog. Eerst deze heuvel maar beklimmen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

geoeiemooiemorgen frummers

wat fijn dat meer mensen hier mee komen schrijven!

Mij was het zwemmen zo goed bevallen weer dat ik
meteen elke dag wil. Nu krijg ik tussen 10 en 15u mijn
nieuwe modempakket en dan is het zwembad al weer dicht.
De omstandigheden houden me een beetje in toom vandaag dus.
Maar goed ook, gisteren en flinke blaar gelopen.
Waar ik wel van baal is dat ik verplicht word glasvezel te nemen.
De KPN gaat gewoon de kopernet afsluiten. En van de buurman weet ik
dat hij helemaal niet een sneller internet heeft nu, dus behalve een hogere
maandlast zie ik nog weinig motivatie. En zelf de boel installeren lukte eerder ook al niet.
2 of 3 x moest er een monteur bij komen toen, dus het lag niet aan mij, maar evengoed
zie ik er tegenop. Nou ja, het is nog geen 27e en anders wil de buurman vast wel helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@lady janefijn dat het zwemmen zo goed bevalt! 

Stom dat ze de glasvezel verplichten. Hogere maandlasten zit niemand op te wachten. Hopelijk gaat het installeren wel in 1x goed. Wij krijgen over een week ook glasvezel maar kunnen ook gewoon nog bij ziggo blijven mochten we dat willen. Is dat bij jou niet? 

Het schoot me trouwens even te binnen dat ik vooral alcohol dronk om te verdoven. Weet iemand hier een boek over? Ik zie wel veel staan in dit forum en op internet. Maar ik ben zelf geen boekenfan dus het liefst een boek wat makkelijk wegleest en niet te moeilijk is. Moeilijk in de zin van teveel nadenken haha ik ben niet zo'n lezer en als ik moet gaan denken ben ik heel snel afgeleid. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei Vamos86:

Is dat bij jou niet? 

ja natuurlijk; maar tele2 ging op in odido (oliedom dus als ik daarbij wil horen) en natuurlijk een stuk duurder.
De voordelen heb ik al via een ziggocode waar ik niet voor hoef te betalen, vandaar dat ik de goedkoopste versie van internet zocht.
Nog goedkoper was het als alles bij het oude blijft, maar dat gaat dus niet. Ik kan wel bij de bieb gratis internetten of samen met buurman
de kosten delen, want als er bij 1 van beiden storing is, delen we elkaars code al. Maar ik wil wel onafhankelijk blijven en ook best betalen.
Maar voel me gemanipuleerd in dezen. Komt goed hoor, moest even van me af mopperen. En het pakje is binnen dus ik kan nu naar buiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Merk dat ik nu aan mijn onderliggende factoren werk ik meer inzichten krijg. Tijdens mijn behandeling krijg ik zoveel helder. En ook de uitglijder heb ik nuttig kunnen gebruiken, hoe tegenstrijdig dat misschien ook klinkt.

zit weer in het zadel zo fijn 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al dagen flink depressief.Gelukkig geen alcohol in het spel en ook geen trek.Gisteren mijn toneelavond over geslagen.Het weer helpt natuurlijk ook niet erg mee.Weinig trek in eten, maar dat komt omdat ik teveel snoep.Vanavond wel naar het koor.Hopelijk knap ik daar van op.Van mijn koor op de vrijdagavond word ik niet meer blij.Hoe anders was dat vroeger.Maar tijden veranderen nu eenmaal.Dikke trui aan, want het is er koud.Eenvoudige maaltijd voor vanavond. Denk aan een boterham met gebakken ei.

Zaterdag mijn eerste optreden met hun.Wel leuk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je @Lika.Het avondje koor heeft me goed gedaan.Blij dat ik ben geweest.Misschien ben ik wat minder enthousiast voor toneel geworden.Vooral met dit slechte weer gaat de reis er naartoe mij steeds meer tegenstaan, omdat ik totaal geen aansluiting heb op de bus.

Nog even opslomen en naar bed.

Zie erg naar zaterdag uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...