Spring naar bijdragen

Dinsdag 15-8-23


Fonny

Aanbevolen berichten

Jullie ook goedemorgen @Prana en @billy1981.. 
Ja, ik heb ook zin in een productieve dag, en dat nog wel op een beker thee, de koffie komt pas over een paar uur aan bod :lol:
De regen is gestopt, het gerommel verdwenen, de lucht is nog grauw, maar dat gaat ook vast veranderen... 
Ik ga aan de slag luitjes 
Fijne dag... 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemooiemorgen frummers:sun:

en ja @Toos, het is idd stilletjes.
Vroeger hadden we dagdraden van wel 25 blz, dat was weer het andere uiterste.
Maar stille perioden zijn er vaker hoor, soms staan er wat actieve schrijvers op, meestal
aan het begin van de rit. Er vallen veel mensen af om diverse redenen, en de hoofdreden
is denk ik toch wel weer drinken? Maar niets let je om een thema aan te snijden hier hoor;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

(Jakkes, val ik toch weer half weg op het dagpact)
Ja, het is hier zeker stil, zeker in het midden van de dag.
Vroeger, zeiden mensen nog wel eens wat ze gingen eten om 18.00 uur, maar nu ook niet meer
(Tja, slaat ook eigenlijk nergens op :) )

Vind dat zwemmen van jou zo vreselijk knap @lady jane
Alleen de diciplinne opbrengen al !

Straks even strijken, courgettesoep maken , ochtendgym, vriend op de koffie en daarna samen naar de tuin.

Vandaag precies 3 weken alcoholvrij.
Bevalt tot nog toe prima, dus....so far, so good

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen. Even wat geritsel van mij in de stilte op het forum ;).
Al met al een week eerder de vakantie beëindigd, reden: storm en Regen (met een dikke hoofdletter), eerst al in Zwitserland bij de lelijk-eendjes meeting en daarna ook in Zweden.  Daar was het ook nog, zelfs voor de Zweden zelf, ongekend kkkkkkoudd. Overdag niet meer dan 10 graden. Toch hebben we het drie weken lang best naar onze zin gehad, tussen alle wateroverlast en omgewaaide bomen door. We hebben in Zweden enkele huizen bezocht en bekeken en zelfs op 1 huis een bod gedaan. Over anderhalve week horen we daar meer over. Spannend wel. Wat zeg ik?... Retespannend wel.
Maar goed, het 'gewone' leven is weer begonnen, vrouw weer naar haar werk, ik vanmiddag weer beginnen aan de wekelijkse boodschappen voor moeke, de hond heeft z'n eigen territorium hier in de stad weer compleet opnieuw afgebakend... Dus, daar gaan we weer.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei billy1981:

Hebben we allemaal weer zin in een mooie, productieve en alcoholvrije dag? Ik wel!

Ik ook wel weer. Als ik 's morgens eenmaal een beetje op gang gekomen ben dan begint de dag me meestal wel weer toe te glimlachen...

Geniet, maar drink niet. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinds ik niet drink ben ik ook een stuk actiever. Zwemmen vind ik leuk, maar ik heb een hekel aan binnenzwembaden. Die warme, vochtige chloorlucht als je er binnenkomt alleen al. Uitkijken dat je niet uitglijdt op die natte tegels. Schreeuwende kinderen en het snerpende geluid van het fluitje van de badmeester. Of badmevrouw. En dan na afloop in zo'n klein hokje proberen je kleren over je klamme lijf te krijgen. Petje af @lady jane dat je dat trotseert. En dat 's morgens in alle vroegte. Als het bed nog zo lekker is. Maar ik ga wel 2x per week naar de sportschool en doe mijn oefeningen thuis op mijn matje bijna dagelijks. Of ik ga een stukje lopen hier in de buurt. 

Wat mij vooral opvalt is dat mijn buik en taille een stuk slanker zijn geworden. Ik krijg daar zelfs complimentjes over. En het scheelt ook een hoop als er geen buik meer in de weg zit. Dat beweegt een stuk makkelijker. Ik zit momenteel best goed in mijn velletje. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik krijg ook komplimenten @Toos, zelfs van dochter inmiddels.
Maar ik voel me fit en gezond door dat zwemmen en het kost me geen discipline, want dan deed ik het niet;)
niet langer dan n paar maanden dus. Maar het is heerlijk. En al die tegen-argumenten had ik ook, en dus moest
ik richting de 70 gaan en volleybalblessures hebben eer ik zwemmen een echte kans gaf.
Op de baantjestrek uren zijn er geen kinderen, geen snerpende fluitjes, geen drukte en nauwelijk chloorluchten. 
Heel soms ruik ik thuis iets daarvan aan mn badpak, maar er zit nog nauwelijks chloor in het water. En benauwd/vochtig is
het ook niet. Als ik buiten zwem kan ik niet recht zwemmen (ben een rugzwemmer) want geen orientatie. Bevalt me al et
al prima zoals het gaat.

en nu lijkt het alsnog strandweer te worden, dus lekker bodysurfen op de golven straks! fijne dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook een zeer productief dagje gehad.Nieuwe eetkamerstoelen gehaald, nouja, niet nieuw, maar voor mij wel.Ben er weer blij mee.

Badkamer grondig schoongemaakt.

Morgen naar het strand!

In het weekend 2 dagen optredens.

Zaterdag en Zondag.

Maandag een midweek in een huisje, middenin de natuur.Hond gaat mee.Wel spannend.Ben zo'n tijd niet op vakantie geweest.

Ga er lekker van genieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...