Spring naar bijdragen

Zaterdag 5 augustus 2023


Fonny

Aanbevolen berichten

Vandaag mijn geduld op de proef stellen.Speakers aansluiten.Stekkertjes die niet passen.Straks naar HUBO, hopelijk hebben die het, anders een verloopje.

Gaat vast goed komen voor iemand met weinig geduld.

Blijf een beetje in en rond het huis vandaag, de hond is niet lekker, dus moet steeds met haar naar buiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi! Net terug van een tweeweekse vakantie op Tenerife. Heerlijk weer, heerlijk wandelen rond El Teide, veel gezien, veel geust en veel gelezen. En natúúrlijk veel gezwommen! Nu moe, maar tevreden, met pyjama en dekentje op de bank. Dat 's nachts vliegen is toch niet echt mijn ding. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Oskar:

Wel hallo @nancy, dat is ook lang geleden zeg dat ik jou hier zag. Ook misschien omdat ik mezelf hier ook niet zo heel veel meer zie. Batterij weer vol?

Ja, helemaal, heerlijk :). zo fijn  even helemaal alleen met mijn man weg, wel zo rustig. Maar ook nu ben ik weer blij om alle kinderen/ kleinkinderen en ouders weer te zien. Maar aankomende week nog even lekker rustig aan doen, voordat het werk weer start. Alles oké met je, Oskar? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei nancy:

Alles oké met je, Oskar? 

Met mij gaat alles heel erg goed, dank.

7 minuten geleden zei nancy:

Ja, wat mij betreft wil ik ook wel weer terug naar die jaren dat wifi, sociale media etcetera nog niet bestond.

Dat denk ik ook vaak. Maar niemand verplicht ons mee te doen aan de sociale media (sprak de man op het forum op internet). Ik stel mijn gezin elk jaar voor om de vakantie schermvrij door te brengen, maar krijg niemand zo ver. En dan doe ik ook maar weer mee. Vergeleken bij de smartphone was die drankfles eigenlijk maar een onschuldig verslavinkje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...