Spring naar bijdragen

Zaterdag 29 juli 2023


Dune

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen,

In plaats van een nieuwe keuken plaatsen hebben we gisteren besloten om de 20 jaar oude keuken oude op te lappen. Net als de badkamer.  Wat een ruimte ontstaat er dan in mijn hoofd.  En het probleem van welke tegels, aanrechtblad, wel of geen bovenkastjes is ook van de baan.  Zo niet leuk voor mij om mee bezig te zijn, maar als je een nieuwe keuken en badkamer 'moet' dan zijn het wel dingen om je in te verdiepen.  Waarom het moest geen idee,  nu het uit mijn hoofd is snap ik daar niks meer van.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

DAGPACT:

  • Fonny
  • Yvonne
  • Dune
  • Roberto
  • Rapilos
  • Toos
  • ikkanhet
  • Salmon

Ik ben vanochtend mijn bed uitgebeld om 7 uur door mijn broer en schoonzus (wonen bij ons in de straat) met de vraag de kindjes op te halen. De jongste van 6 mnd is ziek en de oudste slaapt nooit uit. Ze hadden voor de vierde nacht op rij een korte,slechte nacht en zaten en doorheen. 

Wat een verademing om dit te kunnen doen zonder de avond ervoor te hebben gedronken! Zoveel meer geduld en energie om het dan op te pakken. Een uur gewandeld met de jongste in de draagzak waardoor hij lekker kon slapen. En mijn dochter is met de oudste gaan kleuren.

Wederom een mooie ervaring zonder drank. En de jongens....die hebben een gezelligere, actievere, rustigere tante voor terug!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Amalia:

Ik las: ruigere :D

Jij meent weleens vaker wat te lezen.

Nou en heit blijft in woonzorg instelling wonen . (zit al 3 weken daar op spoedopname) Toestand is te zorgelijk om terug naar zelfstandige woning terug te wonen. Dus nu moet ik hem ook nog verhuizen tussen al de ziekenhuisbezoeken door. Gelukkig zijn de broeders en zusters in het huis erg lief!!

@Amalia Tijd om te varen heb ik deze zomer dus niet (gehad) en mijn heit kan zelf misschien wel nooit weer met ons mee.  Ben je nu blij met je grote mond altijd.?

bewerkt door Remi1
Typo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou @Remi1, nog meer week aan de winkel. Maar wat fijn dat de verzorging zo lief is en dat hij kan blijven waar hij nu is. Dan hoeft hij tenminste niet nog een keer ergens anders heen.

Ik lig intussen in een ander huisje, op een volgend vakantieadres. Wegens te steile trap naar boven lig ik in de kinderslaapkamer bovenin een stapelbed . Ik weet nog niet wat ik ervan vind. In ieder geval een beetje eng.

 We zijn in Friesland nu. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...