ikkanhet Geplaatst 14 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2023 Goeienmorgen lieve frummers Roberto, Prana, Strijkbout en 4 anderen reageerden hierop 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 14 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2023 Goedemorgen ikkanhet!!! Dagpact: Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 juli 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2023 30 minuten geleden zei Beatrix: Goedemorgen @ikkanheten @Fonny Ook al weer vroeg uit de veren ?? DAGPACT Fonny Beatrix Ik bijna altijd. Val als een blok in slaap maar vroeg wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 14 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2023 Goedemorgen, mooi plaatje! Goed om mee wakker te worden. Ik ben voor mijn wekker aan wakker en zit even op mijn vertrouwde rook plekje, achter het huis met een sterke bak koffie maar dan zonder sigaar. Ik hoor mijn ademhaling niet meer, het gepiep.... en na elke trek altijd hoesten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 14 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2023 DAGPACT Fonny Beatrix Freekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2023 Goedemorgen frummers, Het belooft weer een warme dag te worden. Straks snel aan de slag hier, maar eerst natuurlijk een bakje. Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2023 Dagpact ; Fonny Beatrix Freekie Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2023 Goedemorgen allemaal, Weer veel te vroeg wakker Vandaag komt zusje naar mij toe fietsen (18 km) We gaan er een gezellig dagje van maken Net kaartjes besteld voor het filmtheater zaterdag Plan 75 heet het Heel benieuwd ! Prana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2023 goeiemooiemorgen frummers eerst maar eens volleyen straks en dan de webcam of het loont naar zee te reizen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 14 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2023 Goedemorgen. Uitgeslapen. In de tuin werken vandaag want in die hitte is er niet veel van gekomen. Lekker op mijn gemakkie. DAGPACT Fonny Beatrix Freekie Rapilos Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 14 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2023 Goedemorgen allemaal. DAGPACT Fonny Beatrix Freekie Rapilos Toos Roberto karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 14 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2023 DAGPACT Fonny Beatrix Freekie Rapilos Toos Roberto Prana Goedemorgen vanuit Engeland. Grijs en grauw. Alweer. Bah. Maar ik ga er toch een leuke dag van maken. Het is vrijdag en alles mag, behalve alcohol. Dat is geweldig toch? Fijne dag allemaal! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Strijkbout Geplaatst 14 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2023 Ik had langer willen slapen, maar daar dachten mijn poelemoelies anders over helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 14 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2023 Goedemorgen. Zo, 1 jaar zit er op. Kan ik dat ook weer afvinken. Fonny, Roberto, Rosee en 5 anderen reageerden hierop 8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Strijkbout Geplaatst 14 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2023 37 minuten geleden zei Donder: Goedemorgen. Zo, 1 jaar zit er op. Kan ik dat ook weer afvinken. Gefeliciteerd. Wel een borrel verdiend nu! Donder en ikkanhet reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 juli 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2023 1 uur geleden zei Donder: Goedemorgen. Zo, 1 jaar zit er op. Kan ik dat ook weer afvinken. Super gedaan kanjer. Hartelijk gefeliciteerd met deze mijlpaal Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 14 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2023 1 uur geleden zei Strijkbout: Gefeliciteerd. Wel een borrel verdiend nu! Ik heb nog 6 flessen sterke drank staan. Strijkbout reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2023 2 uur geleden zei Donder: Goedemorgen. Zo, 1 jaar zit er op. Kan ik dat ook weer afvinken. n Donders lekker taartje dan maar Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 14 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2023 28 minuten geleden zei Donder: Ik heb nog 6 flessen sterke drank staan. @Donder, daar kun je jouw toilet mee ontsmetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 14 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2023 4 minuten geleden zei Roberto: @Donder, daar kun je jouw toilet mee ontsmetten. Gaat wel plakken dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 juli 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2023 1 uur geleden zei Donder: Ik heb nog 6 flessen sterke drank staan. Hier staat ook al die tijd genoeg drank maar doet me niks. Limoncello, bailey, ouzo, jenever etc mooi laten staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 14 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2023 5 uur geleden zei Donder: Goedemorgen. Zo, 1 jaar zit er op. Kan ik dat ook weer afvinken. Wow, mooie mijlpaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mariann Geplaatst 14 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2023 (bewerkt) 6 uur geleden zei Donder: Goedemorgen Zo, 1 jaar zit er op. Kan ik dat ook weer afvinken Gefeliciteerd! Mooie mijlpaal, en ga je door? 5 uur geleden zei Strijkbout: En bovenstaande kreeg ik.niet weg 14 juli 2023 bewerkt door Mariann Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2023 Zo , gezellige dag gehad met zus. @Donder, gefeliciteerd met deze mijlpaal, En...bevalt het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2023 Hoe gaat het met je @Zbb ? Ik mis @Spirit ook, Het gaat toch wel goed met je ( Of zit ik me nu weer ergens tegenaan te bemoeien ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden