ikkanhet Geplaatst 2 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2023 Goeiemorgen allemaal Wens jullie een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juli 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juli 2023 4 minuten geleden zei Beatrix: Goedemorgen @ikkanhet. Jij ook al weer vroeg wakker ? Ben er ook maar uit gekomen en nu lekker aan de koffie ! Jij ook een fijne dag DAGPACT Beatrix Dank je. Ja het doorslapen wil hier nog steeds niet lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 2 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2023 Goedemorgen zit er een stuk beter bij dan gisteren. dagpact Beatrix Dune Spirit, Yvonne en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2023 Goedemorgen dames en goedemorgen frummers. Na de herfstige dag van gisteren nu al een heel klein voorzichtig zonnetje. Ik ben benieuwd wat het gaat worden. Voorlopig eerst maar even lekker een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2023 Goeie morgen mensen, Voor diegene die graag bij de aankomende meeting willen zijn maar zichzelf nog niet vertrouwen, sluit je aan bij het weekpact. Dat geeft misschien net wat meer houvast. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 2 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2023 37 minuten geleden zei Dune: Goedemorgen zit er een stuk beter bij dan gisteren. dagpact Beatrix Dune Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2023 DAGPACT: Beatrix Dune Fonny Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 2 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2023 Goedemorgen. Gaat een stralende dag worden vandaag. Toen ik stopte met roken, alweer jáááren geleden, had ik opeens zoveel meer tijd over. En dat heb ik nu weer! Dat heb ik me eigenlijk nooit zo gerealiseerd. Maar ook mooi meegenomen. DAGPACT: Beatrix Dune Fonny Yvonne Toos lady jane en Prana reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2023 goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mariann Geplaatst 2 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2023 Fijn dune, gisteren heb je maar weet gehad. Dune reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2023 Goedemorgen. Ben nog aan het wakker worden. Zo maar eens gaan zwemmen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2023 goed idee @Lika ik zat al weer uit te stellen geloof ik of kom gewoon traag op gang, dat kan ook nou ja het is zondag he, dan mag dat. fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 2 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2023 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 2 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2023 (bewerkt) DAGPACT: Beatrix Dune Fonny Yvonne Toos Prana Goedemorgen allemaal. Lekker rustig ontbijt gehad en voor de dieren gezorgd. Weer een kat erbij inmiddels en zeven is wel erg veel, hoor! Maar het was of bij ons of op straat blijven. We kunnen allebei geen nee zeggen bij dit soort dingen, dus dat is niet zo handig. En dan natuurlijk nog al die kippen 2 juli 2023 bewerkt door Prana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 2 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2023 Goedemorgen, Nog aan het twijfelen of ik een stukje ga hardlopen of een groot eind ga wandelen met de hond. Beide doen wordt een beetje veel ivm de blessure die ik kortgeleden opliep. Verder voel ik me hier niet echt op mijn plek. Heb het gevoel overal wat buiten te vallen. Nu gaat het ook best goed allemaal en bevalt het niet drinken beter dan ik had kunnen denken/hopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 2 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2023 51 minuten geleden zei Emmy: Goedemorgen, Nog aan het twijfelen of ik een stukje ga hardlopen of een groot eind ga wandelen met de hond. Beide doen wordt een beetje veel ivm de blessure die ik kortgeleden opliep. Verder voel ik me hier niet echt op mijn plek. Heb het gevoel overal wat buiten te vallen. Nu gaat het ook best goed allemaal en bevalt het niet drinken beter dan ik had kunnen denken/hopen. Bedoel je hier op het forum, @Emmy? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 2 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2023 DAGPACT: Beatrix Dune Fonny Yvonne Toos Prana Pytje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2023 54 minuten geleden zei Emmy: Goedemorgen, Nog aan het twijfelen of ik een stukje ga hardlopen of een groot eind ga wandelen met de hond. Beide doen wordt een beetje veel ivm de blessure die ik kortgeleden opliep. Verder voel ik me hier niet echt op mijn plek. Heb het gevoel overal wat buiten te vallen. Nu gaat het ook best goed allemaal en bevalt het niet drinken beter dan ik had kunnen denken/hopen. Volgens mij pas je er prima in hier, maar dat haalt jouw gevoel niet weg natuurlijk. Wat mis je hier of zou je anders/méér willen @Emmy ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 2 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2023 Ik bedoel idd hier op het forum. Wat het precies is weet ik niet. Wat ik anders zou willen eigenlijk ook niet. Maar heb dat gevoel in het echte leven ook wel. Dus misschien heeft het daar ook mee te maken. Het is natuurlijk wel een afspiegeling van…. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 2 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2023 Goedemiddag allemaal. Morgen begint mijn ambulante detox. Vanwege mijn irritaties en boosheid zit ik nu op een wipwap. Of ik ga stoppen op mijn eigen manier. Of ikblijf doorzuipen en geef hun de schuld daarvan. Hoe denken jullie hierover? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 2 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2023 (bewerkt) Mijn verslaafde buurman is dusdanig slecht dat hij zelf geen boodschappen kan doen. Iedere dag belt hij mij zijn boodschappenlijstje door: drie pakken wijn. Tot nu toe heb ik dat gedaan. Ik heb bij hem aangegeven dat ik morgen ga stoppen een geen wijn voor hem wil kopen, risico te groot. Zijn reactie: als je sterk genoeg en 100% gemotiveerd bent kun je best wel voor mij drie pakken wijn meenemen. Hoe denken jullie hierover? Ik ga het zeer vermoedelijk niet meer doen. 2 juli 2023 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 2 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2023 DAGPACT: Beatrix Dune Fonny Yvonne Toos Prana Pytje Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Strijkbout Geplaatst 2 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2023 (bewerkt) 33 minuten geleden zei Emmy: Ik bedoel idd hier op het forum. Wat het precies is weet ik niet. Wat ik anders zou willen eigenlijk ook niet. Maar heb dat gevoel in het echte leven ook wel. Dus misschien heeft het daar ook mee te maken. Het is natuurlijk wel een afspiegeling van…. Ken het heel goed. Het is uiteindelijk zelfafwijzing. 2 juli 2023 bewerkt door Strijkbout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 2 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2023 Laat die buurman toch eens los @Roberto.Denk aan jezelf. Hij gebruikt jou als loopjongen. Ga lekker het project morgen in! Focus je op jezelf! rapilos en Roberto reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 2 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2023 Ken het gevoel @Emmyen @Strijkbout. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden