Spring naar bijdragen

Zondag 25 juni 2023


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 
De zon schijnt al gul, het wordt hier vandaag weer 30 graden. 
Maar daarna gaan we gelukkig weer terug naar een beetje 'normaal'... 
Binnen is het nog prima uit te houden, gewoon rond vijf uur 's morgens alles open zetten 
en later alles potdicht... 
Mooi, nu eerst even een bakje maar. 
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Yvonne:sun:

dagpact:

Fonny

18 minuten geleden zei Yvonne:

Goedemorgen frummers. 
De zon schijnt al gul, het wordt hier vandaag weer 30 graden. 
Maar daarna gaan we gelukkig weer terug naar een beetje 'normaal'... 
Binnen is het nog prima uit te houden, gewoon rond vijf uur 's morgens alles open zetten 
en later alles potdicht... 
Mooi, nu eerst even een bakje maar. 
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk in de bossen gewandeld gisteren in het oosten des lands. Dat mis ik toch wel hier waar ik nu woon. Aansluitend een feestje midden in de bossen. Normaal ben ik daar niet dol op, maar dit keer heb ik erg genoten. Jarenlang was ik ervan overtuigd dat mijn motor daarbij echt niet zonder alcohol kon. Wederom gemerkt wat een flauwe kul dat is. Zelfs die melige stemming met flauwe grappen is prima zonder bier te bereiken. Dat je er gewoon verstaanbaar bij kunt blijven praten en niet om de zoveel tijd van je stoel lazert is ook wel fijn.

De kinderen zijn uit logeren dus ik zou theoretisch kunnen uitslapen. Alleen word ik tegenwoordig altijd wakker met het daglicht. Dat is snotdorie best vroeg momenteel. Bach maar weer eens van stal gehaald. Zo'n dag zonder kinderen is trouwens ook wel een verademing. Je kunt ineens gewoon een gesprek voeren zonder steeds te worden onderbroken. Je vraagt je af waarom je ooit aan kinderen bent begonnen. Nee hoor, we kijken er naar uit ze straks weer op te halen. Samen de snikhete dag door. Zwemmen, zwemmen!

Wie schön leuchtet der Morgenstern!

bewerkt door Oskar
Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemooiemorgen frummers:sun:
we hadden gisteren pas die zeevlam @rapilos, maar gelukkig pas tegen 16u van het strand af
en een terrasje gepakt. Toen we daar klaar mee waren scheen de zon al weer volop.

Vandaag minder goed gepland, zus is geslaagd voor de kunstacademie en heeft vandaag haar
laatste expositiedag. Met andere zus gaan we er naartoe dus, maar dat wordt eerst n uur treinen en
dan n paar uur reizen in de auto, om vervolgens weg te smelten daar. Maar we hebben het voor haar over.
Wat die niet allemaal heeft bereikt na de vroegere huishoudschool, petje af!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Te warm om te gaan hardllopen. Beetje rondlummelen dan maar. Krant, kopje koffie…. Ook niet verkeerd. En zonder kater net wat prettiger dan met.

Afgelopen tijd druk geweest. Kan ik slecht hebben. Ga enorm in de piekerstand wat me dan weer erg vermoeid. Zucht…. Een mens kan het zichzelf zo moeilijk maken….

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen! Onze jonge kat wil helaas maar geen vliegenvanger worden. Ze kan lange tijd roerloos naar het vrolijke gefladder kijken, af en toe sterkt ze voor de vorm haar pootje, maar daar blijft het bij. Het zijn van die plakvliegen, hele nare beestjes. En dan heb ik het nog niet over de muggen gehad.:(

Verder wordt het vandaag een fijne droge dag!

Dagpact ;

Fonny

Rapilos 

Pytje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, zwetend terug van rondje met hond door schaduw-gebied .. nu airco aan en lekker binnen houden. 
Nouja, ik verheug me wel al op een plons in de ‘hot’tub die ik nu met dit weer veel fijner vind om te gebruiken dan in een koude winter. Water rond 30graden en lekker op bankje zitten met boek erbij

LadeJane, mooi om de trots op je zus te lezen! Maak er fijne dag van

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren een snikheet optreden gehad in een binnentuin van een 55 plus complex.Ach, gedeelde smart, is halve smart en tegenwoordig kan ik er goed tegen.

Weer een voordeel van niet meer drinken.

Het gaat meer en meer uit mijn systeem.

Vandaag kan ik naar een bluegrass festival.

Heb kaartjes en kan iemand meenemen.

Gelukkig zijn het opties, dus als ik geen zin heb, ga ik niet.Dan word het een dagje lekker thuis bij mijn miniairco.

Ik ga me even inlezen, wat er allemaal te doen is en tot hoelaat.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Spirit, ze is een week of twee geleden gevallen en had haar arm uit de kom en een gebroken schouder. De arm is teruggeplaatst maar verder
doen ze er niets meer aan. Ze zit de hele dag met haar arm in een mitella op de stoel want ze kan met één hand niet meer met haar rollatortje door het huis lopen.
Gelukkig woont ze in een bejaardencomplex waar ze 24/7 hulp krijgt als dat nodig is (douchen, toiletbezoek, brood smeren en zo..) maar ze belt me regelmatig voor iets en dan moet ik naar haar toe omdat ze me door de telefoon totaal niet kan verstaan.. pfff, soms echt om bijna niets, maar ik ben haar enige kind van de vijf dat dichtbij woont en "beschikbaar" is.
Dat dove is vervelend.. helemaal aan de telefoon. Dan is het éénrichtingverkeer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...