Spring naar bijdragen

zondag 14 mei 2023


Oskar

Aanbevolen berichten

Volgens Marco Verhoef was het gisteren een prachtige dag, maar ik voelde me zo hopeloos en ellendig dat ik om half negen maar op bed ben gaan liggen. En nu word ik wakker en fluiten gewoon weer de vogels en zijn de donkere wolken in mijn kop verdwenen. Gedachten die ik gisteren opschreef lijken nu overdreven en misplaatst.

Gek is dat toch, die grillige buien. Als ik er een fles Jack Daniels overheen had gegoten was ik dagen- of wekenlang somber gebleven. Dan was er tenminste sprake van enige continuïteit. Maar laat ik er nu dan maar een leuke dag van gaan maken. Die wens ik jullie ook.

bewerkt door Oskar
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oudste zoon stond net al fluisterend aan ons bed. ‘Zullen we een lekker ontbijt voor mama gaan maken?’ Maar mama slaapt voorlopig nog wel even. Dat weet hij best. Zoals hij ook weet dat ik hem dan vertederend vind en hij meer kans heeft nog even op zijn telefoon te mogen. De lieve smeerlap :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers, 

Oskar ook lekker vroeg en fris even vader zoon tijd voordat mama verwend word wat een mooi begin en de zon is er ook al!

ik begin een beetje blijer te worden het lijkt of mijn belachelijke slaappatroon nu al aan het keren is. Gewoon slapen van 22 tot 6.30 ipv 18.00 tot 4

vandaag natuurlijk voor alle moeders onder ons, fijne warme droge moederdag toegewenst

voor diegene die dat nodig hebben het dagpact. Ik sluit me graag aan.

ik ga buiten dat ik moeder ben ook mijn verjaardag vieren 1 keer in de 6 jaar valt mij dubbel feest in de schoot

maak er een mooie zondag van, ik voel me vandaag sterk, dat was een paar dagen geleden wel anders

liefs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik werd verdrietig wakker (gedroomd van overleden zus). En na het liedje wat Oskar plaatste ben ik helemáál in tranen. En ik moet ook nog huilen omdat ik zelf geen moeder ben.

M'n hart voelt heerlijk schoongehuild nu, warm en zacht.
Goedemorgen lieve allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat beschreef je dat mooi @Dune, hoe je jezelf niet wil verliezen voor je overleden man en hoe er nu niemand meer op je past. Wat sterk dat je juist na zijn overlijden een jaar niet gedronken hebt. Fijne dag vandaag, ik doe met je mee op het dagpact.

Dagpact:

Dune

Yana

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei Yana:

Wat beschreef je dat mooi @Dune, hoe je jezelf niet wil verliezen voor je overleden man en hoe er nu niemand meer op je past. Wat sterk dat je juist na zijn overlijden een jaar niet gedronken hebt. Fijne dag vandaag, ik doe met je mee op het dagpact.

Dagpact:

Dune

Yana

Hoi  @Yana, mijn man is overleden op 2 april 2021 ik heb ongeveer een jaar niet gedronken uit zelfbescherming omdat ik van mezelf wist dat het lelijk zou worden. Denk dat ik dacht na dat bijna jaar.. ik kan het wel kijk maar. Niets is minder waar…. 1 is teveel en 10 te weinig. Dussss

net ‘mijn wijnglaasje’ in de vuilnisbak gegooid dat is een heel ding


Lieve Yana wens je een goede dag en geef jou even een virtuele warme knuffel, wij kunnen het ook vandaag

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Zou ik zomaar vergeten hier een bakje neer te zetten. 
Dat dus eerst maar even doen. 
image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

Een bloemetje voor iedereen voor wie vandaag een extra moeilijke dag is 
Lifestyle | Haal het voorjaar in huis met een bos tulpen

Lieve @Yana een extra knuffel voor jou {{Klein Rood Hartje Tattoo – Tattoo for a week}}

Én we mogen dus slingers ophangen vandaag

post-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpg
Van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag @Dune. Maak er een mooie dag van waar je met plezier 
op terug zult kijken... 

post-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpg

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen

Moederdag...ingewikkeld. 

De zon schijnt, iedereen hier in huis is lekker bezig. Ik ook:)

Daar geniet ik van.

 

En  van het feit dat ik weer wat steviger in het zadel zit. De zucht verdwijnt echt weer naar de achtergrond.  Ook met wat heftige zaken afgelopen weken. Blij, dat ik daar met m'n volle verstand en gevoel bij kon zijn. Ben me er ten volle van bewust wat me drijft om niet meer te drinken.

 

Fijne dag en keep up the good work:rose:

 

Citaat
Citaat

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Pytje:

Goedemorgen! Ik vier vandaag het feit dat ik een half jaar geleden gestopt ben met drinken. Mijn poezenkind vond dit reden voor een kadootje vanochtend vroeg: toen ik mijn bed uitkwam huppelde ze me tegemoet en kwakte een verse muis op mijn blote voeten:).

 

Van harte pytje en ook emmy zag ik! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier in ons dorp, onder de rook van Rotterdam, alles al in feyenoordstemming.Gezellig sfeertje, toen ik rondje hond deed.

Mijn zoon heeft kaartjes voor de wedstrijd en ik leef natuurlijk helemaal mee.Hand in hand!!!

Maar ik heb meer te doen.Mijn huishouden wat verwaarloosd door tijdgebrek, dus nu even een flinke draai aan geven.

Misschien lekker fietsen vanmiddag of een flinke wandeling met de hond.Eerst aan de slag hier!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afgelopen anderhalf week een heel ziek kind hier in huis. Lijkt allemaal met een sisser af te lopen, maar ben er nog niet helemaal gerust op. Ook nog een druk weekend achter de rug, waardoor de spanning bij mij nog verder opliep. Druppel was een glas wat net op de tegelvloer is gevallen. Hierdoor de zoveelste put in de vloer. Oudste kwam het al voorzichtig vertellen. En in plaats van een feestelijke dag zit ik nu alleen buiten. Rest is afgedropen naar binnen…. Kan wel janken nu, maar vind het ook zo oneerlijk dat niemand hier iets lijkt te geven om hoe het huis en tuin eruit zien. Ondertussen werk ik me drie slagen in de rondte om alles een beetje op orde te houden.

Het leek me de afgelopen maanden vaak best gemakkelijk af te gaan, maar alles in mij schreeuwt nu om het op te geven en gewoon richting supermarkt te gaan en een fles wijn te halen…..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...