Gypsy Geplaatst 18 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2018 Ik heb al veel steun gehad en daar ben ik ook dankbaar voor. Lars en bumperjim reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 18 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2018 Hoe doe je dat buiten het forum dan? Heb je enige hulp ergens van? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 18 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2018 (bewerkt) @GypsyOK dan. We zitten allemaal in hetzelfde schuitje hè 18 maart 2018 bewerkt door bumperjim Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 18 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2018 1 minuut geleden zei Lars: Hoe doe je dat buiten het forum dan? Heb je enige hulp ergens van? Ik heb niet veel hulp, wel een wandelgroepje waar ik soms mee loop en zo probeer ik wat socialer te worden. Qua drank heb ik 1 persoon die me probeert te helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 18 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2018 2 minuten geleden zei bumperjim: @GypsyOK dan. We zitten allemaal in hetzelfde schuitje hè Yep En ik zit aardig in de bonustijd ondertussen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 18 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2018 Maar bedankt voor jullie input. Ik kom blijkbaar heel hard over, sorry daarvoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 18 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2018 1 minuut geleden zei Gypsy: Maar bedankt voor jullie input. Ik kom blijkbaar heel hard over, sorry daarvoor. OK opgelost. Het zijn maar lettertjes hè, het doet niet echt pijn Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 18 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2018 Ik heb een tijd in de psychiatrie gezeten en nu woon ik een huis met heel veel begeleiding wij wonen hier met mensen met een hersen beschadiging. . Ik heb heel veel moeite gehad om hulp te accepteren. Zeker in de psychiatrie. Zijn ze net afgestudeerd of studeren nog jonger dan mijn eigen dochters en dan gaan ze mij vertellen wat ik moet doen. Het gaat nu beter ook omdat ik geen keuze heb. Dan heb je het inderdaad ook wel over vertrouwen. Ik vertrouwde niet dat ze de kennis hadden om mij te helpen. Ik heb dat echt moeten leren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 18 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2018 Op 3/16/2018 om 19:01 zei Gypsy: Ook mensen die hier super gewaardeerd worden en waar ik een super slecht gevoel bij heb. Maar goed, op die mensen ga ik mij niet focussen, die hebben zelf heel wat te leren en dat moet ik zelf ook nog. Ik geloof dat het er dan wat rotter uitkwam dan je bedoelde, Gypsy. Vooral bovenstaande komt er nogal "pedant" uit, als ik voor mezelf spreek. Omdat JIJ een slecht gevoel van ze hebt moeten ZIJ nog heel wat leren. Omgekeerde wereld en vol van (verkeerde) aannames. Doe met mijn opmerking wat je wilt. Je bent er voor jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 18 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2018 1 minuut geleden zei Lars: Ik heb een tijd in de psychiatrie gezeten en nu woon ik een huis met heel veel begeleiding wij wonen hier met mensen met een hersen beschadiging. . Ik heb heel veel moeite gehad om hulp te accepteren. Zeker in de psychiatrie. Zijn ze net afgestudeerd of studeren nog jonger dan mijn eigen dochters en dan gaan ze mij vertellen wat ik moet doen. Het gaat nu beter ook omdat ik geen keuze heb. Dan heb je het inderdaad ook wel over vertrouwen. Ik vertrouwde niet dat ze de kennis hadden om mij te helpen. Ik heb dat echt moeten leren Aha, ja daar zou ik dus ook moeite mee hebben. Ik moet ook nog veel leren, ik vertrouw mensen gewoon niet zo snel ook omdat ik dingen snel anders snap dan dat ze bedoelt worden en ook andersom. Wie weet leer ik het nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 18 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2018 Zojuist zei Sandro: Ik geloof dat het er dan wat rotter uitkwam dan je bedoelde, Gypsy. Vooral bovenstaande komt er nogal "pedant" uit, als ik voor mezelf spreek. Omdat JIJ een slecht gevoel van ze hebt moeten ZIJ nog heel wat leren. Omgekeerde wereld en vol van (verkeerde) aannames. Doe met mijn opmerking wat je wilt. Je bent er voor jezelf. Daarom staat er ook bij: En ik zelf ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 18 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2018 (bewerkt) 8 minuten geleden zei bumperjim: OK opgelost. Het zijn maar lettertjes hè, het doet niet echt pijn Pas op hoor. Nu geef je hem/haar een vrijbrief 18 maart 2018 bewerkt door Sandro Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 18 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2018 Daar heb je je gevoel niet bij nodig, aangezien ik zelf op vrijdag zei dat ik zaterdag en zondag droog wil blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2018 Beter niet hier schrijven als je gedronken hebt Gypsy, want dan heb je een giftige tong. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 19 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2018 @Gypsymisschien is het een goed idee als je een eigen draadje begint bij Wie is wie, of heb je er al een? Ik kon er in elk geval geen vinden. Met een eigen draad kunnen we je wat makkelijker helpen en inzoomen op wat jou bezighoudt. Nu komen er overal verspreid wat stukjes discussie te staan en alleen dat al lijkt soms ergernis bij anderen op te wekken. We helpen elkaar hier graag en als we wat ergernis kunnen voorkomem gaat dat beter. De toon is vaak ook belangrijk en vooral de manier waarop je een statement begint. Dus is het bijvoorbeeld beter om iets te schrijven in de trant van "Ik heb het gevoel dat ..." dan dat je achteraf anderen moet gaan verbeteren omdat ze niet begrepen hadden dat je alleen maar opschreef wat je zelf voelde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 april 2018 Rapport Share Geplaatst 9 april 2018 Ik mis Lidia en Jootje. Waar zijn jullie? Hoe gaat het met jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 april 2018 Rapport Share Geplaatst 23 april 2018 Heeft een van jullie nog contact met @Shahire, @Kurkdroog, @Luna of @vlokje? Ik zou willen weten of ze nog aan het jaarpact blijven meedoen, maar krijg geen reactie op de persoonlijke berichten waarin ik ze dat heb gevraagd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 april 2018 Rapport Share Geplaatst 26 april 2018 Inmiddels heeft Shahire via iemand anders laten weten dat ze nog steeds lekker droog staat en dat ook zo wil houden. Aline38 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 april 2018 Rapport Share Geplaatst 26 april 2018 @Liefje waar zijt gij? En @basta mis ik ook best wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 @fleurtje Waar zit je? Ga je goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 met vakantie meen ik gelezen te hebben. Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 28 april 2018 Rapport Share Geplaatst 28 april 2018 Oh ok bedankt @lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2018 Op 28-4-2018 om 08:01 zei Gypsy: @fleurtje Waar zit je? Ga je goed? Hey lieve @Gypsy, met mij alles goed hoor. Soms is even wat afstand van t forum gezonder voor mij Hoe staat t bij jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2018 Op 28-4-2018 om 08:39 zei lady jane: met vakantie meen ik gelezen te hebben. Was t maar waar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2018 forumvakantie dus♥ kan ook bijtanken zijn voor real life fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden