Spring naar bijdragen

Dinsdag 2 mei 2023


Fonny

Aanbevolen berichten

Er staan hier in de buurt veel prunussen die nu uitgebloeid raken, waardoor de straten bedekt raken onder zo'n mooie roze sneeuw. Een sprookjesachtig gezicht. Helaas heeft de gemeente alweer mannen met bladblazers laten uitrukken. Nou ja.

Kinderen vakantie hier en papa ook zomaar vier dagen vrij. Het is alleen soms wel jammer dat ze steevast om 7 uur in de ochtend wakker worden, hoe laat je ze ook in bed stopt. Mannen van de klok. Maar wel een mooie gelegenheid om er samen op uit te trekken. Bootje varen ofzo. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel @Beatrix, @Yvonne, @Maarten82, @Lika, @Lonster1, @Yana, @Rosee, @lady jane, @Pytje, @karin123 en @Oskar.

Ja @Yanahet me wel verandert ik ben toch wel veel rustiger en geduldiger en maak me niet meer zo snel druk ergens om.

kijk eigenlijk heel positief terug op het laatste jaar @Pytjeterwijl er best veel gebeurd is. Geloof dat ik er met drank niet zo goed mee om zou kunnen gaan.

blijf erbij het gaat bijna vanzelf zodra die knop om is van ik mag niet meer drinken naar ik wil niet meer drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als me nu wat tegen zit krijg ik zin in te snoepen en een feestje wat altijd drank gerelateerd was is nu een feestje met koffie en een lekker gebakje.

Ook alcoholvrij neem ik nog zelden. In het begin had ik daar meer behoefte aan.

bewerkt door ikkanhet
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Natuurlijk eerst @ikkanhetfeliciteren.
Echt heel knap joh, 1 jaar !

Heb gisteren gewerkt.
Vandaag, wat administratieve dingen gedaan en voor begin juli een leuk arrangement geboekt op de Veluwe
Straks een berg boodschappen doen en daarna naar de tuin.
hoop dat het zonnetje nog een beetje gaat schijnen, want anders is het best nog fris
volgens mij krijgen we dit jaar geen voorjaar en zomer :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Oskar:

Er staan hier in de buurt veel prunussen die nu uitgebloeid raken, waardoor de straten bedekt raken onder zo'n mooie roze sneeuw. Een sprookjesachtig gezicht. Helaas heeft de gemeente alweer mannen met bladblazers laten uitrukken. Nou ja.

Kinderen vakantie hier en papa ook zomaar vier dagen vrij. Het is alleen soms wel jammer dat ze steevast om 7 uur in de ochtend wakker worden, hoe laat je ze ook in bed stopt. Mannen van de klok. Maar wel een mooie gelegenheid om er samen op uit te trekken. Bootje varen ofzo. 

Haha @Oskar wacht maar, over een paar jaar sta je om 1 uur 's middags aan hun dekbed te trekken dat ze NU hun nest uit moeten komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

54 minuten geleden zei Rosee:

Haha @Oskar wacht maar, over een paar jaar sta je om 1 uur 's middags aan hun dekbed te trekken dat ze NU hun nest uit moeten komen.

Nou, ik heb mijn oudste dit toekomstscenario net voorgelegd Rosie, maar hij keek mij meewarig aan. 'Dat gaat echt niet gebeuren pa.' Wacht maar tot jij bier gaat drinken jongen, dacht ik, maar dat heb ik maar niet hardop gezegd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...