Spring naar bijdragen

vrijdag 21 april 2022


Beatrix

Aanbevolen berichten

Goedemorgen, eindelijk weer wat rustiger hier. Niet meer elke woensdag werken. De therapie voor Mini wordt wat minder. Zoals het nu lijkt, kan ze wel geluiden hoor. Maar spraak niet. Het is goed, het is zoals het is. Maar ook dit betekent voor ons hard oefenen met gebarentaal. Ook thuis naar de beide kinderen toe. Want ook Inie zal tzt gebarentaal moeten leren. Verder wachten we met smart op mooier weer. Maar ja, wie niet? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact;

Beatrix

Fonny

Pytje

Spirit

 

Goedenmorgen.

Een volgeboekt weekend met leuke activiteiten, te beginnen bij vandaag.

Vanmiddag een optreden, blijf dan eten bij iemand, om vervolgens naar een 50 jarige bruiloft te gaan van een koorlid.Accordeon gaat dan mee, dan heb ik in ieder geval wat te doen.Heb weinig zitvlees, dus komt mooi uit.De hele avond sociaal doen en gesprekken voeren, vind ik altijd erg vermoeiend, dus een mooie uitvlucht en ook leuk voor de feestgangers.Ben zelf nooit zo van de feestjes en zeker als je niet meer drinkt.

Heb een medestander.Een man van het koor, doet mijn goede voorbeeld volgen en is ook gestopt met drinken.Dan hebben we steun aan elkaar.

Morgen komt een deel van mijn toneelgezelschap dansjes oefenen bij mij thuis.Stoelen aan de kant dus.

Zondag ook weer spelen, maar dat is bij een vriendin thuis.Met wat oudere dames liedjes van vroeger zingen.

Volle agenda dus!!

bewerkt door Spirit
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Guten morgon,


Wat kan ik op sommige ochtenden toch ff dat heerrrrrlijkkkkeee ochtend sjaggie missen zeg. Poeh, nu dus!!!!

Ik compenseer het maar weer door achter elkaar een paar bakken goed gezoete koffie te suipeh. De nicotinepleister zit er weer op.

bewerkt door Strijkbout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Strijkbout:

ochtend sjaggie

Dacht even dat je je humeur bedoelde. Maar je bedoelt nicotine. Zwaar verslavend, wees maar blij dat je er binnenkort van bevrijd bent. Ik heb last van werkstress. Eerder was mijn oplossing alcohol. Nu popt af en toe het idee van een sigaret mijn gedachten binnen. Absurd toch. Dat ik jaloers naar mijn collega kijkt terwijl ze rookt. Haha. Nee gaan we niet doen. Net wezen zwemmen, dat helpt. Onderweg naar huis lekker brood gekocht. Lunchen. Werken. Wandelen. 

Ik houd wel van dit weer, 15-17 graden, s middags is het uit de wind best warm. Rapilos zal wel weer bijtrekken als de zon straks schijnt.

@Spirit  je schreef laatst dat je graag op jezelf bent en jezelf terug trekt. Nu heb je een weekend met veel mensen en prikkels om je heen. Niet dat je hier iets hoeft uit te leggen, maar je enthousiasme over zo'n vol weekend begrijp ik niet helemaal. Zelf zou ik er niet blij mee zijn, ik heb tijd voor mezelf nodig. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei Lonster1:

Dacht even dat je je humeur bedoelde. Maar je bedoelt nicotine. Zwaar verslavend, wees maar blij dat je er binnenkort van bevrijd bent. Ik heb last van werkstress. Eerder was mijn oplossing alcohol. Nu popt af en toe het idee van een sigaret mijn gedachten binnen. Absurd toch. Dat ik jaloers naar mijn collega kijkt terwijl ze rookt. Haha. Nee gaan we niet doen. Net wezen zwemmen, dat helpt. Onderweg naar huis lekker brood gekocht. Lunchen. Werken. Wandelen. 

Ik houd wel van dit weer, 15-17 graden, s middags is het uit de wind best warm. Rapilos zal wel weer bijtrekken als de zon straks schijnt.

Hahahaha, dat jaloers kijken naar rokende collega's is echt zoooo herkenbaar :lol:
Tja, eerlijk=eerlijk, roken is gewoon lekker. Ook vies. Maar ook zeker lekker. Het mechanisme van een verslaving bevredigen... sja, niet voor niks dat we er zo lang mee doorgaan denk ik. Helaas is het echter wel enorm destructief. En duur. Veel betalen voor je eigen vergiftiging, uiteindelijk

Ik was dus ook al eerder gestopt afgelopen tijd ermee, maar weer begonnen. Nu zit  de verslaving daardoor wel iets minder diep dan de eerste keer na weet ik veel hoeveel jaar roken stoppen. Voel het per dag wel afnemen. Maar af en toe komt er toch wel ff een flinke vlaag van zin voorbij. Vooral 's ochtends. Die is dan ook altijd the very lekkerst ;) 
 

bewerkt door Strijkbout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Strijkbout:

Vooral 's ochtends. Die is dan ook altijd the very lekkerst ;) 

Ja omdat je de ontwenning wilt opheffen. Nee hoor, ik verheerlijk het niet. Lekker? Nee. Het is vies. Het stinkt. Net nog in de supermarkt stond ik naast iemand die het helemaal uitwasemde. Beuh.... Gelukkig ken ik niet veel mensen meer die roken. Nog maar ééntje die thuis rookt. Als ik daar langs ga, kan ik mijn kleren in de wasmachine gooien erna. Ja ik ben zo'n vervelende anti-roker geworden. :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja...zat eraan te komen. Al dagen. Toegegeven aan de trek. Klaar weer mee. Maar gek genoeg heeft het me ook iets goeds gebracht. Iets wat ik voorheen niet durfde, heb ik nu wel gedaan! De vraag is nu...hoe kan ik doen wat ik niet durf zonder drank? Jaha....das een goeie. IK weet het niet! Jullie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Lonster1:

Ja omdat je de ontwenning wilt opheffen. Nee hoor, ik verheerlijk het niet. Lekker? Nee. Het is vies. Het stinkt. Net nog in de supermarkt stond ik naast iemand die het helemaal uitwasemde. Beuh.... Gelukkig ken ik niet veel mensen meer die roken. Nog maar ééntje die thuis rookt. Als ik daar langs ga, kan ik mijn kleren in de wasmachine gooien erna. Ja ik ben zo'n vervelende anti-roker geworden. :lol:

Vind ik over een enkele weken ook weer. ;) Gisteren al toen ik in een huis kwam waar binnen werd gerookt. Bah, zo smerig. Maar als ik mensen buiten zie/ruik roken, dan vind ik het nog wel een soort van aantrekkelijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...