Spring naar bijdragen

zondag 12 maart 2023


Oskar

Aanbevolen berichten

Goedemiddag,

Allemaal bedankt. Heerlijk vannacht weer in mijn eigen bed geslapen zonder gedoe van snurkende medepatiënten, personeel dat in en uit loopt en mensen medicijnen moet toedienen e.d. Ik zit alleen nog in het ziekenhuismodus  en was om 5.30 wakker. Toch maar blijven liggen.  Straks iets licht verteerbaars maken, kleine porties. Dat mis ik dan weer wel, de roomservice. :rolleyes: 

Ik zie ineens dat de stermagnolia dik in de knop staat!!:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verdorie, het spookt nu al in mijn hoofd, de sixpack stond anders al voor me.. 

Rattenkooi klaar jaaaaaa nu mag ik, ik heb het er aan toe. 

En vervolgens gedachten als, als je nu al deze gedachten hebt, dan dacht je zeker dat je het deze week zal volhouden? Haha :( slappe sukkel... Je gaat er aan onderdoor, je bent niet sterker.. 

Moeilijk moment nu.. ik ga stil zitten en niets doen en mijn gedachten laten varen.. Ik ben geen hondje die slaaf is van zijn stemmetje

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook even in mineurstemming.

Tranen branden.

Geeft niet.Heb geleerd om juist op dit soort momenten om te gaan denken en te begrijpen, me inleven in een ander.

Het komt ff hard binnen en voel me wat teleurgesteld, maar ook de zorgen omtrent zoon en zijn gezin komen hard binnen.

Ik mag huilen en ben ook blij, dat ik kan huilen.

Ik voel weer!

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De ruitenwissers zijn gemaakt, was een gedoetje, we dachten dat het 500 pietermannen zou kosten maar het bleek uiteindelijk € 149,-. Om de winst te vieren hebben we overheerlijk Japans gegeten.
Best leuk een paar dagen in een stad, veel gezelligheid en cultuur maar als ik dan daar zo rondloop gaat m'n aandacht toch weer meer naar die ene zingende merel in de top van een boom en naar de prachtige lucht boven de stadsmuren.
Vandaag dus weer verhuisd naar een stil plekje met als buren een paar dartelende luzernevlinders en een ezel. Eén ezel is een beetje sneu maar gelukkig spreekt mijn lief vloeiend ezels, die heeft nu dus een goed gesprek met de buurman :)

Oh, we hebben een strakblauwe lucht en 22 graden :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha @Yananou toen ik aan die 'grattitude journal ' begon dacht ik, dat ga ik nu echt eens een heel jaar doen, zonder dat de klad erin komt. En nu realiseer ik me dat de klad erin is:blush: Moet er hoognodig weer mee beginnen, of kan dat nu niet meer? Heb genoeg om dankbaar voor te zijn. Vandaag een leuke dag met jongste zoon gehad en het lukt om nuchter de breuk met vriend aan te gaan. Als ik oude foto's van ons zie vind ik het soms wel lastig, we hadden het toch ook wel erg leuk. Maar toch voel ik dat dit de juiste beslissing is. @Spiritlastig voor je, fijn dat je bij je gevoel kan komen :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inmiddels gegeten, even op de spijkermat gelegen en voor de rest hoef ik niets meer voor vandaag.

Omgaan met gevoelens blijft lastig, als je jarenlang alles hebt weggezopen.Op een gegeven moment was ik behoorlijk afgevlakt.Even wennen nog aan mijn nieuwe ik.

Kan me ook de laatste tijd enorm ergeren aan bepaalde situaties en mensen.

Ben ook behoorlijk fel geworden en kan totaal niet tegen onrecht.

Ben ook veel mondiger geworden en kom op voor mezelf, mijn kinderen en kleinkinderen.

Kom niet aan hun, want dan kom je ook aan mij.

Nu nog even bankhangen, kijken of ik aandacht heb voor een film en anders maar niet.

Morgen weer een nieuwe dag.

De kapster komt al vroeg, daarna naar de andere wijk fietsen en s avonds toneel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei Rosee:

Moet er hoognodig weer mee beginnen, of kan dat nu niet meer?

Tuurlijk wel, ieder moment van aandacht voor de schoonheid van het leven is mooi meegenomen lijkt me.

41 minuten geleden zei Rosee:

toch voel ik dat dit de juiste beslissing is.

Mooi dat je trouw bent aan jezelf :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel herkenbaar trouwens dat je je voorneemt om iets echt echt echt vol te houden en dat het toch niet lukt. Ik heb het al een tijd met beenspieroefeningen, het lukt me gewoon niet om dat een beetje consequent te doen. Als ik weer pijn aan mijn knie en heup heb doe ik weer eens een vage poging.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...