Spring naar bijdragen

Dinsdag 24 januari 2023

niks

Aanbevolen berichten

25 minuten geleden zei Reacher:

@Zbb Ik hoop dat je ooit wil uitleggen hoe dat bij je werkt. Het kán gewoon echt niet dat je werkelijk gelooft dat je het bij dat ene drankje kunt houden. 
Toch? 
Toevoeging Vooral voor jezelf misschien helpend om dat proces voor jezelf helder te hebben.

Ik kan het niet bij een bier houden me rem is stuk,eenmaal een kater na ja kater ik heb gelijk afkickverschijnselen dan lukt stoppen me niet meer totdat ik echt helemaal gesloopt ben. 

meestal is dat na een week

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Reacher:

Daarom: ik denk dat ik te lang droog sta.  Ik volg het niet meer.

De aantrekkingskracht lijkt te zitten in: eens kijken of ik nog steeds helemaal kapot ga van dit spul. En dan van alles stuk maak.
Net zoals vorige keer

Het stomme is dat voordat ik begin met drinken ik wel lijkt te zijn vergeten wat een ellende het me brengt. 

het klinkt stom en dat is het ook

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Yana:

Ik ben ook heel benieuwd naar het verhaal van @Zbb. Je gebruikte nog steeds refusal toch? Daar stop je dan van te voren mee voordat je gaat drinken? Dan wéét je toch al dat je weer naar de verdommenis gaat???

Soms vergeet ik het in te nemen en dan ga ik twijfelen en twijfelen is funest voor mij. 

ik moet zorgen dat ik het nooit meer vergeet

misschien moet ik het maar onder toezicht in gaan nemen weer. 

ik denk dat ik nooit meer zonder de antabus kan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben heel blij dat je weer opgekrabbeld bent @Zbb, iedere keer als je hier doorheen gaat denk ik dat je het misschien niet zal overleven.

Het is een raadsel hoe het mogelijk is dat je die ellende iedere keer weer vergeten bent. Sterkte met weer gezond worden en zoek vooral net zo lang tot je jouw manier om definitief te stoppen hebt gevonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoevaak ik gedacht heb dood te gaan tijdens het afkicken. 

ook is een vriend van mij in 2009 dronken van het steiger gevallen en overleden. 

ik was het van de week zo zat dat ik dronken een heleboel diazepam genomen heb met de hoop niet meer wakker te worden. 

maarja dat gaat natuurlijk helemaal niet met diazepam het was echt een wanhoopspoging 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei ikkanhet:

Ik kan me gelukkig heel goed helpen door te denken hoe het was of gaat zijn. Dan is mijn zin al over. Hopelijk krijg jij dat ook nog @Zbb:rose:

Soms denk ik dat het me nooit zal lukken,daarom die poging met die diazepam ook. 

ik ben dit zo zat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei Zbb:

Het stomme is dat voordat ik begin met drinken ik wel lijkt te zijn vergeten wat een ellende het me brengt. 

het klinkt stom en dat is het ook

Hoe ziet dat vergeten er dan uit? Je denkt ik neem een biertje en dan voel je geen angst om in herhaling te vallen? 

Werkte dat vroeger ook zo bij jou @ikkanhet? Dat je niet meer wist in wat voor shitshow je terecht kwam als je ging drinken? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Reacher:

Hoe ziet dat vergeten er dan uit? Je denkt ik neem een biertje en dan voel je geen angst om in herhaling te vallen? 

Werkte dat vroeger ook zo bij jou @ikkanhet? Dat je niet meer wist in wat voor shitshow je terecht kwam als je ging drinken? 

Ja ik wist dat wel maar had er gewoon letterlijk en figuurlijk schijt aan op dat moment.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...