Zbb Geplaatst 24 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2023 25 minuten geleden zei Reacher: @Zbb Ik hoop dat je ooit wil uitleggen hoe dat bij je werkt. Het kán gewoon echt niet dat je werkelijk gelooft dat je het bij dat ene drankje kunt houden. Toch? Toevoeging Vooral voor jezelf misschien helpend om dat proces voor jezelf helder te hebben. Ik kan het niet bij een bier houden me rem is stuk,eenmaal een kater na ja kater ik heb gelijk afkickverschijnselen dan lukt stoppen me niet meer totdat ik echt helemaal gesloopt ben. meestal is dat na een week Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 24 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2023 15 minuten geleden zei Reacher: Daarom: ik denk dat ik te lang droog sta. Ik volg het niet meer. De aantrekkingskracht lijkt te zitten in: eens kijken of ik nog steeds helemaal kapot ga van dit spul. En dan van alles stuk maak. Net zoals vorige keer. Het stomme is dat voordat ik begin met drinken ik wel lijkt te zijn vergeten wat een ellende het me brengt. het klinkt stom en dat is het ook Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 24 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2023 10 minuten geleden zei Yana: Ik ben ook heel benieuwd naar het verhaal van @Zbb. Je gebruikte nog steeds refusal toch? Daar stop je dan van te voren mee voordat je gaat drinken? Dan wéét je toch al dat je weer naar de verdommenis gaat??? Soms vergeet ik het in te nemen en dan ga ik twijfelen en twijfelen is funest voor mij. ik moet zorgen dat ik het nooit meer vergeet misschien moet ik het maar onder toezicht in gaan nemen weer. ik denk dat ik nooit meer zonder de antabus kan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brazer Geplaatst 24 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2023 Bij twijfel, alsnog innemen, dubbel is geen ramp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 24 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2023 Ja dat het me een hoop leed bespaard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 24 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2023 Ik ben heel blij dat je weer opgekrabbeld bent @Zbb, iedere keer als je hier doorheen gaat denk ik dat je het misschien niet zal overleven. Het is een raadsel hoe het mogelijk is dat je die ellende iedere keer weer vergeten bent. Sterkte met weer gezond worden en zoek vooral net zo lang tot je jouw manier om definitief te stoppen hebt gevonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 24 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2023 @Zbbtop! Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2023 Ik kan me gelukkig heel goed helpen door te denken hoe het was of gaat zijn. Dan is mijn zin al over. Hopelijk krijg jij dat ook nog @Zbb Prana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 24 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2023 Hoevaak ik gedacht heb dood te gaan tijdens het afkicken. ook is een vriend van mij in 2009 dronken van het steiger gevallen en overleden. ik was het van de week zo zat dat ik dronken een heleboel diazepam genomen heb met de hoop niet meer wakker te worden. maarja dat gaat natuurlijk helemaal niet met diazepam het was echt een wanhoopspoging Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 24 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2023 1 minuut geleden zei ikkanhet: Ik kan me gelukkig heel goed helpen door te denken hoe het was of gaat zijn. Dan is mijn zin al over. Hopelijk krijg jij dat ook nog @Zbb Soms denk ik dat het me nooit zal lukken,daarom die poging met die diazepam ook. ik ben dit zo zat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 24 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2023 Ik ben bang voor de toekomst,wat weer over een paar maanden il ben het vertrouwen kwijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 24 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2023 Ik kan me in ieder geval droog afmelden voor vandaag. nog even een uurtje op bank en naar bed Reacher, karin123 en Prana reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2023 Ook jij kunt het @zbb schrijf nu voor jezelf op hoe ziek je ervan bent en hoe miserabel je je voelt zodat je het terug kunt lezen. karin123 en Prana reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2023 41 minuten geleden zei Zbb: Het stomme is dat voordat ik begin met drinken ik wel lijkt te zijn vergeten wat een ellende het me brengt. het klinkt stom en dat is het ook Hoe ziet dat vergeten er dan uit? Je denkt ik neem een biertje en dan voel je geen angst om in herhaling te vallen? Werkte dat vroeger ook zo bij jou @ikkanhet? Dat je niet meer wist in wat voor shitshow je terecht kwam als je ging drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2023 Een soort binge mechanisme? Herkennen jullie dat @Adri02 en @Sowhat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2023 Dank je wel trouwens voor de uitleg @Zbb Prana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 24 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2023 Ik heb denk ik, dat je wel weet hoe het morgen gaat maar vandaag heb je dan zin in drinken want je voelt je weer goed, de afkick is weg en morgen is pas morgen en ik leef nu en nu wil/moet/zal ik drinken want ik kan aan niets anders denken... Zo denk ik dat het gaat.... Reacher en Prana reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 24 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2023 (bewerkt) Ik denk dat het in veel gevallen niet zozeer de onwetendheid is over de ellende die erop volgt die ons keer op keer in de armen van Oom Bier dreef maar eerder de onvrede met het actuele leven. 24 januari 2023 bewerkt door Oskar Prana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 24 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2023 Maar fijn dat je er weer bent schipper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 24 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2023 48 minuten geleden zei Zbb: ik denk dat ik nooit meer zonder de antabus kan @Zbb, antabus is het eerste wat je nooit meer moet slikken. Dat werkt niet bij jou. Benzo (oxazepam) moet je gaan afbouwen, dat is de grootste killer. En pas daarna de alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 24 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2023 Ik herken het wel. Zo erg veel zin hebben om te drinken, dat alleen dat op dat moment telt. De gevolgen…who cares. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 24 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2023 Fijn dat je eruit bent @Zbb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2023 Vergeten in te nemenZbb? Maar dat spul blijft toch zeker 10 dagen in je bloed zitten? Ik heb het zeker 20 jaar geslikt en kon pas 10 dagen daarna drinken. Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2023 13 minuten geleden zei Reacher: Hoe ziet dat vergeten er dan uit? Je denkt ik neem een biertje en dan voel je geen angst om in herhaling te vallen? Werkte dat vroeger ook zo bij jou @ikkanhet? Dat je niet meer wist in wat voor shitshow je terecht kwam als je ging drinken? Ja ik wist dat wel maar had er gewoon letterlijk en figuurlijk schijt aan op dat moment. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 24 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2023 3 minuten geleden zei Prana: Ik herken het wel. Benzo (oxazepam) moet je gaan afbouwen, dat is de grootste killer. Slik jij dat ook @Prana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden