rapilos Geplaatst 17 december 2022 Rapport Share Geplaatst 17 december 2022 Laten we het nieuwe jaar fris beginnen ! Ik pas, in elk geval voor de hele maand januari ! Wie doet er mee ? Januari pact 2023 ; Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 17 december 2022 Rapport Share Geplaatst 17 december 2022 Ik doe mee. Januari pact 2023 ; Rapilos Toos rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tijdvoormij Geplaatst 17 december 2022 Rapport Share Geplaatst 17 december 2022 Januari pact 2023 ; Rapilos Toos Tijdvoormij rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2022 Rapport Share Geplaatst 17 december 2022 7 minuten geleden zei tijdvoormij: Januari pact 2023 ; Rapilos Toos Tijdvoormij Jane rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mariann Geplaatst 17 december 2022 Rapport Share Geplaatst 17 december 2022 Januari pact 2023 ; Rapilos Toos Tijdvoormij Jane Mariann Sorry krijg het niet goed ingevuld via telefoon En natuurlijk doe ik mee stond al in mijn plan rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 december 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2022 Fantastisch, @Toos @tijdvoormij, @lady jane en @Mariann Welkom, welkom ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 17 december 2022 Rapport Share Geplaatst 17 december 2022 Januari pact 2023 ; Rapilos Toos Tijdvoormij Jane Mariann Claudius rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 december 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2022 Fijn @Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 17 december 2022 Rapport Share Geplaatst 17 december 2022 Natuurlijk doe ik mee @rapilos! Januari pact 2023 ; Rapilos Toos Tijdvoormij Jane Mariann Claudius Maja rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 december 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2022 Welkom @Maja Leuk ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 17 december 2022 Rapport Share Geplaatst 17 december 2022 6 uur geleden zei Maja: Natuurlijk doe ik mee @rapilos! Januari pact 2023 ; Rapilos Toos Tijdvoormij Jane Mariann Claudius Fonny Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 december 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2022 Top @Fonny! Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 december 2022 Rapport Share Geplaatst 17 december 2022 Kan iemand mij erbij zetten bvd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 18 december 2022 Rapport Share Geplaatst 18 december 2022 Tuurlijk! Januari pact 2023 ; Rapilos Toos Tijdvoormij Jane Mariann Claudius Fonny Maja Ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 december 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 december 2022 Dank je wel @Maja zoals je weet ben ik niet zo handig in dat soort dingen welkom @ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 december 2022 Rapport Share Geplaatst 18 december 2022 (bewerkt) 1 uur geleden zei Maja: Ik wil er ook graag bij. 18 december 2022 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 december 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 december 2022 Gezellig @bolletje bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 18 december 2022 Rapport Share Geplaatst 18 december 2022 Januari pact 2023 ; Rapilos Toos Tijdvoormij Jane Mariann Claudius Fonny Maja Ikkanhet Bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 december 2022 Rapport Share Geplaatst 18 december 2022 Januari pact 2023 ; Rapilos Toos Tijdvoormij Jane Mariann Claudius Fonny Maja Ikkanhet Bolletje Reacher bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 december 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 december 2022 En @Reacher, heeft er weer een prachtig rijtje van gemaakt. Dank je wel ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 24 december 2022 Rapport Share Geplaatst 24 december 2022 Januari pact 2023 ; Rapilos Toos Tijdvoormij Jane Mariann Claudius Fonny Maja Ikkanhet Bolletje Reacher Prana Ik doe ook graag mee @rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 december 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2022 Harstikke fijn @Prana Welkom ! Prana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 december 2022 Rapport Share Geplaatst 24 december 2022 Januari pact 2023 ; Rapilos Toos Tijdvoormij Jane Mariann Claudius Fonny Maja Ikkanhet Bolletje Reacher Prana Lika Dank @rapilos, ik die graag mee. Ik heb de deur op een kier gezet voor mezelf. Zo gaat ie weer dicht. Dat helpt. Ik heb een paar grote uitdagingen in januari. Nou ja, ik maak ze groot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 december 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2022 Top, @Lika, gaat je lukken hoor ! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 24 december 2022 Rapport Share Geplaatst 24 december 2022 9 uur geleden zei Lika: Januari pact 2023 ; Rapilos Toos Tijdvoormij Jane Mariann Claudius Fonny Maja Ikkanhet Bolletje Reacher Prana Lika Fonny Dank @rapilos, ik die graag mee. Ik heb de deur op een kier gezet voor mezelf. Zo gaat ie weer dicht. Dat helpt. Ik heb een paar grote uitdagingen in januari. Nou ja, ik maak ze groot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden