bumperjim Geplaatst 30 november 2022 Rapport Share Geplaatst 30 november 2022 Na gisteren voel ik toch een soort prestatiedrang om iets te schrijven dat werkelijk interessant is voor iedereen. Even goed nadenken .... .... ........... aaaahhgg lastig ........... ...... .. Goeiemorgen!! Bob, Spirit, Mariann en 3 anderen reageerden hierop 1 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 30 november 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2022 (bewerkt) Op het gevaar af dat het niemand wat aangaat: mooie recensie in NRC van Bones and all, kannibalenfilm in de US jaren 80. Tis natuurlijk lekker huiveren maar het is wèl mooi de oplossing voor allerlei problemen: ondervoeding, overbevolking, CO2 uitstoot van vleesproduktie, noem maar op. En als je dan toch vlees wilt eten is het wel zo netjes als je je beperkt tot je eigen soort. Als nu nog de wetgever een handje wil meehelpen dan heb ik al een paar dagmenu's in gedachten. 30 november 2022 bewerkt door bumperjim Rosee, Hadocque, chrisjelief en 2 anderen reageerden hierop 2 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 30 november 2022 Rapport Share Geplaatst 30 november 2022 Goedemorgen BJ dagpact: fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 november 2022 Rapport Share Geplaatst 30 november 2022 Goedemorgen frummers, Lang geslapen hier. Ik moet wel even de draad van gisteren lezen zie ik, hahaha Ach @bumperjim, je kunt het nooit iedereen naar de zin maken, dusssssss.... Maar die film hoef ik echt niet te zien. En ik blijf wel gewoon vega eten, vind ik eigenlijk wel prima zo. DAGPACT Fonny Genoeg Yvonne bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 november 2022 Rapport Share Geplaatst 30 november 2022 Oeps, in mijn haast de draad van gisteren te lezen vergat ik het bakje, Heb de draad inmiddels gelezen, was dus weer zo'n nationale (af)kat-avond. Ach... 11 uur geleden zei Oskar: Hallo weer eens mensen. Het gaat slecht, maar verder gaat het goed. Wat is eigenlijk de reden of bedoeling als iemand benoemt wat hem niet interesseert? Wat gaat er slecht @Oskar? heeft het met het stoppen van roken te maken of doel je op iets anders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 30 november 2022 Rapport Share Geplaatst 30 november 2022 Goedemorgen, wat een interessant nieuws @bumperjim Ik heb helaas nog minder interessante dingen te melden. Net met de Kids ontbeten, nu zijn ze aan het aankleden en hop om 08:10 richting school. Vandaag lkkr mijn vrije woensdag! DAGPACT Fonny Genoeg Yvonne Freekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 30 november 2022 Rapport Share Geplaatst 30 november 2022 DAGPACT Fonny Genoeg Yvonne Freekie Prana Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 november 2022 Rapport Share Geplaatst 30 november 2022 goeiemooiemorgen frummers tot diep in de nacht het boek van Israel van Dorsten liggen lezen. zo ongelofelijk wat die jongeman voor een start heeft gemaakt met zijn leven. Ik had de docu over de kinderen van Ruinerwold gezien, hem bij Raven van Dorst op de boerderij en was helemaal onder de indruk van zijn puurheid, leergierigheid en kennis. Dit boek is een echte aanrader. Een voorbeeld hoe ongelofelijk veerkrachtig een mens kan zijn. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 30 november 2022 Rapport Share Geplaatst 30 november 2022 Goedemorgen, Lijkt me een 'leuke' film @bumperjim, ga ik zeker zien. In deze donkere dagen ga ik twee keer per week naar het filmhuis, heerlijk. In december een paar uit de oude doos, David Lynch. Afgelopen weekend 'the menu' en 'she said'. Vanavond Emily. Hadocque, bumperjim en Rosee reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mariann Geplaatst 30 november 2022 Rapport Share Geplaatst 30 november 2022 Goedemorgen allemaal goede tip genoeg, ik ga eens kijken. DAGPACT Fonny Genoeg Yvonne Freekie Prana Mariann Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 november 2022 Rapport Share Geplaatst 30 november 2022 Een hele goede morgen allemaal, Misschien naar de film vanmiddag (Casa Coco) lijkt me een leuke film met Gerard Cox en Joke Bruiys Even de bioscoop straks bellen of je ook kaartjes aan de kassa kan kopen, want hoorde pas, dat dat alleen nog on-line kon, wat ik eerlijk gezegd belachelijk vind. Het menselijk contact verdwijnt helemaal op die manier Gisteren weer 8 km. gelopen, en zowaar nog in het zonnetje ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 30 november 2022 Rapport Share Geplaatst 30 november 2022 Goedemorgen. Sinds een paar dagen niet lekker, net nu ik vrij ben, beehh. Maar goed, hoef ik me ook niet schuldig te voelen dat ik niet kan werken Straks toch maar even coronatest doen, vergeet helemaal dat dat het ook kan zijn. Leuk dat filmhuis @Etty, ik ga de laatste tijd ook weer regelmatig. Laatst Rimini gezien over afgegleden alcoholische Schlagerzanger, ik hou wel van dat soort films @Oskar ben je gestopt met roken of heb ik wat gemist? Dacht dat je alleen af en toe een sigaartje rookte eigenlijk. Hoe dan ook, hang in there Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 30 november 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2022 Ja afgegleden is vreselijk interessant geldt voor ons allemaal natuurlijk of moet ik beter alleen voor mezelf spreken Roberto en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 30 november 2022 Rapport Share Geplaatst 30 november 2022 DAGPACT Fonny Genoeg Yvonne Freekie Prana Mariann Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 30 november 2022 Rapport Share Geplaatst 30 november 2022 Kijktip Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 30 november 2022 Rapport Share Geplaatst 30 november 2022 Over verslaving: rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 30 november 2022 Rapport Share Geplaatst 30 november 2022 Btw , we hadden gisteren de diploma uitreiking van oudste : "Master of Arts" , Cum laude nog wel . Hoe trots kan een mens zijn ?! Nou gruwelijk trots !!! karin123, rapilos, Rosee en 6 anderen reageerden hierop 9 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 30 november 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2022 1 uur geleden zei Francoise: Btw , we hadden gisteren de diploma uitreiking van oudste : "Master of Arts" , Cum laude nog wel . Hoe trots kan een mens zijn ?! Nou gruwelijk trots !!! Doen ze daar kleine diplomaatjes bij voor de Mother en Father of the Master of Arts? Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 30 november 2022 Rapport Share Geplaatst 30 november 2022 10 uur geleden zei Genoeg: Ik schrijf daar elke dag wat hersenspinsels in mijn dagboekje. Volledig anoniem. Je dagboek is privé, dat kan niemand lezen. @Genoeg, al mijn hersenspinsels schrijf ik hierop. Iedereen kan dat lezen. Mijn dagboek is niet prive, daar heb ik al eerder een ban voor gekregen. Mijn avontuur in de Biesbosch kunnen sommige mensen zich misschien nog wel herinneren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 30 november 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2022 Is iedereen nog droog? Ik had even een dorstmoment vanavond. Dorst is een trigger bij mij, klinkt misschien onnozel maar vroeger dronk ik vrijwel niks op mn werk alleen koffie, kwam ik thuis moest er meteen bier in. Als ik nu dorst heb probeer ik mezelf bij te brengen dat de eerste reflex thee is. Lukt vrij goed nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 30 november 2022 Rapport Share Geplaatst 30 november 2022 32 minuten geleden zei bumperjim: Is iedereen nog droog? Interessante vraag. Ik wel. bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 november 2022 Rapport Share Geplaatst 30 november 2022 Ook bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 30 november 2022 Rapport Share Geplaatst 30 november 2022 Weer een fijne meeting gehad. Droge afmelding. rapilos, Momentum, bumperjim en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden