Artax Geplaatst 23 november 2022 Rapport Share Geplaatst 23 november 2022 (bewerkt) Als niemand het doet, dan doe ik het gewoon, Het is immers mijn 2e "verjaardag". Omdat we zo hebben genoten van de vorige winterreizen in de arreslee en omdat de komende tijd best een lastige tijd kan zijn zonder alcohol: De lange, donkere avonden, alleen of zelfs eenzaam.. maar ook de gezellige avonden die ook komen gaan. In de arreslee maken we er met z'n allen weer een avontuurlijke, wonderlijke en magische reis van door het einde van het jaar. Lekker nuchter! Het reisdoel ligt vast, ik heb unaniem besloten dat we dit jaar naar de zuidpool gaan. We gaan dus ook een stuk varen. de inschrijving is geopend en er is plek voor iedereen! we vertrekken binnenkort maar gelukkig kun je later altijd en overal nog instappen. ARRESLEE PACT 2022 Artax 23 november 2022 bewerkt door Artax Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artax Geplaatst 23 november 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2022 (bewerkt) Met dit linkje kunnen jullie zelf de temperatuur, de sneeuwval en de golven in de gaten houden. klik maar veel overal op, ook op het woord Earth linksonder, er kan niets stuk gaan ;-) https://earth.nullschool.net/#current/wind/surface/level/overlay=temp/orthographic=-153.64,-89.23,435 23 november 2022 bewerkt door Artax Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 november 2022 Rapport Share Geplaatst 23 november 2022 ARRESLEE PACT 2022 Artax Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 november 2022 Rapport Share Geplaatst 23 november 2022 Ik ga graag mee! Artax reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 23 november 2022 Rapport Share Geplaatst 23 november 2022 ARRESLEE PACT 2022 Artax Lika Spirit Artax reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 24 november 2022 Rapport Share Geplaatst 24 november 2022 ARRESLEE PACT 2022 Artax Lika Spirit Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 24 november 2022 Rapport Share Geplaatst 24 november 2022 (bewerkt) Ja, leuk! Ik ga vast warme kleding bijelkaar zoeken. Winterjas, ijsmuts, dikke handschoenen, wollen trui... Zal ik ook nog wat lange onderbroeken kopen? O ja, die wollen sjaal moet ook mee... 24 november 2022 bewerkt door Bob Sjaal bijna vergeten Artax en Spirit reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 november 2022 Rapport Share Geplaatst 24 november 2022 (bewerkt) 6 uur geleden zei Lika: ARRESLEE PACT 2022 Artax Lika Spirit Bob Jane 24 november 2022 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 november 2022 Rapport Share Geplaatst 24 november 2022 Wat een mooi kado geef je jezelf en ons Artax! Artax reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 24 november 2022 Rapport Share Geplaatst 24 november 2022 Ik zou ook graag mee willen doen, maar normaal lukt het mij niet langer dan 13/14 dagen om niet te drinken. Ik durf het nog niet. Misschien eerst komende 14 dagen volmaken en dan verder kijken? chrisjelief reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 november 2022 Rapport Share Geplaatst 24 november 2022 Gezellig ik doe ook mee. ARRESLEE PACT 2022 Artax Lika Spirit Bob Jane ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 24 november 2022 Rapport Share Geplaatst 24 november 2022 19 minuten geleden zei ikkanhet: Gezellig ik doe ook mee. ARRESLEE PACT 2022 Artax Lika Spirit Bob Jane ikkanhet Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artax Geplaatst 24 november 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 november 2022 Dat is leuk wakker worden: de lijst begint al meteen te groeien. @FreekieMee willen is genoeg. Iedereen mag mee! Zet jezelf op de lijst. Als het lukt ga je trots het nieuwe jaar in, gun jezelf die kans! ( Mocht je toch onderweg in de sneeuw kukelen, dan hijsen we je gewoon weer aan boord. De arreslee is vergevingsgezind.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artax Geplaatst 24 november 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 november 2022 * Stilletjes hoopt op Reacher....* niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 24 november 2022 Rapport Share Geplaatst 24 november 2022 Dankjewel voor het bemoedigende woord @Artax... Ik wil ook graag mee voor deze mooie nuchtere gezellige rit richting eind van het jaar! ARRESLEE PACT 2022 Artax Lika Spirit Bob Jane ikkanhet Fonny Freekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 24 november 2022 Rapport Share Geplaatst 24 november 2022 Kom er gewoon bij @Freekie, we houden je stevig vast, zodat je niet van de arrenslee valt! Senna34 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 24 november 2022 Rapport Share Geplaatst 24 november 2022 ARRESLEE PACT 2022 Artax Lika Spirit Bob Jane ikkanhet Fonny Freekie Niks En Inie en Mini gaan ook mee! Oppas genoeg. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 24 november 2022 Rapport Share Geplaatst 24 november 2022 10 uur geleden zei Artax: * Stilletjes hoopt op Reacher....* Ik ook, wat is een reis zonder @Reacher... lady jane en Artax reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 24 november 2022 Rapport Share Geplaatst 24 november 2022 @Jannigje ga je ook mee en @nancy, please? lady jane, Artax en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artax Geplaatst 24 november 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 november 2022 43 minuten geleden zei niks: Inie en Mini gaan ook mee! Gezellig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artax Geplaatst 24 november 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 november 2022 2 uur geleden zei niks: wat is een reis zonder @Reacher... Reacher zit in haar tuinkamer, daar heeft ze geen internet. niks, Bob en lady jane reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 november 2022 Rapport Share Geplaatst 25 november 2022 Op 24-11-2022 om 19:14 zei niks: ARRESLEE PACT 2022 Artax Lika Spirit Bob Jane ikkanhet Fonny Freekie Niks En Inie en Mini gaan ook mee! Oppas genoeg. nancy niks, Artax en lady jane reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artax Geplaatst 25 november 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 november 2022 zo zie je maar: de arreslee verbindt! Houtje59, nancy, niks en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 november 2022 Rapport Share Geplaatst 25 november 2022 Ha @nancyfijn dat je mee gaat! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 25 november 2022 Rapport Share Geplaatst 25 november 2022 Jaaa! Hoera @nancy gaat met Mini zwemmen! Ben zo blij Nancy! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden