Fonny Geplaatst 20 november 2022 Rapport Share Geplaatst 20 november 2022 goedemorgen allemaal dagpact: fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 november 2022 Rapport Share Geplaatst 20 november 2022 Goedemorgen frummers, Buiten is het al helemaal licht. Hoogste tijd voor een bakje. Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 november 2022 Rapport Share Geplaatst 20 november 2022 DAGPACT: Fonny Genoeg Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 20 november 2022 Rapport Share Geplaatst 20 november 2022 Goedemorgen, Naar 'Vortex' geweest. Twee oudjes in een stampvol appartement in Parijs, zij aan het dementeren, hij flinke hartproblemen. Een inkijkje van 114 minuten in een niet onwaarschijnlijk toekomstscenario. Er liepen mensen weg, dat gebeurt niet vaak. Ik vond het een mooie film. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 november 2022 Rapport Share Geplaatst 20 november 2022 Goedemorgen Etty, dat zal inderdaad geen gezellige film zijn geweest... Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 november 2022 Rapport Share Geplaatst 20 november 2022 Goedemorgen. Prachtige zon hier. Yoga zo meteen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 november 2022 Rapport Share Geplaatst 20 november 2022 goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 november 2022 Rapport Share Geplaatst 20 november 2022 38 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT: Fonny Genoeg Yvonne Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 november 2022 Rapport Share Geplaatst 20 november 2022 Goedemorgen Lika en Jane. Hier geen zonnetje, maar wat niet is kan komen natuurlijk Ik ben al blij dat het niet meer vriest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 november 2022 Rapport Share Geplaatst 20 november 2022 Goedemorgen allemaal, Koud buiten, vriest zelfs een beetje Verwarming nu wel aan want was vanochtend maar 15 graden binnen ramen ook weer beslagen. Nooit gehad, alles misschien veel te dicht gestopt Gisteren 8 km. gelopen Straks verjaardag, geen zin want ken nauwelijks iemand Ga ik wel wat eerder weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 november 2022 Rapport Share Geplaatst 20 november 2022 Hier ook geen zonnetje meet @Yvonne Trekt ineens helemaal dicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 november 2022 Rapport Share Geplaatst 20 november 2022 Dat is toch ook veel te koud Rapi? En ook niet gezond hoor. Straks krijg je nog schimmel in huis... Wel goed luchten/ventileren hoor. Wij zijn wel minder warm gaan stoken, maar we stoken wel degelijk al een poosje weer. Echt koud vind ik gewoon heel ongezellig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 november 2022 Rapport Share Geplaatst 20 november 2022 Ja, luchten doe ik ook @Yvonne Er staat in de woonkamer altijd een boven raampje open en in de slaapkamer ook Maar ja, er staat ook weer een rek met wasgoed in de kamer, dus dat is het misschien ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 november 2022 Rapport Share Geplaatst 20 november 2022 (bewerkt) Beslagen slaapkamerramen zijn volgens mij normaal als je geen verwarming aan hebt in die kamer en het is buiten koud. De ramen zijn dan ook koud en het vocht dat de slapende mens uitademt beslaat daarop. Als het vriest buiten kunnen er met name bij enkele beglazing zelfs prachtige ijspatronen ("ijsbloemen") op het raam ontstaan. Die herinner ik me goed uit mijn jeugd. Enkele beglazing en geen centrale verwarming was toen normaal. Zie ook https://willemwever.kro-ncrv.nl/vraag_antwoord/de-aarde/hoe-ontstaan-ijsbloemen Het gaat in de loop van de ochtend vanzelf weer weg als je de kamer verlaten hebt. In de woonkamer heb je het normaal gesproken niet zo gauw, omdat die warmer gehouden wordt. 20 november 2022 bewerkt door Bob "IJsbloemen" en link Willem Wever toegevoegd rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 20 november 2022 Rapport Share Geplaatst 20 november 2022 Goedemorgen. Duf hoofd. Om half 6 wakker en daarna weer in slaap gevallen. Veel te laat wakker geworden en te lang geslapen. Maar ja, half 6 is ook een onzalige tijd om op te staan op zondag. En het bed was lekker warm. DAGPACT: Fonny Genoeg Yvonne Rapilos Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 november 2022 Rapport Share Geplaatst 20 november 2022 IJsbloemen op het raam. Prachtig om te zien. Je kunt er ook nog figuren in tekenen met je vinger. karin123, lady jane, rapilos en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 november 2022 Rapport Share Geplaatst 20 november 2022 3 minuten geleden zei Bob: IJsbloemen op het raam. Prachtig om te zien. Je kunt er ook nog figuren in tekenen met je vinger. Ja, ik herinner ze me nog van toen ik klein was. Het vroor gewoon in de slaapkamer, kruik mee naar bed en een wollen doek om mijn hoofd heen geknoopt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje59 Geplaatst 20 november 2022 Rapport Share Geplaatst 20 november 2022 (bewerkt) 1 uur geleden zei rapilos: Ja, luchten doe ik ook @Yvonne Er staat in de woonkamer altijd een boven raampje open en in de slaapkamer ook Maar ja, er staat ook weer een rek met wasgoed in de kamer, dus dat is het misschien ook 20 november 2022 bewerkt door Houtje59 rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 november 2022 Rapport Share Geplaatst 20 november 2022 ijzige miezer valt er hier, ik fiets nog steeds met nat haar naar huis, binnenkort maar een muts mee voor deze muts chrisjelief reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 november 2022 Rapport Share Geplaatst 20 november 2022 (bewerkt) Hele fijne yoga gehad. Dochter wilde mee. maar met zijn 2en les. Nu cloudbread aan het bakken. Eiwitten opgeklopt en eigeel met huttenkase en italiaanse kruiden erdoorheen gespateld…. Wil ik al heel lang doen, maar zie altijd tegen dat eiwitten kloppen op. ( niet helpende gedachte… dat lukt mij toch niet) Nu toch gedaan. Een blik in de oven leert dat er ruimte voor verbetering is, maar … het lijkt ook wel wat te worden. In ieder geval zijn ze allemaal aan elkaar vast gaan zitten. Maar hé: never mind. I did it. 20 november 2022 bewerkt door Lika rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 november 2022 Rapport Share Geplaatst 20 november 2022 Ik had zin in een kinder high tea. Dan kunnen IeniMinie ook eens meedoen. Beste plaatsje én de bloemen zijn zoals altijd voor @Jannigje. Ik denk veel aan je niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 20 november 2022 Rapport Share Geplaatst 20 november 2022 DAGPACT: Fonny Genoeg Yvonne Rapilos Toos Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 20 november 2022 Rapport Share Geplaatst 20 november 2022 DAGPACT: Fonny Genoeg Yvonne Rapilos Toos Spirit Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 november 2022 Rapport Share Geplaatst 20 november 2022 Oooohhh, wat ziet dat er lekker uit @Reacher.... Ik zet er een potje thee bij en 'pik' er wat lekker bij... niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 20 november 2022 Rapport Share Geplaatst 20 november 2022 Dochterlief teruggekomen uit Italië, het is zo'n schatje. Over twee weken vertrekt ze weer naar Colombia maar eerst lekker genieten van Sinterklaas en het mooie herfstweer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden