niks Geplaatst 18 november 2022 Rapport Share Geplaatst 18 november 2022 Goedemorgen, opstaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 18 november 2022 Rapport Share Geplaatst 18 november 2022 Goedemorgen @niks, ik ben al op. Hoe is het met mini vandaag? niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 18 november 2022 Rapport Share Geplaatst 18 november 2022 Mogge mensen. Gebroken nacht hier met zieke zoon. Dat is meteen ook weer het charmante aan zo’n puber. Terwijl hij is begonnen zijn eigen autonomie te veroveren is hij op zulke momenten weer een schattig jongetje die bij alles roept om hulp Geen werk vandaag, dus ik kan de ziekenboeg bemannen. Kalmpies an maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 18 november 2022 Rapport Share Geplaatst 18 november 2022 Goedemorgen allemaal! Dagpact: Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 november 2022 Rapport Share Geplaatst 18 november 2022 Goedemorgen frummers. Druk dagje vandaag hier, dus eerst rustig aan beginnen met een bakje. Oskar, sterkte voor jou, beterschap voor zoonlief vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 november 2022 Rapport Share Geplaatst 18 november 2022 DAGPACT: Fonny Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 18 november 2022 Rapport Share Geplaatst 18 november 2022 Mogge! Dagje vrij vandaag omdat ik op feestdag gewerkt heb. Eerst hardlopend de bult op en af. Hond staat al in de startblokken. Het weer is zwaar anthraciet, zo gauw ik een stap naar buiten doe gaat het plenzen dat kan haast niet anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 18 november 2022 Rapport Share Geplaatst 18 november 2022 DAGPACT Fonny Yvonne Christian Gisterochtend begon al met een ruzietje met m'n lief dus maar geen dagpact gedaan want dat heeft toch geen zin. Vandaag wel weer, straks lekker hardlopen en vol energie de dag beginnen. Goeiemorgen En dat kopiëren van het dagpact krijg ik vast nog wel een keer onder de knie. Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 november 2022 Rapport Share Geplaatst 18 november 2022 Een hele goeiemorgen frummers; hier nog paar uurtjes droog morgen gaat het echt winters worden, brrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 november 2022 Rapport Share Geplaatst 18 november 2022 Op 17-11-2022 om 07:27 zei ikkanhet: Vandaag dag 200 en onze Valco jarig. 6 jaartjes geworden. Alsnog gefeliciteerd Ikkanhet. 20 uur geleden zei chrisjelief: Van binnen nog droog maar durf me nog niet op het dagpact te zetten, daar is de dag me tot nu toe iets te chaotisch voor. Hoe chaotischer jouw dag des te belangrijker is het om niet te drinken Chris lijkt me. 10 uur geleden zei Oskar: Mooie teringzooi hier. Terugkerende ruzies tussen vrouw en opstandige puberzoon. Papa boel sussen. Zoon van de weeromstuit fysiek misselijk en hele slaapkamer onder gekotst. Vrouw in stress en janken en met zijn allen op blote voeten nu door het braaksel aan het drentelen. Als het niet zo stonk had het nog wat komisch gehad. Oei, ajakkes, blèèèèh... ikkanhet en chrisjelief reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 18 november 2022 Rapport Share Geplaatst 18 november 2022 DAGPACT: Fonny Yvonne Christian Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 november 2022 Rapport Share Geplaatst 18 november 2022 9 minuten geleden zei lady jane: morgen gaat het echt winters worden, brrr Ja, vanmiddag maar even de kwetsbare planten binnen zetten nog... Nu echt hier aan de slag. @niks, ik hoop dat Inie weer aan het opknappen is inmiddels.... En luitjes, maak er een mooie dag van. Dag dag..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artax Geplaatst 18 november 2022 Rapport Share Geplaatst 18 november 2022 (bewerkt) DAGPACT: Fonny Yvonne Christian Yana Artax No Vrijmibo 18 november 2022 bewerkt door Artax Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 november 2022 Rapport Share Geplaatst 18 november 2022 Nog hééél even: @Remi1, probeer jezelf alsjeblieft te herpakken meis, op welke manier dan ook. Heb je contact met de huisarts of die persoon die jou daar begeleidt met dat leeftraject hierover gehad?? Sterkte Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 november 2022 Rapport Share Geplaatst 18 november 2022 Heb je het de laatste tijd moeilijk met niet drinken @Artax? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 november 2022 Rapport Share Geplaatst 18 november 2022 Ik ben verdrietig. Het lukt me maar niet om te verhouden tot mensen die weggaan in mijn leven. Mijn probleem, ik weet het. Maar het weerhoudt me van echt contact. Toos, Francoise, Etty en 4 anderen reageerden hierop 3 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 18 november 2022 Rapport Share Geplaatst 18 november 2022 Waarom gaan mensen weg uit je leven? Oude drinkmaatjes? Verhuizingen, ruzietjes? Houtje59 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 november 2022 Rapport Share Geplaatst 18 november 2022 Het is gewoon het leven denk ik @chrisjeliefmensen gaan hun eigen pad. Ze slaan een andere route in. Ik ben er een kattenvrouwtje van geworden. Etty en Yvonne reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 november 2022 Rapport Share Geplaatst 18 november 2022 Ik hoop dat je dag vandaag beter is @chrisjelief, ik moet iets gaan doen voor de kost. chrisjelief reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 november 2022 Rapport Share Geplaatst 18 november 2022 Goedemorgen allemaal, Wil iemand mij misschien op het dagpact zetten, want hij is alweer zolang , dat ik het niet met goed fatsoen kan kopieren. Hier bewolkt, maar nog droog. Maar daar gaat verandering in komen hoor ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 november 2022 Rapport Share Geplaatst 18 november 2022 Naar, dat je je zo voelt @Reacher Hopelijk draait je stemming vandaag weer een beetje Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 18 november 2022 Rapport Share Geplaatst 18 november 2022 Niks mis met verdrietig, dat hoort erbij. Zachtjes omarmen, dan is het goed, het is pas een probleem als je niet wilt dat het er is. reacher Etty, Reacher en bumperjim reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 18 november 2022 Rapport Share Geplaatst 18 november 2022 DAGPACT: Fonny Yvonne Christian Yana Artax No Vrijmibo Rapilos rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 18 november 2022 Rapport Share Geplaatst 18 november 2022 3 minuten geleden zei Reacher: Ik hoop dat je dag vandaag beter is @chrisjelief, ik moet iets gaan doen voor de kost. Ik ga zo solliciteren, het wordt weer eens tijd om iets voor de kost te gaan doen. Ik ben altijd blij dat ik een paar goede vrienden heb die heel trouw zijn. Mijn probleem is dat ik nooit tevreden genoeg mee ben. Dat is meteen ook een beetje de onderliggende oorzaak van vroeger wat depressies en nu drankmisbruik. Ik probeer er met mijn psycholoog achter te komen hoe dat precies werkt, dat ontevredene. Werk ze, en katten zijn ook lief toch :-) Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 18 november 2022 Rapport Share Geplaatst 18 november 2022 Goedemorgen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden