bumperjim Geplaatst 8 november 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2022 (bewerkt) Je moet negatieve mensen mijden. Nou gaf ik vanochtend ff het verkeerde voorbeeld maar er zijn mensen die dat voortdurend elke dag doen. Als ik hier bij de secretaresses ga zitten praten om half 9 's ochtends dan is alles misère en vooral de salarissen natuurlijk en dat gaat maar door en gaat maar door, na een kwartier zit ik al in zak en as. Dus daar ga ik niet meer heen. 8 november 2022 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TRUBBELZAK Geplaatst 8 november 2022 Rapport Share Geplaatst 8 november 2022 DAGPACT: Fonny Freekie Yvonne Moeps Rapilos Toos Genoeg Trubbelzak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TRUBBELZAK Geplaatst 8 november 2022 Rapport Share Geplaatst 8 november 2022 2 minuten geleden zei bumperjim: Je moet negatieve mensen mijden. Nou gaf ik vanochtend ff het verkeerde voorbeeld maar er zijn mensen die dat voortdurend elke dag doen. Als ik hier bij de secretaresses ga zitten praten om half 9 's ochtends dan is alles misère en vooral de salarissen natuurlijk en dat gaat maar door en gaat maar door, na een kwartier zit ik al in zak en as. Dus daar ga ik niet meer heen. Ooooh, jeetje, dat zijn geen leuke beginsels van de ochtenden! Wij hebben geen televisie en ik ben zelfstandige solo-gangster en werk dus alleen ... Dat scheelt misschien een beetje in het bijhouden van de hele reutemeteutel wat er gaande is in deze wereld. We leven ons ding hier op een simpele en eenvoudige manier, heb me nooit zo geïnteresseerd in de gang van zaken ... Slimme keuze er niet (meer) heen te gaan ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TRUBBELZAK Geplaatst 8 november 2022 Rapport Share Geplaatst 8 november 2022 31 minuten geleden zei genoeg: Gisteravond had ik voor het eerst sinds hele lange tijd, een soort relax gevoel zonder alcohol. Ik zat 's avonds op de bank, met thee en chips, en keek naar een Netflix film, heel ontspannen. Eigenlijk gebruikte ik alcohol altijd als een soort instant-ontspanning. Maar gisteren was het er gewoon zonder alcohol, helemaal relax uit mezelf. Voor mij een grote doorbraak, mijn lichaam begint te herstellen. Er komt weer een natuurlijk evenwicht in spanning en ontspanning. Ik ben er zo aangewend om te ontspannen met alcohol, dat ik gewoon was vergeten dat ik ook zonder alcohol heel relax kan zijn. Jaaaaah, dito hier .... Het zat heel diep van binnen die rust, had zelfs een voortdurende glimlach in mijn lijf (als dat al kan) - de Kleinkinderen lagen lekker bij mij - de omakloek, we hebben Buurman en Buurman gekeken met thee, tja dat is dan weer fijn als je kleinkinders in de buurt wonen ... Lonster1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 8 november 2022 Rapport Share Geplaatst 8 november 2022 DAGPACT: Fonny Freekie Yvonne Moeps Rapilos Toos Genoeg Trubbelzak Prana Goedemorgen allemaal. Wat een mooie gesprekken al. Leuk! Ik concentreer me voor nu even eerst op mezelf herpakken. TRUBBELZAK reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 8 november 2022 Rapport Share Geplaatst 8 november 2022 DAGPACT: Fonny Freekie Yvonne Moeps Rapilos Toos Genoeg Trubbelzak Prana Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 8 november 2022 Rapport Share Geplaatst 8 november 2022 Soms vind ik het moeilijk om een evenwicht te vinden tussen betrokkenheid en je afschermen. Als ik niet mee kan praten over het laatste nieuws wordt mij wel eens verweten dat ik onder een steen leef. Het ligt ook een beetje aan mijn stemming. Zit ik goed in mijn vel, dan kan ik meer hebben. Maar dagelijks het nieuws bijhouden doe ik niet. Als we over 10 jaar terug kijken op deze tijd verzuchten we vast dat het zo'n mooie tijd was. Terwijl we nu steen en been klagen. In de tuin heb ik een nieuw pindakaaspotje opgehangen, voor de mezen. Nu is mijn tuin opeens vergeven van de spreeuwen. Die zie ik nooit hier, hebben zeker een goede neus. Wat lekker zeg, Genoeg en Trubbelzak (wat een naam trouwens), zo genieten op de bank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 november 2022 Rapport Share Geplaatst 8 november 2022 Ik heb gisteren mijn eerste 190,00 ontvangen als energie bijdrage. Het voelt dubbel, heb de kachel nog steeds niet aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 8 november 2022 Rapport Share Geplaatst 8 november 2022 Nou dan geef je het toch aan de voedselbank? Of je wacht nog even af tot het echt koud wordt, en denk er dan nog eens over na. Houtje59 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 november 2022 Rapport Share Geplaatst 8 november 2022 het is de non foodbank geworden. voedselbank in dec. en misschien leger des heils in januari. die plannen had ik al, moest gek genoeg even een drempel over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 november 2022 Rapport Share Geplaatst 8 november 2022 en op een tip van Nancy kan ik vanavond een to good to go pakket ophalen bij de Dirk. Was ik ook al langer van plan, maar het leek zo hebberig als single. Maar wat ik niet gebruik kan in een armenkastje hier in de buurt, dus weggooien is niet nodig. om 17u ophalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 8 november 2022 Rapport Share Geplaatst 8 november 2022 Vind het superlief van je dat je die energiebijdrage hebt gedoneerd @lady jane Weet eigenlijk niet wat dat is, de non foodbank. Voedselbank voor andere belangrijke dingen dan voedsel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 november 2022 Rapport Share Geplaatst 8 november 2022 klopt @Rosee, een meubelafdeling (ook keukenspullen geloof ik) en kleding. Ik had er zaterdag een prachtige jas en schoenen gekocht, dan steun je hen ook, maar ik ben ook op koopjes uit haha, dus dit voelt wat beter nu. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 8 november 2022 Rapport Share Geplaatst 8 november 2022 (bewerkt) Over die negativiteit in de wereld: ik verbaas me er vooral veel over de massale aantrekkingskracht die het op veel mensen uitoefent. Als ik er niks aan kan veranderen laat ik het liever rusten. Ik neem de toestand in de wereld heel serieus maar maak me er eigenlijk nooit echt kopzorg over. Op wat binnen mijn grenzen ligt probeer ik in het klein mijn steentje bij te dragen. Dat lost de oorlog en de klimaatcrisis niet op, maar het geeft mij wel een dermate goed gevoel dat ik eigenlijk best positief in het leven sta. Ik vind het leven helemaal zo gek nog niet. 8 november 2022 bewerkt door Oskar TRUBBELZAK en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 8 november 2022 Rapport Share Geplaatst 8 november 2022 Ook wij geven de energie bijdrage weg. Een deel aan een fier huis (blijf van mijn lijf) en een deel aan het Ronald mc Donald huis. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 8 november 2022 Rapport Share Geplaatst 8 november 2022 Ik lees wel nieuws op het werk via internet .. Maar heb tv abbo opgezegd, ik kijk wel Netflix als ik tv kijk... Meeste nieuws trek ik me weinig van aan want dat helpt mij toch niets... Vanavond vrije avond, geen sport en geen kinderen.. 1 van de valkuilen, een niet ingevulde avond.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 8 november 2022 Rapport Share Geplaatst 8 november 2022 Niet ingevuld, daar valt wel wat aan te doen. Lekker eten en met een dekentje op de bank Netflixen. Dat klinkt ook als een gevulde avond, toch? Ik ga zo wokken; noodles, shii takes, nepkipfilet, een koreaanse pittige bumbu en Thaise groentenmix. 10 minuten werk, erg lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 november 2022 Rapport Share Geplaatst 8 november 2022 Geen sport , geen kinderen en geen drank ! Toch @Freekie!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 november 2022 Rapport Share Geplaatst 8 november 2022 Hier, spitskool roerbakken met wat ui knoflook en rozijnen., En geitenkaas Vis van iglo erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 november 2022 Rapport Share Geplaatst 8 november 2022 Ach ja, ik verzin altijd maar wat van de restjes die ik over heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 8 november 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2022 Stier heeft Libanees gehaald tussen de middag en zoals gewoonlijk is er heel veel over dus vanavond wederom Yummy ik ben dol op Libanees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 8 november 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2022 Wij hebben geen energiebijdrage en dan geven we dus ook mooi niks weg Wel denk ik dat de Franse overheid veel harder ingrijpt om de energieprijzen betaalbaar te houden. Is ook makkelijker hier waar de staat een groot aandeel in die bedrijven heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 8 november 2022 Rapport Share Geplaatst 8 november 2022 Ja geen drank en niet roken! Komt goed, de drank-duivel is alweer voorbij gereden rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje59 Geplaatst 8 november 2022 Rapport Share Geplaatst 8 november 2022 29 minuten geleden zei bumperjim: Wij hebben geen energiebijdrage en dan geven we dus ook mooi niks weg Wel denk ik dat de Franse overheid veel harder ingrijpt om de energieprijzen betaalbaar te houden. Is ook makkelijker hier waar de staat een groot aandeel in die bedrijven heeft. Ik geef het (in stilte en in cash) aan twee gezinnen in de bijstand. Ik heb nog een energie contract voor weinig geld tot eind 2024...... Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje59 Geplaatst 8 november 2022 Rapport Share Geplaatst 8 november 2022 Eten zit er in: voel me veilig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden