Spring naar bijdragen

Maandag 31 oktober 2022


Etty

Aanbevolen berichten

Ja ik vind het geweldig, ik vind ook dat zomer- en wintertijd niet afgeschaft moeten worden. Anders is het ofwel 's winters heeeel lang donker 's ochtends of in de zomer idioot vroeg licht.

Als het zomertijd is, ja dan moet je ff een uurtje inhalen dus extra vroeg naar bed.

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei genoeg:

Goeie morgen iedereen,

Voor mij wordt het vandaag dag 7, na deze dag, heb ik de eerste week in de pocket. Dat lijkt mij fijn.

Ik wil nog wel wat aan cafeïne en nicotine gebruik doen, want de zeurende trek (naar alcohol), zorgt er mede voor dat ik veel koffie drink en veel rook. En roken en koffie drinken, associeer ik met alcohol drinken.

Dat heb ik gelukkig niet, roken en koffie is bij mij aparte afdeling. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei genoeg:

@ikkanhet Dat is fijn voor je. Dat lijkt mij handig.

Bij mij is het dezelfde afdeling, bij een sigaret hoort een kop koffie of een borrel.

En als ik veel koffie drink, en helemaal hyper ben, demp ik dat weer met alcohol.

Ik moet er nu zeer voor oppassen dat ik niet teveel koffie drinken, want daar krijg ik extra trek van naar alcohol.

Lijkt me heel vervelend voor je. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet in de tuin aan de gang. Onkruid eruit halen.
Vroeger was dat husband zijn afdeling, de tuin onderhouden, maar hij kan dat niet meer dus nu moet ik dat steeds erbij doen, net als de binnenboel, en ik heb er net zoveel zin in als 10 die er geen zin in hebben. Zero energie en zero motivatie ondanks een lekker zonnetje.

demoedzoekende.

Misschien moest ik eens wat minder drinken dat scheelde vast al iets.B)

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi. 

48 minuten geleden zei Remi1:

Misschien moest ik eens wat minder drinken dat scheelde vast al iets.

Hmm ja. Ik had een soort van plattelands weekend met vreemd boerenfestival en voor het eerst in tijden zaterdag met anderen gedronken. Stom natuurlijk, maar tegelijk ook euforisch. Erbij horen. Puberaal misschien, maar voor het eerst in tijden eentje van en in een groep. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...