Etty Geplaatst 31 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2022 (bewerkt) Goedemorgen, Elke dag om 5 uur klaarwakker. Geen probleem, ik ga tegenwoordig ook om half tien naar bed. 31 oktober 2022 bewerkt door Etty Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2022 Goedemorgen @Etty en goedemorgen frummers. Ik heb lekker geslapen en ik heb zin in vandaag. En dat komt goed uit, er staat me een drukke week (voor mijn doen dan) te wachten. Maar eerst natuurlijk een bakje... Etty en Toos reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2022 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 31 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2022 Goeiemorgen Makkelijk vroeg opstaan als het net wintertijd is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2022 Ja, heerlijk hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 31 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2022 (bewerkt) Ja ik vind het geweldig, ik vind ook dat zomer- en wintertijd niet afgeschaft moeten worden. Anders is het ofwel 's winters heeeel lang donker 's ochtends of in de zomer idioot vroeg licht. Als het zomertijd is, ja dan moet je ff een uurtje inhalen dus extra vroeg naar bed. 31 oktober 2022 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2022 Ben het helemaal met je eens... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 31 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2022 36 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT: Yvonne fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2022 goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2022 Goeie morgen mensen, Nou de herfst komt eraan mensen, maar op het forum blijft het lekker warm. Nou eerst koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 31 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2022 Hé @Oskar, collega flierefluiter, wat fijn dat het goed met je gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2022 Goedemorgen. Drukke week voor de boeg. Nu eerst mediteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2022 Ik heb zojuist mijn oefeningen gedaan en duik onder de douche... Maak er een mooie dag van luitjes... dag dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2022 Goedemorgen allemaal, Straks werken. Lekker even op de fiets. Buiten wordt het licht, klein beetje mist nog Goh, bijna november al ! Welkom terug trouwens @Oskar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 31 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2022 Goeiemorgen lieve frummers, Drukke maand november voor de boeg voor mijn doen. Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 31 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2022 8 minuten geleden zei genoeg: Goeie morgen iedereen, Voor mij wordt het vandaag dag 7, na deze dag, heb ik de eerste week in de pocket. Dat lijkt mij fijn. Ik wil nog wel wat aan cafeïne en nicotine gebruik doen, want de zeurende trek (naar alcohol), zorgt er mede voor dat ik veel koffie drink en veel rook. En roken en koffie drinken, associeer ik met alcohol drinken. Dat heb ik gelukkig niet, roken en koffie is bij mij aparte afdeling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 31 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2022 DAGPACT: Yvonne fonny Genoeg Renée Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 31 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2022 Morninkjes.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 31 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2022 Goedemorgen. Vandaag nog geen herfst, dus genieten we er nog maar even van. Wel een beetje stram van het tuingebeuren van gisteren. Maar dat gaat wel weer over. DAGPACT: Yvonne fonny Genoeg Renée Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 31 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2022 1 minuut geleden zei genoeg: @ikkanhet Dat is fijn voor je. Dat lijkt mij handig. Bij mij is het dezelfde afdeling, bij een sigaret hoort een kop koffie of een borrel. En als ik veel koffie drink, en helemaal hyper ben, demp ik dat weer met alcohol. Ik moet er nu zeer voor oppassen dat ik niet teveel koffie drinken, want daar krijg ik extra trek van naar alcohol. Lijkt me heel vervelend voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 31 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2022 (bewerkt) Ik moet in de tuin aan de gang. Onkruid eruit halen. Vroeger was dat husband zijn afdeling, de tuin onderhouden, maar hij kan dat niet meer dus nu moet ik dat steeds erbij doen, net als de binnenboel, en ik heb er net zoveel zin in als 10 die er geen zin in hebben. Zero energie en zero motivatie ondanks een lekker zonnetje. demoedzoekende. Misschien moest ik eens wat minder drinken dat scheelde vast al iets. 31 oktober 2022 bewerkt door Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 31 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2022 Hi. 48 minuten geleden zei Remi1: Misschien moest ik eens wat minder drinken dat scheelde vast al iets. Hmm ja. Ik had een soort van plattelands weekend met vreemd boerenfestival en voor het eerst in tijden zaterdag met anderen gedronken. Stom natuurlijk, maar tegelijk ook euforisch. Erbij horen. Puberaal misschien, maar voor het eerst in tijden eentje van en in een groep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 31 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2022 Hoor je niet bij de groep als je niet drinkt dan @Quinn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 31 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2022 @ikkanhet ik kende deze mensen totaal niet, nou ja, één ervan maar een beetje en niemand van hen kent mij en m'n sores. Dus het voelde ontzettend vrij voor me. En ik heb me dankbaar laten meesleuren. Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 31 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2022 2 minuten geleden zei Quinn: @ikkanhet ik kende deze mensen totaal niet, nou ja, één ervan maar een beetje en niemand van hen kent mij en m'n sores. Dus het voelde ontzettend vrij voor me. En ik heb me dankbaar laten meesleuren. Belangrijk is dus dat je wel hebt genoten. En nu er weer tegenaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden