bumperjim Geplaatst 28 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2022 Cantuccini van de Lidl bij de thee en Tom Waits op de speaker. ik zie de hond al denken neeeee geen Tom Waits... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 28 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2022 1 minuut geleden zei Renee80: Thank you om me erdoor te praten Ieder op zn beurt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje59 Geplaatst 28 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2022 18 minuten geleden zei Renee80: Pannekoeken met appeltjes en kaneel. Mijn buik is rond en de trek is weg. Opluchting... Die wijsheid is me natuurlijk welbekend @Yana, maar als de trek zo aan je sleurt (weet niet of je dat ooit ervaren hebt) lukt het echt niet om jezelf met logica te overtuigen. Dan is het gewoon ff tandhakken (hehe een nieuw woord geleerd), op je handen gaan zitten en gewoon niet drinken... Ik ga even bekomen met een filmpje op de bank, kom straks nog wel even afmelden. Goed gedaan Renee80 Hier ook droog door het eten gekomen! Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje59 Geplaatst 28 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2022 Vanavond nieuwe film op Netflix naar het beroemde boek "Im Wesren Nichts Neues" van Erich Maria Remarque. Op de middelbare school gelezen 1977)...... we hadden toen van die Bulkboeken voor 3 gulden of zo, gedrukt op krantenpapier, kent iemand dat nog? Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 28 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2022 26 minuten geleden zei bumperjim: Cantuccini van de Lidl bij de thee en Tom Waits op de speaker. ik zie de hond al denken neeeee geen Tom Waits... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 28 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2022 BJ, my dog loves it. bumperjim en bolletje reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 28 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2022 44 minuten geleden zei Renee80: Pannekoeken met appeltjes en kaneel. Mijn buik is rond en de trek is weg. Opluchting... Die wijsheid is me natuurlijk welbekend @Yana, maar als de trek zo aan je sleurt (weet niet of je dat ooit ervaren hebt) lukt het echt niet om jezelf met logica te overtuigen. Dan is het gewoon ff tandhakken (hehe een nieuw woord geleerd), op je handen gaan zitten en gewoon niet drinken... Ben je geïrriteerd of lees ik dat verkeerd? De trek is bij mij ook vaak sneller geweest dan de logica, maar toch helpt inzicht in hoe verslaving werkt me om al die smoezen niet meer te geloven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 28 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2022 (bewerkt) 19 minuten geleden zei Hadocque: Nee het was Small Change. Plaatje van t album is in strijd met de forumregels dus laat ik maar achterwege Ik heb een teefje, die houden er vaak niet van Als Stier de kamer binnenkomt moet t ook meteen zachter 28 oktober 2022 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 28 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2022 (bewerkt) Komt ook altijd alcohol bij kijken "A bottle and my friends and me, New Orleans I'll be there..." 28 oktober 2022 bewerkt door bumperjim Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje59 Geplaatst 28 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2022 Mijn ex is ook gek van Tom Waits. Vooral die éne plaat is dus, Swordfish Trombone. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna34 Geplaatst 28 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2022 2 uur geleden zei bumperjim: Goed bezig!! Moet je zien morgenochtend ben je zo scherp als een mes. Zo'n zaterdagochtend heb je nog nooit gezien Geldt dat ook voor jou? Dwz geen lodderige ogen en naar drank stinkende adem op de honden club zaterdagochtend? Ik vind jou heel erg veranderd na je ‘afwezigheid’ Tuurlijk las je mee. I.p.v. de hakken in het zand te zetten, kom je nu wel heel kont likkend over. Niks mis mee… maar zo niet jij! Wat is er toch gaande Smaragd en Donder reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 28 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2022 48 minuten geleden zei Senna34: Geldt dat ook voor jou? Dwz geen lodderige ogen en naar drank stinkende adem op de honden club zaterdagochtend? Ik vind jou heel erg veranderd na je ‘afwezigheid’ Tuurlijk las je mee. I.p.v. de hakken in het zand te zetten, kom je nu wel heel kont likkend over. Niks mis mee… maar zo niet jij! Wat is er toch gaande Waar bemoei jij je eigenlijk mee, jij stapt hier eens per maand binnen om een k opmerking te maken. Ik heb niks met je, je kent me niet, ik weet niet wat je hier überhaupt zoekt. Als je blijft schrijven negeer ik verder de crap out of je. Hadocque, Smaragd, Donder en 1 andere reageerden hierop 1 1 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 28 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2022 Nea worry, just watch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje59 Geplaatst 28 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2022 Welterusten! Renee80 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 28 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2022 Kom me nog even afmelden. @BJ just ignore her... een trol die je fijne avond met Tom Waits wil verpesten is de aandacht gewoon niet waard. Welterusten Forummers Spirit en Donder reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje59 Geplaatst 28 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2022 (bewerkt) Welterusten! En mee eens, @Renee80 staat ook in de adviezen. Negeren! Vond ik moeilijk. Heb ik moeten leren. Enne @Renee80 ! Goed gedaan hè vandaag! 28 oktober 2022 bewerkt door Houtje59 *naam @Renee80 Renee80 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 28 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2022 Thx @Houtje59! Jij ook he Op naar morgen! Slaap ze x Houtje59 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 28 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2022 Goedenavond frummers , kom ff binnen vallen zonder bij te lezen . @Reacherman is aan het opknappen . Gisteren naar reumatoloog en daar vocht uit zijn enkel onderzocht was geen jicht maar reuma aanval . Bijzonder nu hij zo'n goede medicatie krijgt zo'n heftige aanval van een paar dagen . Meteen een prednison spuit in de enkel gezet . Hij loopt alweer bijna normaal . Toch ben ik er niet gerust op . Zo begon zijn reuma jaren geleden in zijn polsen , nu dus zijn enkels . verder alles goed , maar hectisch waardoor ik geen tijd had eerder te antwoorden of bij te lezen. bumperjim, Etty en Hadocque reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 28 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2022 (bewerkt) Stekte voor jou en je vent. deslagerszoon 28 oktober 2022 bewerkt door Hadocque Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 oktober 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2022 Vanmorgen een voortgang gesprek gehad over Mini. In vergelijking met kinderen van haar leeftijd, doet ze het best goed. Zeker op fysiek gebied. Haar gehoor wordt minder, daar moet dus verder naar gekeken worden en dat gaan ze in een academisch ziekenhuis doen. Waarschijnlijk gaan we ook naar een genetische arts. Verder waren ze heel tevreden. Ze is altijd in beweging, maar dat wisten we natuurlijk wel. Haar motoriek is prima in orde. Ze is ook een boefje, niet onder de indruk als ze gecorrigeerd word. Dat merken we thuis ook. Verder is ze vooral peuter, ontdekken, dingen leren en gebaren leren vind ze helemaal geweldig. bumperjim en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 28 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2022 3x six pack afflichemmmm.. Ik wou dronken worden.. En dat is gelukt ik meld mij af voor dagpact. Houtje59, Smaragd en lady jane reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 28 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2022 Droge afmelding. Welterusten Ga nog wel ff snaaien (frituren). Smaragd en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 28 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2022 (bewerkt) 3 maal 6 is 18 Veel plezier met de kater morgen. 28 oktober 2022 bewerkt door Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2022 6 uur geleden zei Freekie: 3x six pack afflichemmmm.. Ik wou dronken worden.. En dat is gelukt ik meld mij af voor dagpact. Jammer morgenvroeg komt de spijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 29 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2022 Affligem, nou ja dan had je net zo goed lekker bier kunnen nemen Jammer Freek maar vandaag nieuwe kansen nieuwe prijzen Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden