ikkanhet Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 Goeiemorgen lieve frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 Goedemorgen @ikkanhet en anderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 Goooooeie morgen allebei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 goeiemorgen frummers, gaapgaap, gauw koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 Ola! Werken straks @Francoise? Wat een butt-klimaat hebben we inmiddels. Warm en regenachtig eind oktober. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 8 minuten geleden zei lady jane: goeiemorgen frummers, gaapgaap, gauw koffie! Hier ladyjane lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 Goedemorgen frummers, Wat een noodweer vannacht hier, onweer en slagregens.... Hond hartstikke bang en ikke wakker. Ik ben daarna toch nog even in slaap gesukkeld. Een bakje maar snel nu Het was hier gisteren trouwens gewoon KOUD @reacher. Maar ik zie dat het nu toch alweer 12 graden is.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 Deze is voor @Pinkman Pinkman reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 goedemorgen dagpact: fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 4 minuten geleden zei Yvonne: Goedemorgen frummers, Wat een noodweer vannacht hier, onweer en slagregens.... Hond hartstikke bang en ikke wakker. Ik ben daarna toch nog even in slaap gesukkeld. Een bakje maar snel nu Het was hier gisteren trouwens gewoon KOUD @reacher. Maar ik zie dat het nu toch alweer 12 graden is.. ik wil wonen waar jouw huis staat. Ik ben mokken aan het uitdelen voor jouw koffie Vonneke Deze is voor @Francoise. Mede vanwege het kroontje Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 @bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 Hahahaha, heerlijk mens ben je toch Ennu... je bent welkom hoor. Ik vindut een heerlijk huis. En ruimte zat voor de kattekopjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 @ikkanhet Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 (bewerkt) 18 graden en vette moesson hier Is Frankrijk gisternacht afgedreven naar de tropen of zo? Vroeger kon je in oktober het bier op het balkon zetten savonds, was het precies 6 graden. Maar goed dat was vroeger 21 oktober 2022 bewerkt door bumperjim Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 (bewerkt) Ben er net uit geweest met de hond, toen was het droog. En 10 minuten later weer stortregen Dat zijn geen grappen sochtends, ben zo nat als een dweil. 21 oktober 2022 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 @Fonny Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 DAGPACT Fonny Renée Goedemorgen forummers! @Reacher al goed wakker merk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 @Yvonne Dekt de lading nauwelijks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 Goedemorgen, klaar voor de start om MIni weg te brengen. Maar ik zie dat @Reacher mokken uit deelt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 Ik heb hier tevoren niet goed over nagedacht iedereen wordt wakker @bumperjim bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 @Renee80 ik ken je nog niet zo goed Renee80 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 @niksie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 Hahahaha..... wat ben je ook een portret. Ze komen als bijen op jouw honing (mokken dus) af Reacher, of waren het nou vliegen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 Morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden