Fonny Geplaatst 8 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2022 Goedemorgen Dagpact: Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2022 Goedemorgen Fonny en goedemorgen frummers, Het is nog hartstikke donker buiten, maar binnen brandt de lamp. De verwarming laat ik nog even voor wat hij is, dat was vorige herfsten en winters wel anders En eerlijk gezegd is het ook niet eens koud. Eerst maar een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2022 DAGPACT: Fonny Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 8 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2022 Goedenmorgen. Onrustige nacht gehad en het was extra rumoerig. Druk autoverkeer en harde radio's. Toch nog even terug, voor wat ontspanningsoefeningen en een zacht stukje muziekje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 8 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2022 DAGPACT: Fonny Yvonne Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 8 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2022 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2022 Goeiemorgen lieve frummers @Fonnyhartelijk gefeliciteerd met je 3 maanden topper. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2022 Goedemorgen @niks, hoe gaat het nu? niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2022 Oh en natuurlijk ook goedemorgen @ikkanhet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 8 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2022 Nog niet fit, wel beter geslapen vannacht gelukkig. Quinn en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2022 Jammer, maar het begin is er hopelijk.... Vandaag dan maar weer heel rustig aan en onder de dekens blijven toch? niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 8 oktober 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2022 4 minuten geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen lieve frummers @Fonnyhartelijk gefeliciteerd met je 3 maanden topper. Dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berkje Geplaatst 8 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2022 Goede zaterdagmorgen! @Fonny vane met je drie maanden! Ga zo door. @niksbeterschap @Spirit je bent goed bezig hou vast Hier vandaag op t gemak. Soep maken,boeken naar de bibliotheek en beetje huishouden. Fijne dag allemaal. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 8 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2022 Ja, het is gelukkig weekend. Dus kan rustig beter worden. @Fonny gefeliciteerd met je 3 maand en gestopt met roken zag ik, knap hoor! Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2022 Goedemorgen. @Fonny, gefeliciteerd! Goed gedaan! Dit weekend moet ik werken, heel veel administratie wat ook gedeeld moet worden met ouders en dan vervolgens gesprekken inplannen. Even doorzetten dan maar. Wel zonde van mijn vrije weekend, maar daar is nou eenmaal op mijn werkdagen geen tijd voor. Fonny en niks reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 8 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2022 56 minuten geleden zei Spirit: DAGPACT: Fonny Yvonne Spirit Renée Goede morgen forummers! Goed bezig @Fonny! Mag je trots op zijn! Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 8 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2022 Dank voor de koffie @Yvonne! @Spirit zorg jij voor een lekker ontbijtje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 8 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2022 5 minuten geleden zei Renee80: Dank voor de koffie @Yvonne! @Spirit zorg jij voor een lekker ontbijtje? Lekker.Kom je het op bed brengen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2022 (bewerkt) goeiemooiemorgen frummers voor Fonny, en de laatste voor het roken, dapperde dodo @nancy pas je een beetje op dat er gezond evenwicht blijft voor je? In de broodnodige weekends gaan werken lijkt me niet gezond. En als dat niet anders lijkt te kunnen, ging er al eerder iets mis, toch? beterschap Niks, ook goed voor jezelf zorgen he, het zijn tropenjaren met jonge kindjes, werk, huishouden, relatie. Ik weet het nog goed, en soms schaam ik me voor het luxe leventje wat ik nu leid, maar ik weet ook dat dat niet hoeft en ik het verdiend heb. aar toch he lekker uitgeslapen vandaag. de was wappert buiten en ik heb een huishouddag voor de boeg maar eerst lekker zwemmen en de markt op. Buiten is altijd belangrijker dan binnen voor mij. 8 oktober 2022 bewerkt door lady jane Fonny, niks en nancy reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2022 Goeie morgen mensen. Ontbijt? Ik wil graag een qwasantje als dat kan. Hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 8 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2022 Goedemorgen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2022 (bewerkt) gebitje nog niet in? @bolletje 8 oktober 2022 bewerkt door lady jane Donder, nancy en bolletje reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keet Geplaatst 8 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2022 Goedemorgen! Gefeliciteerd @Fonnyecht super knap!! Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 8 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2022 Al uit geweest met de hond.Wat ik verder ga doen, weet ik nog niet. In ieder naar mijn lichaam leren luisteren.Voor nu een beschuitje met thee. De onrust is weer terug. Knoop weer terug in mijn maag.Wie weet wel kou gevat gisteren.Het was fris in de pauze en zonder jas, net iets te koud, maar te mooi om mee gemaakt te hebben. Met m'n arm gaat het iets beter.Is de rust toch nog ergens goed voor geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2022 Goedemorgen. Dagje voor mezelf. Maar wat ga ik dan doen? Nog geen idee. In ieder geval maar even lekker naar buiten. Beterschap @niks! En @Spiritgevoel wil gevoeld worden he? Dat laat je blijkbaar nu toe. Daar is moed voor nodig hoor. Dus je bent een moedig wezen. En die knoop …? Weet je waarom die er zit? Als je het niet weet: ook goed. Gevoel verandert ook weer. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden