ikkanhet Geplaatst 2 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2022 Goeiemorgen lieve frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 2 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2022 goedemorgen kanjer ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 2 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2022 dagpact: fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2022 Goedemorgen frummers, Ik heb zo het idee dat we straks een zonnetje kunnen verwelkomen, heerlijk. Gisteren hadden we een manisch depressief weerbeeld met als kers op de taart wat onweer in de nacht. Daar heb ik zelf niet zoveel problemen mee, maar mijn hond wel.... dus het werd een kort, onrustig nachtje. Nu eerst maar even een bakje en dan lekker een frisse neus halen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2022 DAGPACT: Fonny Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 2 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2022 Goedemorgen allemaal. DAGPACT: Fonny Yvonne Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 2 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2022 DAGPACT: Fonny Yvonne Roberto Prana Een hele fijne zondag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2022 goeiemooiemorgen frummers prachtige wolkenlucht hier met in de verte de zon in aantocht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 2 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2022 Een hele goedemorgen. S al aan het zwemmen met Mini. Ik lekker aan keutelen met Inie die nu lekker in de box speelt. We gaan niet teveel doen vandaag, misschien vanmiddag nog een eindje wandelen. Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 2 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2022 DAGPACT: Fonny Yvonne Roberto Prana Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 2 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2022 Goeiemorgen iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2022 Goedemorgen. Ik was gisteren naar het afscheidsconcert van De Dijk. Jongste had tranen door zoveel mensen bij elkaar die vredig voor het zelfde kwamen. Dàt gevoel. Het komt toch goed met de wereld dacht ik. karin123 en Francoise reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 2 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2022 Goedemorgen allemaal. Hoe is het de stoppers met roken vergaan gisteren? Volgehouden de eerste dag? DAGPACT: Fonny Yvonne Roberto Prana Claudius Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 oktober 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2022 Kan iemand mij erbij zetten op het dagpact bvd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 2 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2022 DAGPACT: Fonny Yvonne Roberto Prana Claudius Toos ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 2 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2022 DAGPACT: Fonny Yvonne Roberto Prana Claudius Toos ikkanhet Renée Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berkje Geplaatst 2 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2022 (bewerkt) Goedemiddag allemaal Zo heerlijk dat het niet zo koud is buiten,hoeft de kachel hier ook nog niet aan,ons is zo mogelijk zuinig DAGPACT: Fonny Yvonne Roberto Prana Claudius Toos ikkanhet Renée Berkje 2 oktober 2022 bewerkt door Berkje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2022 Ola!. Klunzig geweest, gevallen (als in fysiek, niet gedronken ofzo) ziek geweest. The works. Ik kan nu maar typen met één hand dus minder kletsen als voorheen. Daar hebben jullie geluk mee. Hadocque, nancy en Berkje reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 2 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2022 DAGPACT: Fonny Yvonne Roberto Prana Claudius Toos ikkanhet Renée Berkje Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 2 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2022 Beterschap @Reacheren knuffel van mijn Mickey Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 2 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2022 Beste mensen, Het is zondag, tijd om te biechten. De afgelopen tijd heb ik mij alleen maar druk gemaakt over het dagpact. Of dat wel in de juiste vormgeving was. O.a. met opsommingstekens. Ik heb gezien dat een aantal mensen dat overneemt, maar bijna niemand dat uit zichzelf doet. Waar ik mij dan aan stoor is dat die dagpacters mij blijkbaar klakkeloos volgen. Zonder te begrijpen waarom, op een enkele uitzondering na. Voor mijzelf heb ik het dagpact afgelopen periode gebruikt. Niet als 'vandaag drink ik niet', maar als 'vandaag drink ik niet teveel. Dat is gelukt. Voorlopig geen dagpact meer voor mij. Zeer vermoedelijk verdwijnt daarmee ook mijn opmaak. nancy, Francoise, Donder en 2 anderen reageerden hierop 1 2 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2022 Wacht even hoor. Je zeikt nog meer dan ik over de vormgeving van het dagpact en grammatica, maar intussen houd je je niet aan de essentie van het dagpact zoals die hier geldt? Je weet wel, vandaag drink ik niet? Hier snap ik echt niets van @Roberto En hi natuurlijk. Ik begin weer wat grond onder de voeten te krijgen, beetje regelmaat en structuur ook. Een beetje dan toch. lady jane, nancy en Francoise reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 2 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2022 Jammer voor jou @Roberto De essentie van het dagpact ontgaat je precies, maar ieder zijn keuze natuurlijk... Hi Quinn, fijn dat je je beter voelt. Ik meld me af, niet gedronken, rustig dagje, welterusten iedereen Quinn en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2022 Goed bezig @Renee80 Ik duik in een warm bad, mijn rug zegt dat ik vijftig ben. Hij liegt, maar toch. Renee80 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 2 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2022 Ik begrijp jouw gedachtegang niet zo goed @Roberto. Je stoort je als iemand geen opsomtekens gebruikt maar ook als ie de opsomtekens van jou overneemt? Wat wil je nu dan eigenlijk dat wij doen? En je zet jezelf ook op het dagpact als je wél drinkt, maar alleen een klein beetje? Ik snap um effe niet. Donder en rapilos reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden