Spring naar bijdragen

Zondag 11 september 2022


Donder

Aanbevolen berichten

Goedemorgen.  Gisteravond bijzondere voorstelling gezien, Psychologie in theater. Acteurs ism relatietherapeut,  ook over onveilig gehecht zijn en wat voor impact dit heeft op relaties. 1 op de 2 mensen schijnt onveilig gehecht te zijn. Voorstelling is nog tot volgend jaar september, maar op veel plaatsen al uitverkocht dus wie m nog wel zien moet er snel bij zijn. Nu zwemmen,  vanmiddag boswandeling met een vriend en zijn hond:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Ik denk dat het een mooie dag gaat worden. 
Nu is het nog wat heiig, maar de zon piept er al doorheen. 
En jaaaaa, heerlijk koel. 
Ik heb heerlijk met de hond gewandeld al, ook zij geniet van de lagere temperaturen... 
Nu eerst tijd voor een bakje. 
image.png.d07b0563012d6424c5977dbd8ba23bf4.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat klinkt als een hartstikke fijne dag @Rosee, lekker van genieten hoor. 

En wat fijn je toch weer te lezen @Yana, had net het plan opgevat te schrijven dat ik jou zo miste hier. 
En die muis... ach, hij is veel banger voor jou dan jij voor hem of haar hoor ;). Het zijn zulke lieve aandoenlijke beestjes... 

Dagpact :rose:

  • FONNY
  • Roberto
  • Yvonne

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Yvonne:

En die muis... ach, hij is veel banger voor jou dan jij voor hem of haar hoor ;). Het zijn zulke lieve aandoenlijke beestjes... 

Ik vind ze best lollig zolang ze buiten blijven maar eeeh, laat jij die lieve aandoenlijke beestjes gewoon in huis lopen?  Ik niet, ik schrik me steeds een ongeluk, ze poepen in kastjes en ze hebben weleens gaatjes in mijn lakens en dekbedhoezen geknaagd. En dan niet gewoon 1 laken helemaal opkanen nee, uit iedere hoes en laken een paar hapjes.

Muisje is nu dood.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat fijn @niks, lekker genieten met zijn viertjes... 

Ach @Yana, vrijwillig zal er echt geen muisje hier naar binnen stappen hoor: wij hebben twee kattekopjes hier rondlopen. 
Als er al een muis binnenkomt is het een slachtoffer van 1 van die 2. En dan doe ik mijn uiterste best om zo'n beestje te redden en op te lappen als dat nog zin heeft. 

Wij eten vanavond overigens een soortement van aziatische tomaten/groentesoep met heeeeeeel veel groente, lekker! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik geef nu nog borstvoeding @Yana en ben met mijzelf best wel in discussie af en toe. We laten het zeer zeker bij 2, dus ja... S kent mij niet anders zonder alcohol. Nu drinkt hij zelf niet veel, maar in het weekend wel een biertje, soms een wijntje. Ik denk dat ik wel sociaal kan drinken misschien. Maar wil ik dat uitproberen? Teveel vragen nog, wat voegt het toe voor mij? Wat als ik het niet bij 1 of 2 kan laten? Voorlopig nog maar bv geven. Maar ik begrijp je vraag heel goed. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

voorlopig maar genieten van vakantie zonder alcohol @niks
elke maand dat je je basis sterker maakt
helpt je straks verleidingen te weerstaan (hoop ik toch)
sociaal drinken is maar voor weinig adbers weggelegd
en er zijn er hier wel een paar die weten, hoe moeilijk het na
een terugval herpakken is. Als t moet gebeuren dan gebeurt het,
maar ik weet zelf uit ervaring dat ik na de mijne weer drankjaren
verder was, voor de knop definitief (hoop ik) om was.

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...