ikkanhet Geplaatst 29 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2022 Goeiemorgen allemaal Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 29 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2022 Goedemorgen @ikkanhet en alle anderen. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2022 Goeiemorgen @niks Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2022 Goedemorgen @ikkanhet, @niks en alle andere frummers. Het is nog heerlijk koel, ik hoop dat het dat ook blijft de komende dagen Eerst maar een bakje nu . Quinn en Fonny reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2022 Goeiemorgen @Yvonne Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 29 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2022 Goedemorgen @Yvonne. Volgens mij word het een graadje of 24 de komende dagen. In ieder geval warm genoeg om nog lekker buiten te kunnen zijn. Maar eerst werken! Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2022 Ja, lekker in de schaduw en liever ook niet warmer, kunnen we dat ergens regelen? Moet je de hele dag werken? niks en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 29 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2022 Goedemorgen vroege vogels!!!!! Koffie ☕️☕️☕️☕️☕️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 29 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2022 DAGPACT FONNY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2022 Goeiemorgen @Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2022 Goedemorgen Fonny.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 29 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2022 Goodmorning Kanjer!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 29 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2022 3 minuten geleden zei Yvonne: Goedemorgen Fonny.. Goedemorgen Yvonne!!! heeeeerlijke koffie!!!!☕️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 29 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2022 30 minuten geleden zei niks: Goedemorgen @ikkanhet en alle anderen. Goedemorgen Niks!!! Hoe gaan de meiden? niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 29 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2022 En nu even frisse neus halen met de apen!!! Laterrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 29 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2022 29 minuten geleden zei Fonny: DAGPACT FONNY zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 29 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2022 Goedemorgen Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2022 goeiemooiemorgen frummers lekker, koffie! Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2022 (bewerkt) Moghu, Hoe is het nu Zbb? Ga je vandaag stoppen met de benzo? 29 augustus 2022 bewerkt door bolletje Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 29 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2022 Goedemorgen. @Rosee (en ook Etty en misschien nog iemand) een paar dagen geleden reageerde je op me met een vraag, sorry dat ik niet antwoorde maar ik las het wat laat en toen moest ik er nog over nadenken en toen was hier alweer allerlei anders aan de hand en leek een antwoord nergens meer op te slaan. Dat je niet denkt dat ik je niet serieus nam ofzo Etty en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 29 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2022 2 minuten geleden zei bolletje: Moghu, Hoe is het nu Zbb? Ga je vandaag stoppen met de benzo? Hoi dit zou de laatste dag moeten zijn,ik ben gisteren al geminderd en heb nu nog niks op maar neem er straks wel nog een. Voel me hartstikke eng en bovendien moet ik de deur uit. heb een afspraak met verslavingszorg vanmiddag. Fonny, lady jane en bolletje reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 29 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2022 Ik ben heel blij dat je jezelf weer uit de shit weet te trekken @Zbb, respect daarvoor. Je schreef gisteren hoe teveel hooi op je vork en te weinig tijd voor jezelf een valkuil is, maar je zei ook dit: 11 uur geleden zei Zbb: een keer vergeten me antabus in te nemen en daardoor weer gaan twijfelen. Is dat echt per ongeluk denk je, dat je de antabus vergat? En waarom nam je hem dan niet zodra je erachter kwam dat je hem vergeten was? Het klinkt alsof je nog wel tijd had om jezelf te betrappen op sjoemelen. Als je in de toekomst weer een keer je antabus vergeet, dan weet je wel hoe laat het is en kun je hopelijk nog op tijd een andere afslag nemen. Sterkte voor vandaag! Zbb, lady jane en Fonny reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soberbunny3 Geplaatst 29 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2022 Goedemorgen iedereen! Een nieuwe dag, dag 3 voor mij. Een xxl koffie voor mijn neus ik ben benieuwd wat er vandaag allemaal gaat gebeuren bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 29 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2022 27 minuten geleden zei Yana: Goedemorgen. @Rosee (en ook Etty en misschien nog iemand) een paar dagen geleden reageerde je op me met een vraag, sorry dat ik niet antwoorde maar ik las het wat laat en toen moest ik er nog over nadenken en toen was hier alweer allerlei anders aan de hand en leek een antwoord nergens meer op te slaan. Dat je niet denkt dat ik je niet serieus nam ofzo Nee hoor lieve @Yana Goedemorgen! Sterkte vandaag @Zbb Yana en Zbb reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2022 Goedemorgen allemaal, Veel te vroeg wakker vanochtend en daardoor een niet uitgeslapen gevoel Straks ook nog werken, maar ja die tijd zal ook wel omkomen Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden