nancy Geplaatst 22 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2022 (bewerkt) Jeetje. Wat vindt jouw zoon zelf van dit programma? Wat ontzettend jammer, er valt zoveel écht leuks te doen in die studentensteden, zodat ze elkaar evengoed leren kennen. 22 augustus 2022 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 22 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2022 DAGPACT: Yvonne Jessje Roberto Fonny Rapilos Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2022 Echt óngelooflijk. Wat een deceptie, dit. Ik hoop voor je zoon dat het inderdaad later deze week toch nog leuk en/of interessant gaat worden. Het zet je wel tot denken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 22 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2022 Maak je borst maar nat @Adri02, het blijft voor een groot deel om het drinken gaan. Zoon zat bij Nereus en bij die avonden, feestjes waren ze na het roeien allemaal als balletjes. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 22 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2022 Ik vind het heel jammer dat dat gezuip zo wordt genormaliseerd onder studenten. Maak me ook zorgen om oudste zoon. Hij heeft nu een tussenjaar en wil volgend jaar waarschijnlijk studeren. Maar merk nu al dat het normaal is dat er bij ieder feestje/bijeenkomst wordt gedronken. De kratten bier zijn niet aan te slepen als ze afspreken. (Wat ik ervan meekrijg) Jammer, straks kunnen ze zich niet meer vermaken zonder. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 22 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2022 Hij was bij een studentenfeestje in zo'n studentenhuis waar gewoon een biertap was in dat huis, standaard. Een grote puinhoop daar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2022 Hi. Tja, het studentenleven... en toch, de meeste studenten worden in meer of mindere mate waardevolle deelnemers van de maatschappij. Uiteindelijk. 5000 dagen @Kohtje fantastisch als je al die vandaag niets bij elkaar optelt. De clan is thuis. Ik ben blij. DAGPACT: Yvonne Jessje Roberto Fonny Rapilos Spirit Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berkje Geplaatst 22 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2022 Congrats @Kohtje wat goed van je al zolang geen alcohol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fruitvlieg Geplaatst 22 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2022 @Adri02 het verschil met "onze" tijd is denk ik ook dat je nu pas vanaf je 18de mag drinken; net het punt dat vele gaan studeren dus het is in 1x echt een andere wereld. Ik snap wel dat het nu zo gebeurd omdat het eindelijk kan. Mijn neefje heeft het vorig jaar ook gehad en de eerste weken van zijn studie was alleen maar drinken en feesten maar hij begon het saai te vinden. Hij heeft voor de zomer het studentehnhuis opgezegd en woont weer thuis. Op en neer reizen doet hij liever dan in die zuipzooi zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2022 (bewerkt) ik wil eigenlijk Quinn quoten, maar lukt me niet... 2 uur geleden zei Adri02: Dat is dan ook wel weer zo @Quinn. Hoe weet je dat? 22 augustus 2022 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2022 10 minuten geleden zei Fruitvlieg: @Adri02 het verschil met "onze" tijd is denk ik ook dat je nu pas vanaf je 18de mag drinken; net het punt dat vele gaan studeren dus het is in 1x echt een andere wereld. Ik snap wel dat het nu zo gebeurd omdat het eindelijk kan. Mijn neefje heeft het vorig jaar ook gehad en de eerste weken van zijn studie was alleen maar drinken en feesten maar hij begon het saai te vinden. Hij heeft voor de zomer het studentehnhuis opgezegd en woont weer thuis. Op en neer reizen doet hij liever dan in die zuipzooi zitten. Maar denk je dan echt dat ze inderdaad pas vanaf hun 18e gaan drinken? Ik denk het niet..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fruitvlieg Geplaatst 22 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2022 Ze mogen in ieder geval vanaf hun 18de pas een kroeg in of iets dergelijks. In de sportkantine krijgen ze het ook niet. Natuurlijk zullen ze wel eens stiekem drinken maar ik ben echt opgegroeid met vanaf mijn 14de stappen en naar de kroeg gaan. Dat bestaat nu echt niet meer waardoor op hun 18de echt een nieuwe wereld open gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2022 Ik zat op m'n 14e ook al in de kroeg . Was normaal in West-Friesland . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BizzyBee Geplaatst 22 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2022 Dit is voor mij wel een momentje hoor..... Na maanden wachten op begeleiding is vandaag mijn detox gestart. En mag ik dus op het dagpact! Daar heb ik lang naar uitgekeken! En nu lekker naar bed, beetje lezen nog en dan de eerste (waarschijnlijk) zweetnacht in. Tot morgen! DAGPACT: Yvonne Jessje Roberto Fonny Rapilos Spirit Quinn BizzyBee Berkje, Reacher, Roberto en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2022 Zet ‘m op @BizzyBee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 22 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2022 @Zbbik moet aan je denken, hoe gaat het met je? Lukt het om de draad weer op te pakken? Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 22 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2022 Ik hoop toch zo dat je niet in een binge bent blijven hangen. Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 22 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2022 (bewerkt) Dag 1 van mijn ambulante detox was behoorlijk zwaar, mede omdat mijn kauwspierprobleem hardnekkig is. Voor in geval van nood heb ik perensap en Bossche bollen gekocht. 22 augustus 2022 bewerkt door Roberto Reacher en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2022 Droge afmelding Welterusten Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 22 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2022 Heel veel succes @BizzyBeeen @Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jessje Geplaatst 22 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2022 Droge afmelding, weltrusten rapilos en Remi1 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2022 Lampie aan lady jane, Rosee en Quinn reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2022 19 uur geleden zei nancy: ik wil eigenlijk Quinn quoten, maar lukt me niet... Hoe weet je dat? Nou ja, het was licht ironisch. Maar toch, als je rondkijkt in de samenleving, naar al die oud studenten die nu, in elk geval werktechnisch, functioneren als advocaten, docenten, managers en consultants (kots), allerhande adviseurs en therapeuten... zoiets. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden